SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:
Verdedigers:
Middenvelders:
Aanvallers:
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Zeldzaam snelle meltdown in elk geval.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hockeymeisje Lammers is de bijnaam, dus het antwoord is ja
Ik maak een nieuwe wanneer de transferperiode voorbij isquote:
Hilgers ookquote:
Nou ja, als je Weghorst in de basis zet en Vennegoor eerder in laat vallen dan Lammers, dan blijkt de hiërarchie daar sowieso wel uit. Dan kun je het net zo goed uitspreken. Neem aan dat ze daar buiten de camera's om ook wel over spreken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:36 schreef Solispolar het volgende:
Waarom geeft v.d. Brom open en bloot aan dat Lammers gedegradeerd is tot 3de spits? Zit daar wat achter? Wil hij graag dat Lammers verkocht wordt?
Lijkt me niet de manier om gemotiveerde spelers in je selectie te houden?Geef dan aan dat Wout nu eerste spits is maar dat je het gewoon van fase tot fase bekijkt. Nu bied je Lammers wel heel weinig perspectief natuurlijk.
quote:
bewust matig op het veld, anders teveel druk op de social media stagiairquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]![]()
Ze zijn beter in filmpjes maken dan voetballen inmiddels
quote:
Die wil gewoon niet uit de OPquote:
Hij wilde een toptransfer, dus ik gok dat ie voor een knaak en een bos wortels naar Telstar gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:06 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd waar de carrière van Mees heen gaat nu, idiote Indonesische fans zullen wel weer terug zijn online.
Mja, het is natuurlijk bij elkaar al wel 7-0 en het is warmquote:Op donderdag 13 augustus 2026 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een gezapigheid na de 0-1, veel stilstand en nauwelijks intensiteit.
Weet niet of dat goed gaat, zal ook lekker warm zijn daar nu rond die tijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
play-offs tegen Qarabag FK dus, op naar Azerbeidzjan.
toch nog de 3-3 gemaakt, goed voor de coëfficiëntquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
Jullie verpesten onze hele coëfficiënt
Die kunnen we alvast wel feliciteren met het behalen van de groepsfase.quote:
Jullie ookquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb niet het idee dat het een slecht team is inderdaad, is zijn best wat spelers met potentieel. En we hebben wel nieuwe spelers, maar geen grote veranderingen. Ricky was wel belangrijk voor de cohesie van de groep, de sfeer zou toch niet zo snel stuk zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:43 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Die kunnen we alvast wel feliciteren met het behalen van de groepsfase.
Ik weet niet wat Ten Hag en Van Den Brom hebben gedaan maar ze hebben het voor elkaar gekregen om in 1 zomer vakantie tijd een redelijk goed draaiend team om zeep te helpen.
Ik denk persoonlijk niet dat het aan het pensioen van Ricky ligt. Ik denk eerder dat de grootste verandering Ten Hags "topsport klimaat" is. Van wat ik zo lees bemoeid hij zich behoorlijk veel met de eerste selectie. Maarja, dat is pure speculatie vanuit mijn kant dus neem het met voldoende korrels zout XDquote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het een slecht team is inderdaad, is zijn best wat spelers met potentieel. En we hebben wel nieuwe spelers, maar geen grote veranderingen. Ricky was wel belangrijk voor de cohesie van de groep, de sfeer zou toch niet zo snel stuk zijn?
Het is toch ook stuitend dat spitsen als Weghorst en Vennegoor werkelijk geen een voorzet van de zijkant krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
Qarabag lacht zich dood, die zien zichzelf al in de groepsfase.
en PEC zal hier ook niet heel bang van worden.
wat een slappe hap zeg, vooral verdedigend zwaar ondermaats. dit is niet het verschil tussen wel of geen Unnerstall en Ørjasæter, dit is gewoon door een ondergrens heen die niemand had voorzien.
en zelfs nu geen minuten voor Lammers, gewoon een 'zwemmende' VoH laten staan.
En toch hoefde DAC thuis maar even gas te geven en onze jongetjes waren hulpeloosquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:52 schreef DrMarten het volgende:
Zat net ff studio sport te kijken. Rots in het interview met kritiek op de fans en de pers dat ze zich niet met randzaken moeten bezighouden en dat ze nu laten zien dat alles wel goed komt.
Gozer je hebt 2 potjes gewonnen van ploegen die er niks van kunnen
Het was zoals iedere wedstrijd de laatste anderhalf tot 2 jaar. Veel in de aanval, niets creëren en dan makkelijk een doelpunt tegenkrijgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:00 schreef ReMcOrE het volgende:
Van Rooij symbool voor de trieste staat van ons huidige voetbal
Weghorst niet meer doen, Pjaca niet meer doen, Rots op 10 niet meer doen en ook Wiedmann ook maar niet meer doen.
weer een verschrikkelijke kut pot, eindeloos breed achterin en totaal geen beweging voorin.
zo frustrerend om tegen dit Qarabag te verliezen, zo goed waren ze niet en ook maar handjevol kansen gehad. alleen je maakt het jezelf zo moeilijk met dit slappe spel.![]()
En weerquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ten Hag die het laatst had over tegenvallende prestaties van Nederlandse clubs in Europa, terwijl wij zelf de grootste prutsers zijn op dit momentquote:
Gegokt en verloren met Weghorst; die is helaas al 3 jaar over zijn top.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ten Hag die het laatst had over tegenvallende prestaties van Nederlandse clubs in Europa, terwijl wij zelf de grootste prutsers zijn op dit moment
Ik zou Weghorst gewoon lekker bewaren voor de samenvattingen. Het enige leuke wat ik van hem ken is alle drama omtrent zijn persoon. Na de wedstrijd hard heen en weer rennen (uiteraard voor de camera), op de knieën bidden in de middencirkel, camera's slaan als hij gefilmd wordt (op een voetbalveld nota bene).quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil toch weleens zien hoe het team speelt met Weghorst in de spits, Ørjasæter links, Lammers op 10, en Thorvaldsen rechts. Gewoon mee beginnen, die knul is topfit en hoeft echt niet te wennen.
Keertje wat anders dan de lauwe prak van blijhoofd Pröpper, brugpieper Hlynsson en koorknaapje Rots.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik zou Weghorst gewoon lekker bewaren voor de samenvattingen. Het enige leuke wat ik van hem ken is alle drama omtrent zijn persoon. Na de wedstrijd hard heen en weer rennen (uiteraard voor de camera), op de knieën bidden in de middencirkel, camera's slaan als hij gefilmd wordt (op een voetbalveld nota bene).
Deze gast staat echt zó ontzettend ver af van alles waar tukkers voor staan. Lozen die gast.
Lammers wordt inmiddels genoemd bij PSV..quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil toch weleens zien hoe het team speelt met Weghorst in de spits, Ørjasæter links, Lammers op 10, en Thorvaldsen rechts. Gewoon mee beginnen, die knul is topfit en hoeft echt niet te wennen.
En Ørjasæter kennelijk bij Ajaxquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lammers wordt inmiddels genoemd bij PSV..
Dat is zo ongeveer het enige positieve dit seizoen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Ørjasæter heeft een seizoen bijgetekend, tot 2030
Da's rapquote:Op maandag 24 augustus 2026 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Ørjasæter heeft een seizoen bijgetekend, tot 2030
Als ie Weghorst op de bank durft te zetten en durft te beginnen met die nieuwe Noor, dan heb ik nog enige hoop. Als ie gewoon weer begint met de 11 die er vorige week geen kloten van bakten, hadden ze beter thuis kunnen blijven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:54 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand nog hoop voor de wedstrijd tegen Qarabag? Het is 33 graden daar, zijn onze jongens ook weer niet helemaal aangewend.
Lammers gaat dus 99% naar PSV, geen idee wat er met Hlynsson is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Lammers en Hlynsson niet inzetbaar tegen Qarabağ
dus ook al zou VdB met de wat meer vertrouwde basis van vorig seizoen willen spelen, moet hij nu toch Weghorst weer opstellen
Ze zeggen beide geblesseerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lammers gaat dus 99% naar PSV, geen idee wat er met Hlynsson is.
Ze hebben Vennegoor ook nog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Lammers en Hlynsson niet inzetbaar tegen Qarabağ
dus ook al zou VdB met de wat meer vertrouwde basis van vorig seizoen willen spelen, moet hij nu toch Weghorst weer opstellen
Ja, slaat echt helemaal nergens op, maar zo kennen we de KNVB weer; lekker Twente pestenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Goede keuze van de KNVB om de FC Twente supporters te straffen vanwege het vuurwerkincident van de Feyenoordaanhang.
Nee grapje. Huh!?
de KNVB kan alleen de club, in dit geval Feyenoord, straffen met een wedstrijd zonder (uit)supporters of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
Goede keuze van de KNVB om de FC Twente supporters te straffen vanwege het vuurwerkincident van de Feyenoordaanhang.
Nee grapje. Huh!?
Daarom ook de ME, of desnoods de DSI oproepen. Knuppel degene die niet meewerkt neer. Nog steeds een grote bek? Kogel in je been.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:32 schreef ReMcOrE het volgende:
een vol uitvak met zulk volk weg zien te krijgen is ook niet wat
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom ook de ME, of desnoods de DSI oproepen. Knuppel degene die niet meewerkt neer. Nog steeds een grote bek? Kogel in je been.
En alle kosten van het optrommelen hiervan verhalen op Feyenoord, want Feyenoord kan blijkbaar de rotte appels er van tevoren niet uitfilteren.
Ik snap die burgemeester van Nijmegen heel goed. Eerst arrestaties, en anders uitvak leeg. En dat moet de rest van de Eredivisie ook doen.
Daar begint juist een omslag te komen met clubs die ook vuurwerk afsteken en van die kansloze ultragroepjes hebben (Crystal Palace, Arsenal, lower leagues en ook de Schotse clubs) terwijl dat voorheen inderdaad ondenkbaar was en niet echt in de cultuur daar zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
en het blijft vreemd dat het in Engeland wel 'gewoon' kan, uitsupporters relatief dichtbij thuispubliek en ook vaak dicht op het veld; maar zie nooit vuurwerk-onzin en dat soort dingen.
zouden we hier in NL toch prima een voorbeeld aan kunnen nemen, hoe het daar geregeld is (ook qua regels, straffen etc.)?
Het is vooral vreemd dat het in landen als Engeland en Wales wel kan bij andere grote sporten. En eigenlijk over de hele wereld, ook in landen waar voetbal niet de grootste sport is, is het bij voetbal de grootste rotzooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
en het blijft vreemd dat het in Engeland wel 'gewoon' kan, uitsupporters relatief dichtbij thuispubliek en ook vaak dicht op het veld; maar zie nooit vuurwerk-onzin en dat soort dingen.
zouden we hier in NL toch prima een voorbeeld aan kunnen nemen, hoe het daar geregeld is (ook qua regels, straffen etc.)?
In het VK is rugby een vrij grote sport inderdaad met 2 tot 3 miljoen toeschouwers per jaarquote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is vooral vreemd dat het in landen als Engeland en Wales wel kan bij andere grote sporten. En eigenlijk over de hele wereld, ook in landen waar voetbal niet de grootste sport is, is het bij voetbal de grootste rotzooi.
Je moet wel lezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Hier had wat jou betreft dus gericht op Twente-supporters geschoten mogen worden? Nee, daar wordt het wel veiliger van inderdaad
Dat laatste is totaal irrelevant. Ook in landen waar rugby de grootste sport is gaat het bij voetbal vaker mis.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:19 schreef Caland het volgende:
[..]
In het VK is rugby een vrij grote sport inderdaad met 2 tot 3 miljoen toeschouwers per jaar
Nu mag jij raden hoeveel toeschouwers het voetbal trekt daar.
De KNVB had hier helemaal niets over te zeggen Hans.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, slaat echt helemaal nergens op, maar zo kennen we de KNVB weer; lekker Twente pesten
Laat me.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De KNVB had hier helemaal niets over te zeggen Hans.
Heyyy gedraag je. Palace is de enige club met een beetje sfeer daar in die dooie PL.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar begint juist een omslag te komen met clubs die ook vuurwerk afsteken en van die kansloze ultragroepjes hebben (Crystal Palace, Arsenal, lower leagues en ook de Schotse clubs) terwijl dat voorheen inderdaad ondenkbaar was en niet echt in de cultuur daar zat.
Dus het is onzin wat je nu stelt.
Ik vind het maar niks, dat ultragedoe met vuurwerkjes. Laat staan op het eiland.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:33 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Heyyy gedraag je. Palace is de enige club met een beetje sfeer daar in die dooie PL.
Vuurwerk niet perse, maar ze maken wel sfeer. En dat is in de PL tegenwoordig echt uniek.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, dat ultragedoe met vuurwerkjes. Laat staan op het eiland.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, slaat echt helemaal nergens op, maar zo kennen we de KNVB weer; lekker Twente pesten
Ik neem maar even aan dat Twente nu het hele seizoen geen supporters meer meeneemt.quote:Aanhangers Cambuur en Twente gingen bijna op de vuist: mede daardoor dit weekend geen uitsupporters
De politie heeft afgelopen weekend tot twee keer toe een confrontatie tussen supportersgroepen van SC Cambuur en FC Twente voorkomen. Beide groepen stonden op twee plekken in Leeuwarden recht tegenover elkaar.
Het is voor burgemeester Foort van Oosten mede een reden om uitsupporters bij de komende wedstrijd van Cambuur tegen Twente te keren, schrijft hij in een brief aan Cambuur.
Een andere reden is het vuurwerkincident met supporters van Feyenoord afgelopen zondag en dat het onderzoek naar wat daar precies is gebeurd nog niet afgerond is.
Van Oosten heeft "ernstige vrees" dat nieuw supportersgeweld en escalatie niet uitgesloten kan worden, "dan wel dat opnieuw vuurwerk-gerelateerde verstoringen in het stadion plaatsvinden."
De incidenten vonden afgelopen zaterdag plaats. De politie kreeg een tip dat rond half tien groepen verzamelden bij het Kalverdijkje in Leeuwarden. Daar aangekomen sloeg een van de groepen op de vlucht. De mensen die bleven staan zijn geïdentificeerd als aanhangers van Cambuur.
Later op de avond kreeg de politie een nieuwe melding. Personen zouden uit auto's zijn gestapt met bivakmutsen die 'rode kleuraccenten' hadden. Ook zou de groep slag- of steekwapens bij zich hebben.
De politie heeft beide groepen kunnen scheiden en zodoende kon een confrontatie worden voorkomen. In de omgeving zijn slag- en steekwapens gevonden. Ook lagen er bivakmutsen.
De politie Oost-Nederland kon later bevestigen dat het gaat om een groep die bij de harde kern van FC Twente hoort.
Dat had ik nog nergens gelezen, laat ze dan maar lekker thuis idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik neem maar even aan dat Twente nu het hele seizoen geen supporters meer meeneemt.
Heeft de harde kern van Twente helaas een handje van....quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik neem maar even aan dat Twente nu het hele seizoen geen supporters meer meeneemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |