Klopt.quote:
Toen was FOK! nog nieuw en registreerde ik m'n eerste account hier (dat verloren ging tijdens De Grote Crash).quote:
Het toeval wilde dat ik toen in Roemenië wasquote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Doet me denken aan 1999. Toen had ik er hier in Venlo ook last van.
Maar heel af en toe toch wat lichtere bewolking voor een foto.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
DIN 13 lasglas ervoor
[ afbeelding ]
Oprechter vraag: waarom gaan mensen allemaal naar stranden en dat soort plekken als je t gewoon vanuit je tuin ook prima kunt zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Bijna bijna![]()
Mijn reis ging vlekkeloosNul file.
Inmiddels kamp opgemaakt op het parkeerterrein op een veld. Tegen de auto aan zitten in de schaduw is goed te doen. Viewpoint ligt 20 minuten lopen op een heuvel maar daar is nu alleen maar hitte. En eten en drinken heb ik zelf bij me.
Parkeerplek was vannacht al een kampeerterrein![]()
De Engelsen die net naast me parkeerden gaan al voor een 'cuppa' naar boven. Want veel hebben ze zelf niet bij zich
*Broodjes, koekjes, chips, fruit en 3 liter water koestert*
Misschien staan er allemaal bomen en huizen voor in hun tuin ?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oprechter vraag: waarom gaan mensen allemaal naar stranden en dat soort plekken als je t gewoon vanuit je tuin ook prima kunt zien?
Kunnen ze iets later meteen de zon zien zakken in de zee.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oprechter vraag: waarom gaan mensen allemaal naar stranden en dat soort plekken als je t gewoon vanuit je tuin ook prima kunt zien?
En dan een zwoele zomernacht met hun twee?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:22 schreef lbosse het volgende:
[..]
Kunnen ze iets later meteen de zon zien zakken in de zee.
Via VLC:quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:05 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)de-zonsverduistering
NOS gaat over kwartiertje live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |