Was hij nog maar sportcommentatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij krijgt nu pas een beetje die landelijke bekendheid maar als je uit Nijmegen komt heb je helaas wel vaker met die man te maken gehad. Als er ergens een podium gebouwd is staat hij vooraan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag bij ESPN, gister bij de Oranjezomer, vandaag Ziggo'tje. Wilco is er maar druk mee.
Wees blij dat ze na 40-45 jaar eindelijk van dat zielloze Eye of the tiger zijn afgestaptquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds wanneer zingt N.E.C. het clublied vooraf eigenlijk? Dat heb ik nog nooit eerder gehoord voor zaterdag.
Ja nee gewoon even vernieuwing waar ik van slag door raakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wees blij dat ze na 40-45 jaar eindelijk van dat zielloze Eye of the tiger zijn afgestapt
Makkelijk beīnvloedbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Noa. Ik heb Ziggo aangeschaft.
Volgens mij ook pas een of twee seizoenen makkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja nee gewoon even vernieuwing waar ik van slag door raak
Laatste seizoenen niet zoveel voetbal gekeken, maatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ook pas een of twee seizoenen makker
Why? Kunt die Nederlandse potjes toch gratis kijken op ziggo go?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja Noa. Ik heb Ziggo aangeschaft.
Geen cent naar Feyenoord ONE.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beter naar Feyenoord, blijven doneren.
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Why? Kunt die Nederlandse potjes toch gratis kijken op ziggo go?
Oh ja dat moet ik ook nog even doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel extra uitgegeven aan ESPN Premium.
Ik kan niet zonder Ziggo Go.
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar we even de hand op de knip houden op de puinzooi van Dennis op te ruimen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan beter naar Feyenoord, blijven doneren.
Ja, alleen heb ik er in Spanje niets aan. Snel inchecken en naar de sportpub zondag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik ook nog even doen.
Een hoop troep die wel goed salaris krijgt wegkrijgen en er is weer genoeg mogelijk, dat zie je wel aan Ajax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, maar we even de hand op de knip houden op de puinzooi van Dennis op te ruimen.
Want als St. Juste en Ahmedhodzic daadwerkelijk de goortverdieners zijn gaat er wel iets mis!
Nerd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.
Welke stad doe je aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik er in Spanje niets aan. Snel inchecken en naar de sportpub zondag.
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.quote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.
Klasse.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valencia. Vanochtend kaartje voor de wedstrijd tegen Celta binnengevist. Dat mag je niet missen in het laatste Mestalla-jaar.
Ah.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil ook Atletico - Frankfurt zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |