Toen ging ze er bij zitten. Iemand het gifje?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer was die nog meer gevallen? Of stopte ze toen tijdens een WK tijdrijden
Vorig jaar reed ze ook een rare Tour, al had ze toen waarschijnlijk niet moeten starten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Wanneer was die nog meer gevallen? Of stopte ze toen tijdens een WK tijdrijden
Wel de fotoquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Toen ging ze er bij zitten. Iemand het gifje?
Martijn heeft in ieder geval wel hersens om geschud te worden, dus ik zou wel eerst een check uitvoeren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Snel weer op de fiets gezet, ja!
LOTTE kan de Tour nog winnen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ferm stukje wensdenken nu bij de VRT.
Wint LOTTE hier de Tour?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ferm stukje wensdenken nu bij de VRT.
Op zich maakt dat zo'n seksscene met Tim Rex misschien nog spetterenderquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:19 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Je weet dat Zoë meer van het scharen is?
Als ELB nu wegrijdt en Berthet er niet is en 3 minuten voorsprong neemt, dan kan Kasia in het wiel van Vollering plaatsnemen.quote:
Zo ver zou Karrel zelfs niet gaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als ELB nu wegrijdt en Berthet er niet is en 3 minuten voorsprong neemt, dan kan Kasia in het wiel van Vollering plaatsnemen.
Ik was het bestaan van de gruwelijke helmsok bijna vergeten.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was het bestaan van de gruwelijke helmsok bijna vergeten.
REMCO was ook ziedend toen het verboden werd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vereeuwigd in één van Remco's woedeaanvallen!
Toch eerder bezig met haar eigen klassement als je het zo ziet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Niedermaier zo ook een 20 minuten all out doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |