Kan mij de oude OP nog herinneren. De kapsels zijn erop vooruit gegaanquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb de OP even bijgewerkt. Had nog een mooi plaatje met het actuele rugnummeroverzicht, maar de maker ervan had er "Selectie 2025/2026" boven gezet
Echt hequote:
En waarom Taha eraf voor Vennegoor en niet Weghorst?quote:Op zondag 6 september 2026 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAAROM Rots ipv Thorvaldsen?! Dit geloof je toch niet?
dan was de kans op 3 punten inderdaad een stuk groter geweest.quote:Op zondag 6 september 2026 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, weer de punten gedeeld in Grunn. Wát een andere wedstrijd was het geweest als Taha gewoon ijskoud de 0-2 had gemaakt...
Pröpper - Bruns is het ook gewoon niet. Nijstad moet centraal en Adelgaard/Kurowski links.quote:Op zondag 6 september 2026 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan was de kans op 3 punten inderdaad een stuk groter geweest.
nu terecht gelijkspel denk ik, wij kansen gehad maar Grunn ook zeker een aantal. verdedigend niet heel stabiel bij ons vandaag, middenveld werd ook vaak doorheen gevoetbald.
Nijstad-Bruns centraal zometeenquote:Op zondag 6 september 2026 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pröpper - Bruns is het ook gewoon niet. Nijstad moet centraal en Adelgaard/Kurowski links.
3 punten in de zak, hard wegrennen, niet omkijken en op naar de volgendequote:Op woensdag 9 september 2026 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, 1-0 waar het 5-0 had moeten wezen, maar het is winst.
Volgens mij 4 schoten recht op de keeper en 9 net naast. Je kunt echt nooit gewoon even lekker relaxt Twente kieknquote:Op woensdag 9 september 2026 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 punten in de zak, hard wegrennen, niet omkijken en op naar de volgende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |