By the power of grayskullquote:
Nja dat is hetzelfde als geen verdediger.quote:
Komt 'ie uit Bretagne?quote:
Circus Flamingo lekker laten staan joh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja dat is hetzelfde als geen verdediger.
Zit daar verschil in dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Circus Flamingo lekker laten staan joh.
Is dit gebruikelijk in België?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest NEC uitkomen tegen Union dan kunnen ze met de bus naar elkaar
Dat betwijfel ik eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:10 schreef bbuddybb het volgende:
NEC valt nu al uit elkaar. Moet je toch niet willen joh, in de CL.
Laat ze maar lekker EL spelen, sprokkelen ze misschien nog wat puntjes bij elkaar.
:’(quote:
Wat een domme actiequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit gebruikelijk in België?
[ x ]
Er zijn heel veel users die ik voor hem zou willen inwisselen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:lenny_leonard kom terug strijder
User @Caland volgt deze wedstrijd ook op de voet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu mis ik wel beetje een FOK.be want het is zo spannend in Bodo - UNION en kan met niemand mijn emoties kwijt.
Je kan gewoon hier terecht want dit is het CL-topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu mis ik wel beetje een FOK.be want het is zo spannend in Bodo - UNION en kan met niemand mijn emoties kwijt.
Je mag dit best tegen mij zeggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn heel veel users die ik voor hem zou willen inwisselen.
Die ken ik wel, dat is die lul die met één van de dochters van Pfaff poept.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ene Sam Gooris (BE)had al zo'n liedje in de jaren 90
Bekijk deze YouTube-video
Niet doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef RamboDirk het volgende:
Kunnen we het hier gewoon bij soccer houden?
waarvoor dank
Hij zit ook wel eens met een pot bier in de auto.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sjon zit nu met een pot bier voor de buis.
Dat wordt puur genot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus @:caland Netflix-docuutje over Mourinho schijnt wel goed te zijn. Dat kijk ik wel in het vliegtuugje zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |