Bejaarde Android.quote:
Ik heb een reserve telefoon bij.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Kak, dan moet je maar met je eigen ogen kijken ;-)
Ik zie blauwe lucht!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In positie. Dit is wel een commitment geweest hoor, een uur lang alleen maar onverharde bergweg naar niemandsland. Zelfs bereik is matig. Beter stuurt harmonie me straks niet weer weg van hier.
Nog wel. Het gat in de bewolking moet ik het van hebben, dit is nog vlak voor de bewolking.quote:
Hier in Spanje ziet het er goed uit, de voorspelling zegt nagenoeg 100%.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog wel. Het gat in de bewolking moet ik het van hebben, dit is nog vlak voor de bewolking.
Mooie plek! Hoe laat is de verduistering in IJsland?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In positie. Dit is wel een commitment geweest hoor, een uur lang alleen maar onverharde bergweg naar niemandsland. Zelfs bereik is matig. Beter stuurt harmonie me straks niet weer weg van hier.
17:45quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Mooie plek! Hoe laat is de verduistering in IJsland?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Maar oke dus niet naar kijken zonder bril. Kan je oo je telefoonschern kijken als je die richting de zon houdt? Dus dat je hem zelf niet ziet maar wel de zon op het scherm?
Geen zin in oog beschadiging want gta 6
Nee! Telefoon kapot én oog kapot!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Maar oke dus niet naar kijken zonder bril. Kan je oo je telefoonschern kijken als je die richting de zon houdt? Dus dat je hem zelf niet ziet maar wel de zon op het scherm?
Geen zin in oog beschadiging want gta 6
quote:
Bijna bijnaquote:
Tijdzonesquote:
Eerste sneeuw winter 26/27. Ook tof.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik hard nodig:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan 1999. Toen had ik er hier in Venlo ook last van.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik hard nodig:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |