Kun jij dan wel uitleggen waarom Labous op kop rijdt?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt weer een ouderwets staaltje vrouwentektiks waar ik geen hol(mgren) van begrijp.
Begrijp er niets van dan de communicatie van Blasi werktquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Blasi had hier naar het podium kunnen rijden.
Stukje W52 genotquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen zitten we in de Volta op 20 kilometer van de aankomst. Torre komt eraan!
Plan B7 sub D6.Cquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:56 schreef wdn het volgende:
diegene die de taktiek uitwerkt voor ELB werkte die voor Ferrari?
Dr. Ferrari?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:56 schreef wdn het volgende:
we are checkingquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:56 schreef wdn het volgende:
Dat heb ik hier ook gehad. 2 hele druppels.quote:
Weet je wie ook wel eens ongelukkig was?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:00 schreef WAvanBuren het volgende:
De Belgen waren vooral ongelukkig deze Tour, aldus Scheefpoeper.
10 mm/h straks. Dat is toch wel vrij pittig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het over 10 minuten helemaal los.
Blanka?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je wie ook wel eens ongelukkig was?
Lekker met die afdalingenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 mm/h straks. Dat is toch wel vrij pittig.
Mag toch aannemen dat Niedermaier all-out gaat en dan Kasia alles of niets in de steilste kilometer.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zou het meesterplan van Rolf Aldag zijn?
Die laatste afdaling wordt me dan nog wat als ze bij elkaar zittenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10 mm/h straks. Dat is toch wel vrij pittig.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat zou het meesterplan van Rolf Aldag zijn?
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef TAmaru het volgende:
ik kan er ook niet naar kijken naar die Holmgren
vreselijk zeg
pure anorexia
Andere buienapp zegt dat Nice pas rond 20u bereikt wordt door de regen..quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het over 10 minuten helemaal los.
Of Niewiadoma die stunt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:17 schreef Gretzl het volgende:
Nog een solozege voor Demi zou het mooist zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |