20quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:50 schreef TAmaru het volgende:
hoeveel punten liggen er op de eindstreep?
Toch jammer dat ze Wiebes er dan niet even af hebben gereden op die eerste beklimming om Vollering ook de punten te laten winnenquote:
Gaat Blasi straks nog met Wit naar huisquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:56 schreef wimderon het volgende:
Ziet er naar uit dat Canyon het wit ook op gaat offeren.
Terecht. Alleen het geel doet er toe. Los van de etappe overwinning.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:56 schreef wimderon het volgende:
Ziet er naar uit dat Canyon het wit ook op gaat offeren.
Daar kan Greg LeMond niet tegenop.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vollering heeft 0,01 sec voordeel voor het geval zij en Kasia in dezelfde tijd eindigen.
Met Rutger Thijssen en Jos van Emden aan het roer zijn de jonge vrouwen Vismavoer.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
De jonge vrouwen bij Visma maken geen enkele progressie.
Veldrit inspanning, half uurtje in het donkerroodquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Dikke Zoë wel met een hele serieuze kopbeurt.
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:05 schreef DIJK het volgende:
Dit moet bijna wel een record aan watt per kg zijn
Heel sneu.quote:
Ja over ruim een maandjequote:Op zondag 9 augustus 2026 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kunnen we de trui van Vallieres nog afpakken overigens?
Voorlopig nog nergens voor nodig met deze monsterbeurt van Backstedtquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat knecht Blasi nu rijden voor ELB?
Die gaat gewoon wit ophalen, raap me op.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:11 schreef wimderon het volgende:
Nu moet superknecht-nominee Blasi mee gaan rijden voor het podium!
Niet dat die paar seconden het verschil gaan maken want dit worden monsterlijke verschillen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daarom reed Longo Borghini gisteren dus. Zo zie je maar weer.
En dan geven we de trui aan Fisher-Black?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kunnen we de trui van Vallieres nog afpakken overigens?
Je weet dat Zoë meer van het scharen is?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:16 schreef TAmaru het volgende:
ik zou wel een spetterende seksscene willen zien tussen Zoe Backstedt en Tim Rex
Was met Nederlandse toch?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:19 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Je weet dat Zoë meer van het scharen is?
Die krijgt straks 3 minutenquote:
De berm in gereden door Gery?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Martijn zou gevallen zijn. Ach.
Wanneer was die nog meer gevallen? Of stopte ze toen tijdens een WK tijdrijdenquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mentaal wrak Reusser moeten we in de gaten gaan houden.
Toen ging ze er bij zitten. Iemand het gifje?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer was die nog meer gevallen? Of stopte ze toen tijdens een WK tijdrijden
Vorig jaar reed ze ook een rare Tour, al had ze toen waarschijnlijk niet moeten starten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer was die nog meer gevallen? Of stopte ze toen tijdens een WK tijdrijden
Wel de fotoquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Toen ging ze er bij zitten. Iemand het gifje?
Martijn heeft in ieder geval wel hersens om geschud te worden, dus ik zou wel eerst een check uitvoeren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snel weer op de fiets gezet, ja!
LOTTE kan de Tour nog winnen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ferm stukje wensdenken nu bij de VRT.
Wint LOTTE hier de Tour?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ferm stukje wensdenken nu bij de VRT.
Op zich maakt dat zo'n seksscene met Tim Rex misschien nog spetterenderquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:19 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Je weet dat Zoë meer van het scharen is?
Als ELB nu wegrijdt en Berthet er niet is en 3 minuten voorsprong neemt, dan kan Kasia in het wiel van Vollering plaatsnemen.quote:
Zo ver zou Karrel zelfs niet gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als ELB nu wegrijdt en Berthet er niet is en 3 minuten voorsprong neemt, dan kan Kasia in het wiel van Vollering plaatsnemen.
Ik was het bestaan van de gruwelijke helmsok bijna vergeten.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was het bestaan van de gruwelijke helmsok bijna vergeten.
REMCO was ook ziedend toen het verboden werd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vereeuwigd in één van Remco's woedeaanvallen!
Toch eerder bezig met haar eigen klassement als je het zo ziet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Niedermaier zo ook een 20 minuten all out doen?
Die denkt nog aan haar witte trui zo te zienquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Niedermaier zo ook een 20 minuten all out doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Mwah, dit zou bij de mannen ook gewoon kunnen. Het is er ook wel echt een rit voor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:40 schreef DeeBee het volgende:
Dit laat ook wel een beetje zien dat de top toch nog extreem smal is bij de dames als het zo'n slagveld is na 50 kilometer...
Dat is waar, als de toppers er bij de mannen aan beginnen worden de sprinters ook gedubbeld. Het is wel een ontzettend genotsrondje, maar bijna té zwaar...quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, dit zou bij de mannen ook gewoon kunnen. Het is er ook wel echt een rit voor.
Nou nou nou.quote:
Kun jij dan wel uitleggen waarom Labous op kop rijdt?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt weer een ouderwets staaltje vrouwentektiks waar ik geen hol(mgren) van begrijp.
Begrijp er niets van dan de communicatie van Blasi werktquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blasi had hier naar het podium kunnen rijden.
Stukje W52 genotquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen zitten we in de Volta op 20 kilometer van de aankomst. Torre komt eraan!
Plan B7 sub D6.Cquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:56 schreef wdn het volgende:
diegene die de taktiek uitwerkt voor ELB werkte die voor Ferrari?
Dr. Ferrari?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:56 schreef wdn het volgende:
we are checkingquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:56 schreef wdn het volgende:
Dat heb ik hier ook gehad. 2 hele druppels.quote:
Weet je wie ook wel eens ongelukkig was?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:00 schreef WAvanBuren het volgende:
De Belgen waren vooral ongelukkig deze Tour, aldus Scheefpoeper.
10 mm/h straks. Dat is toch wel vrij pittig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het over 10 minuten helemaal los.
Blanka?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel eens ongelukkig was?
Lekker met die afdalingenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 mm/h straks. Dat is toch wel vrij pittig.
Mag toch aannemen dat Niedermaier all-out gaat en dan Kasia alles of niets in de steilste kilometer.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zou het meesterplan van Rolf Aldag zijn?
Die laatste afdaling wordt me dan nog wat als ze bij elkaar zittenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 mm/h straks. Dat is toch wel vrij pittig.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zou het meesterplan van Rolf Aldag zijn?
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef TAmaru het volgende:
ik kan er ook niet naar kijken naar die Holmgren
vreselijk zeg
pure anorexia
Andere buienapp zegt dat Nice pas rond 20u bereikt wordt door de regen..quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het over 10 minuten helemaal los.
Of Niewiadoma die stunt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:17 schreef Gretzl het volgende:
Nog een solozege voor Demi zou het mooist zijn
Als het bergop gebeurt is het allemaal prima, wie er ook wint.quote:
Kamervragen!quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Hier regent het nu ook terwijl het volgens mij weerapp droog is.
Halve minuut denk ik. Gisteren was ze op het vlakke gedeelte echt veel minder dan Demi en ELB.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel voorsprong zou Kasia moeten hebben op de top? Met 15 seconden is er niet denk ik.
Verwacht eerder dat Vollering wegrijdt, maar dat terzijde.
Zelfs Femke de Vries kan nog volgen. Al lijkt die wel een stuk sterker te zijn dan op de Ventoux.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is nog geen verschroeiende leadout.
Antonia rijdt hier voor het wit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs Femke de Vries kan nog volgen. Al lijkt die wel een stuk sterker te zijn dan op de Ventoux.
Ja dit is niet om zo compleet te parkerenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Antonia rijdt hier voor het wit.
Ze moet 5s eerder aankomen bij de finish.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel voorsprong zou Kasia moeten hebben op de top? Met 15 seconden is er niet denk ik.
Verwacht eerder dat Vollering wegrijdt, maar dat terzijde.
Wel een tikkeltje vernederend.quote:
BV's leveren weer.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niedermaier
Je witte trui belangrijker vinden dan de kans op de eindzege, lachwekkend.
Dit gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:32 schreef TAmaru het volgende:
Kasia gaat straks een paar km voor de finish sur-placen en de rest laten terugkomen. Dan wint ze de sprint en Demi wordt vierde en verliest de Tour
nee ...quote:
Het is Pogacar ooit gelukt om vierde te worden in een sprint met twee.quote:
Op de Ventoux reed ze anders wel een uitstekend wattage.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch wel de optimale tactiek voor Kasia om niet te winnen.
Tactisch had je iets kunnen proberen, puur op wattage lukt dat toch niet joh.
dan rijdt Vollering weg. Die hoeft alleen maar 2de te worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:32 schreef TAmaru het volgende:
Kasia gaat straks een paar km voor de finish sur-placen en de rest laten terugkomen. Dan wint ze de sprint en Demi wordt vierde en verliest de Tour
Maar dat is wel een van de grootste tactische nitwits van het peloton. Ik zie Kasia ook niet echt snel een sprint winnen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is Pogacar ooit gelukt om vierde te worden in een sprint met twee.
Maar daar lieten ze haar wegrijden. Als Demi daar meteen reageert komt ze nooit weg natuurlijk. Je had een type Longo Borghini moeten laten rijden, Vollering al het werk moeten laten oplossen en dan hopen dat je kan profiteren. De kans was er zelfs, maar toen sprong Niedermaier meteen paniekerig op het wiel.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Ventoux reed ze anders wel een uitstekend wattage.
Als je er mee weg komt dan is het geen probleem.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Demi met haar koffiemolentje...zet eens tandje hoger als je wil demarreren
Pogacar heeft ook wel bijgeleerdquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat is wel een van de grootste tactische nitwits van het peloton. Ik zie Kasia ook niet echt snel een sprint winnen.
Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:39 schreef wdn het volgende:
Om Demi bij te houden moest Kasia staan. Dat hou je nooit vol
Dan had je wel een defensievere koersende Niewiadoma gehad. Knap van Demi om de rollen gisteren om te laten draaienquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef wdn het volgende:
Stel Demi had gisteren niet naar geel gereden... het is nu al 20s dus was het vandaag gebeurd.
Weet je niet. Nu is Kasia vol gaan aanvallen, dat had ze anders niet gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef wdn het volgende:
Stel Demi had gisteren niet naar geel gereden... het is nu al 20s dus was het vandaag gebeurd.
Demi is 2x makkelijk weggereden op het vlakke stuk.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had je wel een defensievere koersende Niewiadoma gehad. Knap van Demi om de rollen gisteren om te laten draaien
Gisteren was ook niet vanwege die manouvre. Ze plofte gewoon totaal een behoorlijk eindje voor de top en ik betwijfel zeer of ze die zonder de maximaal 3 seconden hinder wel had gehaald.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef wdn het volgende:
Ze begint de tribute goedquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ogen dicht in de afdaling dan.
eens. Demi reedt het gat op het vlakke stuk en nu ook.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Gisteren was ook niet vanwege die manouvre. Ze plofte gewoon totaal een behoorlijk eindje voor de top en ik betwijfel zeer of ze die zonder de maximaal 3 seconden hinder wel had gehaald.
Ze moest wel zich weer optrekken om weer in het wiel van Demi te komen, dat zou wel net het verschil hebben kunnen maken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Gisteren was ook niet vanwege die manouvre. Ze plofte gewoon totaal een behoorlijk eindje voor de top en ik betwijfel zeer of ze die zonder de maximaal 3 seconden hinder wel had gehaald.
Ik weet niet of je dan ooit zelf zo'n klimmetje hebt opgereden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |