Ik heb nog gekeken maar dat nummer was niet meer leesbaar. Maar de zon is zodanig zwak via dat schermpje dat ik denk dat het wel goed zit. Van mijn automatische lashelm was die DIN 16 maar die schakelt niet snel genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen met dichtheid 14 of hoger.
Ik heb 'm gezien in 1999. Met zo'n brilletje. Was voor mij genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:56 schreef Haags het volgende:
File naar Scheveningen. Doe ff lekker normaal zeg
Tijd voor een vreugdevuurquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:56 schreef Haags het volgende:
Massa-aanrandingen in het donker.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:56 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:gurneyisbestoke @:scrummie @:dombohetolifantje1 @:fetx @:zipportal
Wat Peter zei over de andere kant opkijken klopt wel. Aparte donkerblauwe lucht.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:06 schreef Rnie het volgende:
Albert Bos GOD op de NOS. Die kan van echt niks iets maken
Valt idd tegen ik had verwacht dat het donker zou worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:08 schreef TjjWester het volgende:
De zon schijnt nog volop in het zuiden met slechts 3 minuten te gaan.
Ja!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:07 schreef deedeetee het volgende:
In Kuifje en de zonnetempel was het veel leuker dan dit toch wel wat saaie gebeuren.
Ik kan me van 99 herinneren dat het donker als de nacht werd en koud.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Valt idd tegen ik had verwacht dat het donker zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |