Als het bergop gebeurt is het allemaal prima, wie er ook wint.quote:
Kamervragen!quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Hier regent het nu ook terwijl het volgens mij weerapp droog is.
Halve minuut denk ik. Gisteren was ze op het vlakke gedeelte echt veel minder dan Demi en ELB.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel voorsprong zou Kasia moeten hebben op de top? Met 15 seconden is er niet denk ik.
Verwacht eerder dat Vollering wegrijdt, maar dat terzijde.
Zelfs Femke de Vries kan nog volgen. Al lijkt die wel een stuk sterker te zijn dan op de Ventoux.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is nog geen verschroeiende leadout.
Antonia rijdt hier voor het wit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs Femke de Vries kan nog volgen. Al lijkt die wel een stuk sterker te zijn dan op de Ventoux.
Ja dit is niet om zo compleet te parkerenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Antonia rijdt hier voor het wit.
Ze moet 5s eerder aankomen bij de finish.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel voorsprong zou Kasia moeten hebben op de top? Met 15 seconden is er niet denk ik.
Verwacht eerder dat Vollering wegrijdt, maar dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |