Pacmanquote:
Hier niet hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:38 schreef Pino112 het volgende:
Is @:nattekat al in een geiser gesprongen omdat het bewolkt is?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:38 schreef Pino112 het volgende:
Is @:nattekat al in een geiser gesprongen omdat het bewolkt is?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:40 schreef TLC het volgende:
Ik zit thuis achter het gordijn en staar in de zon, hoef ik niet eens voor naar Spanje of IJsland
![]()
![]()
Heb nu wel allerlei vlekjes voor mijn ogen dat wel![]()
Hij is druk aan het fappen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:42 schreef heywoodu het volgende:
Heel hard hopen dat het op het moment ok is bij @:Nattekat
Alleen met dichtheid 14 of hoger.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Pikkedonker in IJsland nu, bijzonder…
Ik heb nog gekeken maar dat nummer was niet meer leesbaar. Maar de zon is zodanig zwak via dat schermpje dat ik denk dat het wel goed zit. Van mijn automatische lashelm was die DIN 16 maar die schakelt niet snel genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen met dichtheid 14 of hoger.
Ik heb 'm gezien in 1999. Met zo'n brilletje. Was voor mij genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:56 schreef Haags het volgende:
File naar Scheveningen. Doe ff lekker normaal zeg
Tijd voor een vreugdevuurquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:56 schreef Haags het volgende:
Massa-aanrandingen in het donker.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:56 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:gurneyisbestoke @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:fetx @:zipportal
Wat Peter zei over de andere kant opkijken klopt wel. Aparte donkerblauwe lucht.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:06 schreef Rnie het volgende:
Albert Bos GOD op de NOS. Die kan van echt niks iets maken
Valt idd tegen ik had verwacht dat het donker zou worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:08 schreef TjjWester het volgende:
De zon schijnt nog volop in het zuiden met slechts 3 minuten te gaan.
Ja!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:07 schreef deedeetee het volgende:
In Kuifje en de zonnetempel was het veel leuker dan dit toch wel wat saaie gebeuren.
Ik kan me van 99 herinneren dat het donker als de nacht werd en koud.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Valt idd tegen ik had verwacht dat het donker zou worden.
Toen was het ook meer midden op de dag toch? In mijn beleving wel in ieder geval, in de Franse Alpen waar ik toen was. Dat maakt ook een verschil.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:11 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik kan me van 99 herinneren dat het donker als de nacht werd en koud.
Zat toen in het heuvelland
2081 ga ik ook van hierboven bekijken, misschien hebben we dan ook gelijk beter zichtquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:12 schreef Toby56 het volgende:
2081 ga ik niet halen.
En deze heb ik eigenlijk ook niet gezien.
's Ochtends dacht ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Toen was het ook meer midden op de dag toch? In mijn beleving wel in ieder geval, in de Franse Alpen waar ik toen was. Dat maakt ook een verschil.
Tussen 11 en 1quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:13 schreef kilon het volgende:
[..]
Toen was het ook meer midden op de dag toch? In mijn beleving wel in ieder geval, in de Franse Alpen waar ik toen was. Dat maakt ook een verschil.
Intelligent.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij de NOS zijn ze onder de indruk.
Een verslaggever zei net ook 'vet sick'.
het is duidelijk flink donkerderquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die dachten dat het donker ging worden hier
90% van de zon verborgen zou moeten leiden tot een donkere ervaring.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Mensen die dachten dat het donker ging worden hier
Ik weet niet waar je woont, hier is het gewoon een stervende zomeravond.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het is duidelijk flink donkerder
geen nacht, maar dat was ook niet te verwachten
Te vroeg op de avond ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, hier is het gewoon een stervende zomeravond.
O ja dat stripboek heb ik vroeger ook gelezen. Weet niet meer welke het was.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja!
Ik moet nu ook even denken aan een Suske & Wiske waarbij Wiske tijdelijk blind is en na genezing als eerste de kale kop van Lambik ziet. "Ik zie... ik zie... de MAAN!"
Een hele warme bandquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:19 schreef Caland het volgende:
Leuk diepte interview op RTL
Heb je iets speciaals met de zon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |