abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:41:03 #151
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221549349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar vrouwenhaatfilmpjes zijn goedkoper en makkelijker dan drugs om je frustratie, verveling en sociale problemen op een destructieve manier uitten.. En je krijgt er geen fysieke kater van.
Ook niet onwaar. Vroeger gebruikte mannen gewoon nog drugs en alcohol :D
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:41:25 #152
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221549350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:36 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Wat een goede post.

Maar wat Lenny77 schrijf is ook wel waar hoor. Denk dat het een beetje van beide vaatjes tappen is. (volgens mij bedoelen jullie eigenlijk hetzelfde?)
Nee, "Alle mannen zouden dit moeten doen, want dan wijzigt de dynamiek" gaat natuurlijk in werkelijkheid nooit gebeuren.

Dat is een beetje als "Als iedereen tegelijk op het gaspedaal drukt is de file weg"
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:42:17 #153
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221549355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, "Alle mannen zouden dit moeten doen, want dan wijzigt de dynamiek" gaat natuurlijk in werkelijkheid nooit gebeuren.

Dat is een beetje als "Als iedereen tegelijk op het gaspedaal drukt is de file weg"
Iets met soep en hoe heet die gegeten word. Ik denk dat wat minder desperate gedrag zeker geen kwaad kan.
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
pi_221549361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat is dan ook begrijpelijk, want:

Conservatieven = nare, nativistische kutmensen met achtergestelde denkbeelden over rechten van vrouwen, homo's, transgenders, etc etc. Meestal worden hun ideeën overgoten met een eng en intolerant religieus sausje.

Progressieven = chille, gecompassioneerde lui die geloven in gelijkheid en gelijkwaardigheid. Die radicale tak slaat soms een beetje door met dat woke-gedoe, maar dat valt nog altijd te prefereren boven de radicale vleugel van conservatieven, wiens extremisme meteen leidt tot deporaties en onderdrukking.
Dit is wel kort door de bocht. De acceptatie van het homohuwelijk bijvoorbeeld onder conservatieven is juist toegenomen van 35 % in 2014 naar 50 % in 2024 in de VS. Niet alle conservatieven zijn automatisch MAGA of evangelisch christelijk. De John McCain/Mitt Romney Republikeinen zijn vooral economisch conservatief en vinden het instituut ‘familie’ heel belangrijk als hoeksteen voor de samenleving.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:43:51 #155
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_221549368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk geen oplossing. Gezien er geen ledenvergadering is van mannen die bepaalt hoe iedere man zich moet gedragen op die apps.

De oplossing is vooral jezelf aantrekkelijk en aangenaam gedragen, en daarmee een goed sociaal leven en fijne tijdsbestedingen opbouwen. Dan kom je zowel in de echte wereld als in de digitale wereld aantrekkelijker over.
De omstandigheden van de huidige tijd leggen bloot dat niet iedere man dit goed lukt.

Ze zijn er niet mee geholpen als figuren als jij blijven pretenderen dat dit zomaar lukt. Alsof men dat zelf niet weet. Een verslaafde weet ook heus wel dat hij moet stoppen.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:45:06 #156
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221549371
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
En tegenwoordig heb je de keuze tussen vrouwenhaat/manosfeer of drank/drugs?

Die memo heb ik gemist. Maakt het wel een stuk overzichtelijker.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:46:22 #157
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221549376
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dat was gechargeerd in reactie tot wat die andere user postte doe eens niet zo gemeen. :-)
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:53:53 #158
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221549424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:46 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat was gechargeerd in reactie tot wat die andere user postte doe eens niet zo gemeen. :-)
Gelukkig, vrouwen haten met een drankje op is namelijk echt een stuk leuker.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:56:16 #159
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221549432
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Gelukkig, vrouwen haten met een drankje op is namelijk echt een stuk leuker.
Klinkt als een nieuwe cocktail: The Mysogenist.

(Ik zou het niet weten ik vind er nuchter al niks aan.)
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:59:04 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221549449
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:42 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Iets met soep en hoe heet die gegeten word. Ik denk dat wat minder desperate gedrag zeker geen kwaad kan.
Ik denk dat eerder het idee moet doordringen dat datingapps geen wondermiddel zijn tegen een volstrekt gebrek aan aantrekkingskracht op vrouwen. Ze zij handig als je niet zoveel mensen tegenkomt in je nabije omgeving, of wanneer je wat verlegen bent met het aanspreken. Maar als in het echte leven iedere vrouw met een boog om je heen loopt, doen ze dat op apps ook.

Maar uiteindelijk moet iemand aan de andere kant van die app wel denken "Kijk dat is een aangenaam iemand die aantrekkingskracht heeft." Dus iemand die een leven lijkt te hebben, ontspannen overkomt, verantwoordelijkheid neemt. Natuurlijk speelt uiterlijk ook mee. Maar 90% van de mensen ziet er gewoon middelmatig uit en kan met goede verzorging en leuke kleding prima iemand anders met een middelmatig uiterlijk aantrekken.

Het grootste probleem van incels is dat ze verschrikkelijk in de slachtofferrol zitten en werkelijk totaal niet reflecteren op hun eigen aandeel in het geheel. Ze vinden blijkbaar dat ze onrecht wordt aangedaan doordat vrouwen geen prettig gevoel krijgen van hun gedrag. Bovendien is slachtoffergedrag op zichzelf al een van de meest onaantrekkelijke dingen die er is.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:59:36 #161
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221549453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat eerder het idee moet doordringen dat datingapps geen wondermiddel zijn tegen een volstrekt gebrek aan aantrekkingskracht op vrouwen. Ze zij handig als je niet zoveel mensen tegenkomt in je nabije omgeving, of wanneer je wat verlegen bent met het aanspreken. Maar als in het echte leven iedere vrouw met een boog om je heen loopt, doen ze dat op apps ook.

Maar uiteindelijk moet iemand aan de andere kant van die app wel denken "Kijk dat is een aangenaam iemand die aantrekkingskracht heeft." Dus iemand die een leven lijkt te hebben, ontspannen overkomt, verantwoordelijkheid neemt. Natuurlijk speelt uiterlijk ook mee. Maar 90% van de mensen ziet er gewoon middelmatig uit en kan met goede verzorging en leuke kleding prima iemand anders met een middelmatig uiterlijk aantrekken.

Het grootste probleem van incels is dat ze verschrikkelijk in de slachtofferrol zitten en werkelijk totaal niet reflecteren op hun eigen aandeel in het geheel. Ze vinden blijkbaar dat ze onrecht wordt aangedaan doordat vrouwen geen prettig gevoel krijgen van hun gedrag. Bovendien is slachtoffergedrag op zichzelf al een van de meest onaantrekkelijke dingen die er is.
datingapps zijn een ander kleurtje op hetzelfde spectrum van mannenbelazerij.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:59:37 #162
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221549454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:56 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Klinkt als een nieuwe cocktail: The Mysogenist.

(Ik zou het niet weten ik vind er nuchter al niks aan.)
:D

Ik ben er waarschijnlijk te oud voor en/of ga met de 'verkeerde' mensen om maar deze complete scene van de manosfeer gaat eigenlijk compleet langs mij heen.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 17:01:04 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221549466
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De omstandigheden van de huidige tijd leggen bloot dat niet iedere man dit goed lukt.

Ze zijn er niet mee geholpen als figuren als jij blijven pretenderen dat dit zomaar lukt. Alsof men dat zelf niet weet. Een verslaafde weet ook heus wel dat hij moet stoppen.
Dat het ze niet goed lukt betekent niet dat het niet toch echt de enige oplossing is voor hun probleem.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 17:03:49 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221549483
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:59 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
datingapps zijn een ander kleurtje op hetzelfde spectrum van mannenbelazerij.
Niet per se. Mijn vriendin kende ik ook via een dating app en de kans dat ik die ergens gewoon tegen was gekomen is extreem klein. Dan had ik wellicht wel iemand anders gevonden. Maar toch geeft het kansen.

Het is alleen geen fixes voor aantrekkelijkheidsproblemen.
pi_221549523
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:41 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dat doen ze nog steeds :). Drugs juist weer meer.
pi_221549553
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Progressieven = chille, gecompassioneerde lui die geloven in gelijkheid en gelijkwaardigheid.
Dit moet wel ironie zijn.

Hier zie je wel het probleem (in Amerika) waar moslims hier plots ook onder vallen.

De vrouw van de Egyptenaar heeft notabene een hoofddoekje :')
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221549633
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 15:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ik heb niks met MAGA en de Tucker Carlson kliek
Zowel Carlson als Owens zijn daar inmiddels voor een groot deel al uitgestapt, vandaar dat je hier ook geregeld extreemlinks ziet linken naar notabene X (LOL) berichtjes van ze.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 15:20 schreef Lyrebird het volgende:

Er zijn gewoonweg te veel Amerikanen die het met te weinig moeten doen, en die niks met woke, abortus of identity politics hebben. (Lage) middenklasse, middelbare school wel of niet afgemaakt, harde werkers met hele normale normen en waarden. Maar het water staat ze aan de lippen en ze profiteren niet van neoliberaal beleid.
De gemiddelde Amerikaan is niet zo bijster slim, vandaar ook dat je veel propallies en MAGA's voorbij ziet komen, en door ze gewoon uit te schelden voor alles en nog wat zal ze raar genoeg niet plots redelijker maken.

Ik denk dat met Trump er gewoon iets gebroken is bij veel mensen.
pi_221549714
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit moet wel ironie zijn.

Hier zie je wel het probleem (in Amerika) waar moslims hier plots ook onder vallen.

De vrouw van de Egyptenaar heeft notabene een hoofddoekje :')
En hoe kijkt mevrouw El-Sayed aan tegen zaken als homo-, vrouwen en transrechten? Hoe denkt zij over gelijkheid en gelijkwaardigheid?

Of denk jij simpelweg: 'hoofddoekje, dus extreem conservatief'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:04:21 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221549779
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En hoe kijkt mevrouw El-Sayed aan tegen zaken als homo-, vrouwen en transrechten? Hoe denkt zij over gelijkheid en gelijkwaardigheid?

Ja, en dat is volkomen terecht. Dat hoofddoekje heeft ze niet voor niets op, ze kan nog zoveel bij elkaar Taqqiya-en om stemmen, sympathie, weet ik het te ronselen maar de islam staat al die gelijkwaardigheid gewoonweg niet toe.

1400 jaar geleden niet, nu niet en ook over 100 jaar niet. Hoe graag allerlei progressieve westerlingen dat ook wensdenken. Zie de koran.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_221549783
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als allochtoon met moslims in mijn familie ga ik hier maar niet op in.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:06:58 #171
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221549794
Zo'n beetje elke influencer verdient aan onzekere dan wel wanhopige mensen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221549822
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 18:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Als allochtoon met moslims in mijn familie ga ik hier maar niet op in.
Het zou interessant kunnen zijn wanneer je dat juist wél doet
pi_221549874
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 18:13 schreef Prego het volgende:

[..]
Het zou interessant kunnen zijn wanneer je dat juist wél doet
Ik pas wel. Hoef niet (nog meer) door witte mannetjes op mijn plek gezet worden.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 18:34:14 #174
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221549943
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 16:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Je kan altijd beide kiezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221554211
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 18:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, en dat is volkomen terecht. Dat hoofddoekje heeft ze niet voor niets op, ze kan nog zoveel bij elkaar Taqqiya-en om stemmen, sympathie, weet ik het te ronselen maar de islam staat al die gelijkwaardigheid gewoonweg niet toe.

1400 jaar geleden niet, nu niet en ook over 100 jaar niet. Hoe graag allerlei progressieve westerlingen dat ook wensdenken. Zie de koran.
Het gaat wat mij betreft om de boodschap die ze uitdraagt, niet om haar keuze een hoofddoekje te dragen. Die keuze staat wat mij betreft niet per se haaks op het hebben van progressieve idealen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')