Maar dat is wel een van de grootste tactische nitwits van het peloton. Ik zie Kasia ook niet echt snel een sprint winnen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is Pogacar ooit gelukt om vierde te worden in een sprint met twee.
Maar daar lieten ze haar wegrijden. Als Demi daar meteen reageert komt ze nooit weg natuurlijk. Je had een type Longo Borghini moeten laten rijden, Vollering al het werk moeten laten oplossen en dan hopen dat je kan profiteren. De kans was er zelfs, maar toen sprong Niedermaier meteen paniekerig op het wiel.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de Ventoux reed ze anders wel een uitstekend wattage.
Als je er mee weg komt dan is het geen probleem.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Demi met haar koffiemolentje...zet eens tandje hoger als je wil demarreren
Pogacar heeft ook wel bijgeleerdquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat is wel een van de grootste tactische nitwits van het peloton. Ik zie Kasia ook niet echt snel een sprint winnen.
Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:39 schreef wdn het volgende:
Om Demi bij te houden moest Kasia staan. Dat hou je nooit vol
Dan had je wel een defensievere koersende Niewiadoma gehad. Knap van Demi om de rollen gisteren om te laten draaienquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef wdn het volgende:
Stel Demi had gisteren niet naar geel gereden... het is nu al 20s dus was het vandaag gebeurd.
Weet je niet. Nu is Kasia vol gaan aanvallen, dat had ze anders niet gedaan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef wdn het volgende:
Stel Demi had gisteren niet naar geel gereden... het is nu al 20s dus was het vandaag gebeurd.
Demi is 2x makkelijk weggereden op het vlakke stuk.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan had je wel een defensievere koersende Niewiadoma gehad. Knap van Demi om de rollen gisteren om te laten draaien
Gisteren was ook niet vanwege die manouvre. Ze plofte gewoon totaal een behoorlijk eindje voor de top en ik betwijfel zeer of ze die zonder de maximaal 3 seconden hinder wel had gehaald.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:40 schreef wdn het volgende:
Ze begint de tribute goedquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ogen dicht in de afdaling dan.
eens. Demi reedt het gat op het vlakke stuk en nu ook.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Gisteren was ook niet vanwege die manouvre. Ze plofte gewoon totaal een behoorlijk eindje voor de top en ik betwijfel zeer of ze die zonder de maximaal 3 seconden hinder wel had gehaald.
Ze moest wel zich weer optrekken om weer in het wiel van Demi te komen, dat zou wel net het verschil hebben kunnen maken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Gisteren was ook niet vanwege die manouvre. Ze plofte gewoon totaal een behoorlijk eindje voor de top en ik betwijfel zeer of ze die zonder de maximaal 3 seconden hinder wel had gehaald.
Ik weet niet of je dan ooit zelf zo'n klimmetje hebt opgereden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |