Jama, kijk. Jij bent al een stap verder. Jij bent al daar wanneer de kernwapens al zijn afgevuurd. Ja, dan maakt het geen reet uit. Want we zijn al de sjaak.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zal dan wel pessimistisch zijn. Wanneer die situatie aan de hand is gaan ze 'rationeel' nadenken om wat in dat moment de keuze is de gemaakt kan worden die tot zo weinig mogelijk deden leidt. Helemaal wanneer je als land een conflict in gaat waar je zelf nog buiten kan stappen onder het mom van de-escalatie dan denk ik dat ze dat altijd zouden doen.
Geloof wel dat ze een hele strenge speech gaan geven en oproepen tot vrede.
ja het lamleggen van de raffinaderijen is zeer belangrijk voor aantal redenen ,quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:36 schreef Anton91 het volgende:
Het is geen goede dag voor de Russische raffinaderijen in het oosten.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Er is van het begin af aan bij mij geen twijfel geweest omtrent de plannen van Poetin, en dat hij daarvan niet zal afwijken, wat het ook mag/zal kosten.quote:
Dus dit. Er zijn meer dan genoeg clowneske zaken omtrent de Trump administratie waar je om kan lachen of flinke kritiek op kan hebben. Maar dit kan gewoon een valide zorg zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Aldus the Atlantic met eoa unknown source...
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Zo escaleren we gestaagquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:51 schreef skysherrif het volgende:
Wordt een redelijke grote gecombineerde luchtaanval op kyiv en steden verwacht vanacht. Is nooit 100% zeker maar er zijn iig alveel russische drones gelanceerd.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Oekrainse officier over kosti
ja hierna gaat Poetin gelijk Estland aanpakkenquote:
Lijkt me ook niet heel economisch..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:38 schreef skysherrif het volgende:
De Oekraiense aanval op Novorossyik is enorm, anderzijds vrij duidelijk dat veel AD posities daar nog operationeel zijn. Bakken met s300/400 interceptors gebruikt om de drones af te houden.
Dat durf ik echt niet te zeggen, ik denk ook niet dat daar genoeg informatie over is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel economisch..
En hoeveel kan Rusland daar eigenlijk nog van hebben na alle Oekraiense drone-aanvallen?
quote:Dr. Jelle van Baardewijk is een bekende Nederlandse filosoof, cultuurfilosoof en ethicus. Hij is werkzaam als lector Bedrijfsethiek aan de Hogeschool Rotterdam en verbonden aan de Vrije Universiteit Amsterdam en Nyenrode Business Universiteit. Hij publiceertvrijwel vaak over economie, de vrije markt, beroepstrots en maatschappelijke cultuur.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 01:16 schreef 3rr0r het volgende:
Bij praatprogramma Goedenavond Nederland (van WNL) zat vandaag iemand en die zat me toch Kremlin propaganda te verspreiden, genant. En fanatiek ook nog, leek wel betaaldDe 'we moeten ons in Rusland verplaatsen en NAVO die hen bedreigt' dingen.
Deze meneer:
[..]
Dit zou onze grote vriend kunnen zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2026 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Waarom wordt zon snotaap met geen enkele kennis van zaken uitgenodigd om hierover te praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |