Als het bergop gebeurt is het allemaal prima, wie er ook wint.quote:
Kamervragen!quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Hier regent het nu ook terwijl het volgens mij weerapp droog is.
Halve minuut denk ik. Gisteren was ze op het vlakke gedeelte echt veel minder dan Demi en ELB.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel voorsprong zou Kasia moeten hebben op de top? Met 15 seconden is er niet denk ik.
Verwacht eerder dat Vollering wegrijdt, maar dat terzijde.
Zelfs Femke de Vries kan nog volgen. Al lijkt die wel een stuk sterker te zijn dan op de Ventoux.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is nog geen verschroeiende leadout.
Antonia rijdt hier voor het wit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs Femke de Vries kan nog volgen. Al lijkt die wel een stuk sterker te zijn dan op de Ventoux.
Ja dit is niet om zo compleet te parkerenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Antonia rijdt hier voor het wit.
Ze moet 5s eerder aankomen bij de finish.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoeveel voorsprong zou Kasia moeten hebben op de top? Met 15 seconden is er niet denk ik.
Verwacht eerder dat Vollering wegrijdt, maar dat terzijde.
Wel een tikkeltje vernederend.quote:
BV's leveren weer.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niedermaier
Je witte trui belangrijker vinden dan de kans op de eindzege, lachwekkend.
Dit gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:32 schreef TAmaru het volgende:
Kasia gaat straks een paar km voor de finish sur-placen en de rest laten terugkomen. Dan wint ze de sprint en Demi wordt vierde en verliest de Tour
nee ...quote:
Het is Pogacar ooit gelukt om vierde te worden in een sprint met twee.quote:
Op de Ventoux reed ze anders wel een uitstekend wattage.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is toch wel de optimale tactiek voor Kasia om niet te winnen.
Tactisch had je iets kunnen proberen, puur op wattage lukt dat toch niet joh.
dan rijdt Vollering weg. Die hoeft alleen maar 2de te worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:32 schreef TAmaru het volgende:
Kasia gaat straks een paar km voor de finish sur-placen en de rest laten terugkomen. Dan wint ze de sprint en Demi wordt vierde en verliest de Tour
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |