SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel lekker voetballen zo. Moussa en Read die de rechterkant domineren, Zechiël en Valente die het middenveld scheel tikken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:51 schreef fetX het volgende: Zechiël en Valente. Wat een heerlijk middenveld
![]()
Dat is wel groter gemaakt dan het was en bovendien gaf Zechiël zelf aan dat hij een teringventje wasquote:
Er zit best wat leuks in dit elftal, alleen helaas niet op alle posities voldoende.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel lekker voetballen zo. Moussa en Read die de rechterkant domineren, Zechiël en Valente die het middenveld scheel tikken.
Als Ueda effectiever is rust je hier met 0-3.
Dit ja. Overdreven mediagezeik. Prima ventje.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel groter gemaakt dan het was en bovendien gaf Zechiël zelf aan dat hij een teringventje was
Hij heeft zich knap doorontwikkeld.
Tussen voetbalkunstenaars als Zechiël, Valente en Moussa valt het wel op hoe lomp hij is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:02 schreef bbuddybb het volgende:
Moet zeggen... Diarra is behoorlijk ongepolijst, maar ergens heeft ie wel wat.
Ergens.
Kan heel misschien een leuke invaller worden op den duur.
Ik kan hier weinig tegen inbrengen, maar... hij probeert het wel. Borges vind ik op een irritante manier frustrerend, bij Diarra heb ik er nog begrip voor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Diarra is helemaal niets en nog lomp ook.
Meesterbrein die Diarra opsteltquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat Gio wel wat meer een Piepel Mennesjer is dan Persie. Die had met iedereen gezeik. En met TACTISCH MEESTERBREIN Sipke erbij gaat het helemaal goedkomen.
Er zal nog een bak aan kwaliteit bij moeten komen willen we echt meedoen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat Gio wel wat meer een Piepel Mennesjer is dan Persie. Die had met iedereen gezeik. En met TACTISCH MEESTERBREIN Sipke erbij gaat het helemaal goedkomen.
Ik vind het zelf niet zo’n heel leuk ventje eigenlijk, maar zou het mij wat uitmaken als hij zo goed voetbaltquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Overdreven mediagezeik. Prima ventje.
Nu duidelijk is dat hij z'n kansen wel gaat krijgen onder zijn nieuwe beste vriend De_Bronck moet hij natuurlijk zo snel mogelijk verlengd worden.
Sipke is een gods zegen. Gio is een lieve gozer, maar ik denk dat dit voetbal meer door Sipke komt dan Gio.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
Dan zeg je er wel iets bijquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef Kerftminister het volgende:
Zechiël wordt de speler van het seizoen. Zit ook gewoon in de herfst bij Oranje als we een normale bondscoach krijgen.
Alsof Ajax en PSV een berg kwaliteit hebben op iedere positie. Daar staan jongens als Regeer en Obispo doodleuk in de basis.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er zal nog een bak aan kwaliteit bij moeten komen willen we echt meedoen.
Die vind ik aanvallend wel sterker en daar kom je in de Eredivisie verder mee.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof Ajax en PSV een berg kwaliteit hebben op iedere positie. Daar staan jongens als Regeer en Obispo doodleuk in de basis.
Linkerflank moet er nog wat bij en dan heb je echt een heerlijk team.
Aanvallend is het op Hadj Moussa na gewoon nog subtopniveau.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof Ajax en PSV een berg kwaliteit hebben op iedere positie. Daar staan jongens als Regeer en Obispo doodleuk in de basis.
Linkerflank moet er nog wat bij en dan heb je echt een heerlijk team.
Matig ingeschoten.quote:
Bij Ajax op Godts na toch ookquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Aanvallend is het op Hadj Moussa na gewoon nog subtopniveau.
Meer kans op de verdiende 0-2.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:24 schreef ashardalan het volgende:
Nu al meer schoten op doel dan in de hele eerste helft?
Ja dat is wel een probleempje.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er zal nog een bak aan kwaliteit bij moeten komen willen we echt meedoen.
Was het maar zo.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konden 45 miljoen krijgen voor die gozer toch.
25 ja.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konden 45 miljoen krijgen voor die gozer toch.
Dat is hij ook gewoon. Los van dit contactmoment.quote:
Hoeveel kansen Ueda vandaag nodig heeft verraadt dat het helemaal geen geweldige spits is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:32 schreef snabbi het volgende:
zal je zien dat je hem nog om de oren krijgt ook, echt zoveel kansen
eensquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel kansen Ueda vandaag nodig heeft verraadt dat het helemaal geen geweldige spits is.
Wil je ophouden met deze scoutverslagen voor Ipswich?quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoeveel kansen Ueda vandaag nodig heeft verraadt dat het helemaal geen geweldige spits is.
Yup, legio kansen missen en dan de gelijkmaker incasseren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Normale Feyenoord wedstrijd dus.
Zo ver zijn we nog nietquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Yup, legio kansen missen en dan de gelijkmaker incasseren.
5/10.quote:
Nog bedankt Dennis.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:43 schreef H.FR het volgende:
Zinhagel boven Borges. Dan denk je ook wel na als je Borges bent.
En een beetje snel ook. Kan je oprecht al puntverlies opleveren in de eerste paar potjes.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben écht een linksbuiten nodig
Echt wel tijd ja. Dat was al prioriteit aan het begin vd transferperiode.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben écht een linksbuiten nodig
Klopt, alhoewel het probleem vandaag meer ligt bij de effectiviteit van je andere spelers.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
En een beetje snel ook. Kan je oprecht al puntverlies opleveren in de eerste paar potjes.
Hadj Moussa valt ook tegen vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel het probleem vandaag meer ligt bij de effectiviteit van je andere spelers.
Diarra heeft hard gewerkt vandaag maar het is gewoon niet goed genoeg.
Echt vreselijk matig vandaag.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Hadj Moussa loopt echt te klojo'en
Ja, matige commentator ook idd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:56 schreef Binge-watch het volgende:
Commentator haalt al drie keer Wessels en Marmol door elkaar en ziet nu ook Kraaijeveld op het veld staan
Kapot schamenquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar zolang je hem zelf niet maakt...
Da's dan heel snel terug die kom in gedaan... Netjesquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Vingertje uit de kom, ervaring mee, heel pijnlijk.
De laatste keer dat een doelpuntenmaker van Feyenoord in de eerste wedstrijd van het seizoen zijn vinger uit de kom had, werden we kampioenquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Vingertje uit de kom, ervaring mee, heel pijnlijk.
Een stevige goede ruk is genoeg, mijne staat nog 30 jaar nog steeds krom.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:06 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Da's dan heel snel terug die kom in gedaan... Netjes
Gelukkig geen ervaring meequote:Op zondag 9 augustus 2026 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een stevige goede ruk is genoeg, mijne staat nog 30 jaar nog steeds krom.
Elia, Grun uit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste keer dat een doelpuntenmaker van Feyenoord in de eerste wedstrijd van het seizoen zijn vinger uit de kom had, werden we kampioen
Als je bijna 10mln kost mag er wat van je verwacht worden ja.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:08 schreef ashardalan het volgende:
Die Ferri, wordt daar veel van verwacht?
Ik heb, zoals gebruikelijk, het nieuws niet gevolgd. Dus geen idee wie er voor hoeveel is gekomen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je bijna 10mln kost mag er wat van je verwacht worden ja.
Ferri disappointingquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:12 schreef VanKuikeren het volgende:
Die Ferri heeft wel een lekkere pass in de benen
100% terechtquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff wat een mazzelaars. KNJB hoeven we nooit meer te horen.
Ja, die verslaggever heeft al een tijdje geleden een zonnesteek opgelopen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:14 schreef Droopie het volgende:
Zeer discutabel zegt de verslaggever..
Gewoon goed gezien van de scheids.
Volgens mij had ie helemaal gemist dat Wessels erin was gekomen, noemde nog een paar keer Kraaijeveld daarnaquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die verslaggever heeft al een tijdje geleden een zonnesteek opgelopen.
Sommige willen met Ferri en vPersie het seizoen ingaan. Dat kan echt niet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel wel voor dat als Uede vertrekt we nog even wat geld spenderen voor een nieuwe spits.
vPersie is best goed. Die Ferri ben ik nog niet stuk van, maar sws is versterken altijd goedquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige willen met Ferri en vPersie het seizoen ingaan. Dat kan echt niet.
Als dat gaat zoals vandaag wordt vPersie heel snel onze eerste spits.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige willen met Ferri en vPersie het seizoen ingaan. Dat kan echt niet.
Vanhoutte kan wel meer met een bal dan Targhalline, maar zonder bal vind ik hem een stuk minder.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Vanhoutte en Marmol lijken prima degelijke aanwinsten te zijn. Ferri van geschrokken.
De bank is dan ook onze grootste euvel. Afgezien van linksbuiten heb je op dit moment een meer dan prima elftal staan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
Wel weer typisch dat het na een paar wissels in elkaar dondert.
In de CL wordt hier niet voor gefloten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef ashardalan het volgende:
"Ja, hij duwt 'm wel, maar gebeurt niet zo veel"
Wel meeste balveroveringen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanhoutte kan wel meer met een bal dan Targhalline, maar zonder bal vind ik hem een stuk minder.
Zou wel moeten danquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In de CL wordt hier niet voor gefloten.
Begin ondertussen wel te denken dat je Hadj Moussa gewoon aan zijn contract moet gaan houden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Als Hadj en Ueda nog verkocht worden heb je een compleet nieuwe voorhoede nodig.
Dat denk ik wel. Zonder die duw kopt St Juste die bal weg en is het ook afgelopen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In de CL wordt hier niet voor gefloten.
Moet je je op instellen, slappe dweil is het.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Zonder die duw kopt St Juste die bal weg en is het ook afgelopen.
Of gewoon niet als een idioot een overtreding in de 16 plegen. Loop je ook niet het risico dat je doelpunt, 100% terecht, afgefloten wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moet je je op instellen, slappe dweil is het.
De restverdediging is vooral ondermaats, de verdediging als linies was vandaag best primaquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ferri was schokkond. Mijn hemel.
Daarnaast is de verdediging echt ondermaats.
Leuke dingen gezien, maar er moet snel wat bij.
Je moet je instellen op een onreglementaire duw?quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kunt hem een slappe dweil noemen, maar feit blijft dat hij een flinke duw in zijn rug krijgt en daardoor niet bij de bal komt. Het is aan de aanvaller om dit op een legale manier te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vond juist het tegenovergestelde het geval. Vorig seizoen werden we er door het midden elke wedstrijd wel meerdere malen weggespeeld; dat vond ik vandaag veel beter.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De restverdediging is vooral ondermaats, de verdediging als linies was vandaag best prima
Dat vond ik juist het zwakke punt vandaag, zag je in de eerste helft zelfs al een paar keer gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vond juist het tegenovergestelde het geval. Vorig seizoen werden we er door het midden elke wedstrijd wel meerdere malen weggespeeld; dat vond ik vandaag veel beter.
Sparta was opportunistisch maar niet goed, alhoewel die Zonneveld verrassend sterk inviel. Jammer dat er zo veel paniek in de ploeg schoot, maar dat had ook wel met de slappe invallers te maken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:26 schreef fetX het volgende:
Toch wel een lichte zure nasmaak zo, terwijl de eerste 60 minuten echt uitstekend waren. Het verval was echt bizar.
Als iedereen fit is heb je een prima bank. Behalve op linksbuiten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De bank is dan ook onze grootste euvel. Afgezien van linksbuiten heb je op dit moment een meer dan prima elftal staan.
Ferri is een type Pellè.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ferri was schokkond. Mijn hemel.
Daarnaast is de verdediging echt ondermaats.
Leuke dingen gezien, maar er moet snel wat bij.
Dat is ook de aanvallende tactiek, dat moeten andere spelers dichtlopen. Daarom ben ik ook niet zo overtuigd van Vanhoutte tov Targahlline.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:32 schreef bbuddybb het volgende:
Sparta kwam er in de eerste helft voornamelijk via de kant van Read erdoorheen.
De verdedigers vind ik voornamelijk in de 1-op-1 zwak. Met name Zonneveld mocht doen wat ie wilde.
Liet wel meteen zien waarom hij speelt in plaats van postbode Taghiquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook de aanvallende tactiek, dat moeten andere spelers dichtlopen. Daarom ben ik ook niet zo overtuigd van Vanhoutte tov Targahlline.
Als linie waren ze vrij sterk. Iets meer duelkracht mag, maar dat lost normaal Watanabe wel op.
Ah, was het Krabby. Pelle was bijzonder technisch begaafd. Wat betreft voetballend vermogen een complete tegenpool van Ferri.quote:
Zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja Trauner dan ook.
Maarja.
Blij dat we langzamerhand afscheid aan het nemen zijn van spelers die altijd stuk zijnquote:
Smal heb je ook nog, dus hooguit huur denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:37 schreef fetX het volgende:
De verdediging zoals ‘ie nu stond is natuurlijk ook niet de sterkste. Marmol naar het centrum, Watanabe zal waarschijnlijk spelen en dan heb je Bos of die aankoop op linksback.
Kraaijeveld gaat genoeg minuten krijgen dit seizoen, maar die moet je nu nog geen basis zetten. Watanabe blijft gewoon beter dan St. Juste. Dat is een prima verdediger.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Smal heb je ook nog, dus hooguit huur denk ik.
Verdedigend op een hogere linie en opbouwend zijn Kraaijeveld+st Juste samen wel heel erg goed trouwens. Maar het is geen centrum waar je rustig op de bank zit als er opportunistisch ballen gepompt worden in de 16.
Hooguit 3,5 miljoen denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik was even vergeten dat we 6 miljoen voor Tengstedt betaald hadden.
Benieuwd hoeveel die Turken/Grieken gaan neerleggen voor hem.
Mwah, ik vind st Juste juist beter dan Watanabe, opbouwend, positioneel in grotere ruimtes en qua snelheid. Heeft ook zijn hele carrière op een stuk hoger niveau gespeeld natuurlijk. Watanabe is wat stabieler en beter in het pure verdedigen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Kraaijeveld gaat genoeg minuten krijgen dit seizoen, maar die moet je nu nog geen basis zetten. Watanabe blijft gewoon beter dan St. Juste. Dat is een prima verdediger.
Nieuwkoop staat een stuk hoger op dat lijstje.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat we langzamerhand afscheid aan het nemen zijn van spelers die altijd stuk zijn
Nu Smal nog
Op zich ook wel een makkelijke om continu hoge ballen te spelen als je een spits van 4 meter 12 tegen dit centrum hebt staan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:21 schreef Elan het volgende:
Het is wel bizar hoe makkelijk Sparta door opportunistisch te gaan spelen met hoge ballen onder de druk van ons middenveld uit konden komen.
En hoe weinig er vanaf de zijkanten kwam in verdedigend en aanvallend opzicht, de backs lieten de aanvallers van Sparta vrijuit de hele slotfase voorzetten geven.
Dan mag die nieuwe spits wel een stuk beter zijn dan Ferri.quote:Ueda en Tengstedt weg en dan mag Den Deef het laten zien met betrekking tot een spits en linksbuiten halen
In de voorbereiding riep iedereen nog "zo, die zit op voetbal!" en nu wordt ie al afgeschreven als brandhout inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan mag die nieuwe spits wel een stuk beter zijn dan Ferri.
Al vond ik Ferri in de voorbereiding niet zo slecht trouwens, maar ik zie in hem geen spits die 20 doelpunten voor je gaat maken.
Je moet het ook helemaal niet willen dat Ferri nu al de eerste spits wordtquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al vond ik Ferri in de voorbereiding niet zo slecht trouwens, maar ik zie in hem geen spits die 20 doelpunten voor je gaat maken.
Eens, liever een linksbuiten dan een nieuwe spits als we moeten kiezen. Liefste eentje die niet zo zelfzuchtig is als Paixao en Hadj Moussa.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de voorbereiding riep iedereen nog "zo, die zit op voetbal!" en nu wordt ie al afgeschreven als brandhout inderdaad.
Geen idee nog of dit (n)iets is. Ben meer bezorgd over of het lukt om een linksbuiten die je echt verder helpt te scoren op tijd.
Zelfzuchtig is niet zo erg met Zechiël en Valente erachter die geweldige passjes in huis hebben. We hebben meer goede afmakers nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, liever een linksbuiten dan een nieuwe spits als we moeten kiezen. Liefste eentje die niet zo zelfzuchtig is als Paixao en Hadj Moussa.
Ja of je moet een spits kunnen halen die zelf wat kan creëren en kan scoren maar die kunnen we niet betalen.
Ueda is geen wereldtop, maar we hebben allemaal gezien bij Ueda en Gimenez hoe slecht die aanvoer is geweest de afgelopen jaren.
Dat zag ook niemand in Ueda.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zelfs Santi had wel dit soort wedstrijden. Gewoon geen conclusies trekken na 1 wedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb die goeie momenten van Ferri in de voorbereiding niet gezien, maar vandaag was wel zo slecht dat ik me onmogelijk kan voorstellen dat ie goed genoeg is voor de basis.
Ja wel toch. De klacht bij Ueda is toch vooral dat hij het alleen tegen de kleintjes laat zien en in de toppers onzichtbaar is.quote:
Zonneveld zocht ook voortdurend Marmol op. Dat geeft te denken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich ook wel een makkelijke om continu hoge ballen te spelen als je een spits van 4 meter 12 tegen dit centrum hebt staan.
Van wie ga je nu obsessief fan worden?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een asociaal dik contract binnenharken voor Ayase.
Misschien huren ze nog wel een type Szymanski.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van wie ga je nu obsessief fan worden?
Ik mis wel een dombo-spelertje.
Hij heeft 20 minuutjes gespeeld. Lijkt mij inmiddels wel tijd om definitieve conclusies te trekkenquote:Op zondag 9 augustus 2026 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfs Santi had wel dit soort wedstrijden. Gewoon geen conclusies trekken na 1 wedstrijd.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb die goeie momenten van Ferri in de voorbereiding niet gezien, maar vandaag was wel zo slecht dat ik me onmogelijk kan voorstellen dat ie goed genoeg is voor de basis.
Ueda moet gewoon verkocht worden en tengstedt gaat ook niet vrolijk op de bank zitten. Er moet dus sowieso wat bij.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft 20 minuutjes gespeeld. Lijkt mij inmiddels wel tijd om definitieve conclusies te trekken
Aan de andere kant was dit wel even schrikken. Ik vind alles bij elkaar de conclusie niet vreemd dat je hem even de tijd moet geven. En als je hem dat wil geven, moet er een spits bij als Ueda vertrekt.
In België hoefde je tot afgelopen seizoen ook alleen in april en mei écht te presteren, dat is geen goede vergelijking.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan de andere kant had onze Dunne Deef vorig seizoen bij Brugge een vergelijkbare situatie met Tresoldi. Die had ook even nodig maar dat werd uiteindelijk hun sterspits.
Soms moet je het even de tijd geven!
Club Brugge speelde wel Champions League. Daar kan je niet met troep aankomen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In België hoefde je tot afgelopen seizoen ook alleen in april en mei écht te presteren, dat is geen goede vergelijking.
Als tegenstander van steeds maar huren om gaten te dichten vind ik dat erg mooi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club Brugge speelde wel Champions League. Daar kan je niet met troep aankomen.
Ik denk dat je er niet aan ontkomt om met een paar gokjes te starten. Normaal moet een ploeg ook groeien in een seizoen, dat gebeurde afgelopen jaren niet.
Als Tengstedt vertrekt moet er een spits bij, dat is duidelijk. Maar het kapitaal van Ueda zal je vooral in een linksbuiten moeten zetten, en ik vrees dat dat er ook een ‘op de groei’ gaat zijn. Verder deed Brugge vorige jaren nooit inkomende huurtransfers, dus dat zal ook wel een voorbode zijn.
Vind dat over de gehele linie wel meevallen hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ben het wel eens met Zwart. Leuk middenveld, maar wel licht. Fysiek is het niet veel. Geldt eigenlijk voor elke linie wel.
Door het technische wanbeleid van afgelopen jaren ontkom je wellicht niet aan een paar huurspelers om gaten dicht te lopen. Het probleem ligt feitelijk bij dat Tengstedt een miskoop is in een categorie waar we het eigenlijk niet konden permitteren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als tegenstander van steeds maar huren om gaten te dichten vind ik dat erg mooi.
Hoop wel dat Ueda en Tengstedt samen genoeg opleveren dat je een linksbuiten en spits kan halen met enig niveau. 1 van die 2 zou er in ieder geval meteen moeten staan.
Ja waarschijnlijk kan je niet in elke wedstrijd zo spelen. Maar tegen de kleintjes creëer je zoveel kansen met die tandem Zechiël - Valente.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ben het wel eens met Zwart. Leuk middenveld, maar wel licht. Fysiek is het niet veel. Geldt eigenlijk voor elke linie wel.
Ik vraag het mij af. Op deze manier kan je ook voetballend betere tegenstanders je wil opleggen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk kan je niet in elke wedstrijd zo spelen. Maar tegen de kleintjes creëer je zoveel kansen met die tandem Zechiël - Valente.
Mislukt in het buitenland?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Over een jaartje, misschien twee, is Ferri de nieuwe Santi.
Markeer mijn woorden.
Voor dat geld kun je hem beter houden. Je moet er niet aan denken dat je Ueda verliest en je moet met die Ferri dit seizoen spelen. Met alle respect maar die Tengstedt is veel minder slecht dan die Ferri.quote:
Tengstedt zat niet eens bij de selectie, dat is gewoon klaar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je hem beter houden. Je moet er niet aan denken dat je Ueda verliest en je moet met die Ferri dit seizoen spelen. Met alle respect maar die Tengstedt is veel minder slecht dan die Ferri.
Dat snap ik. Maar het zou mij ook niets verbazen als er geen spits komt als Ueda wordt verkocht. Ferri is immers al als vervanger gehaald en iedereen kan zien dat hij echt tekort komt.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tengstedt zat niet eens bij de selectie, dat is gewoon klaar.
Als Tengstedt en Ueda vertrekken komt er absoluut een spits bij.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het zou mij ook niets verbazen als er geen spits komt als Ueda wordt verkocht. Ferri is immers al als vervanger gehaald en iedereen kan zien dat hij echt tekort komt.
Vrouwen schieten nou eenmaal wat sneller in de stress. Komt helemaal goed met deze nieuwelingen mevrouw.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:11 schreef yvette1982 het volgende:
Gisteren ben ik overigens ook weer echt geschrokken van de nieuwe keeper. Hij heeft duidelijk vrees om van zijn lijn af te komen.
Met corners en voorzetten blijft hij stijf op de lijn staan. Ook als hij soms uit moet komen om in te grijpen dan blijft hij zelfs staan. Het meest schrijnende voorbeeld was zelfs dat hij bleef staan en de tegenstander vanaf de achterlijn nog liet schieten. Hij had met een beetje inzicht/geen angst gewoon die bal in de 16 op kunnen pakken zonder enige inspanning te leveren.
Heel matig ja, Timon had zijn momentjes maar dat was toch een klasse of 3 beter dan deze clown.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:11 schreef yvette1982 het volgende:
Gisteren ben ik overigens ook weer echt geschrokken van de nieuwe keeper. Hij heeft duidelijk vrees om van zijn lijn af te komen.
Met corners en voorzetten blijft hij stijf op de lijn staan. Ook als hij soms uit moet komen om in te grijpen dan blijft hij zelfs staan. Het meest schrijnende voorbeeld was zelfs dat hij bleef staan en de tegenstander vanaf de achterlijn nog liet schieten. Hij had met een beetje inzicht/geen angst gewoon die bal in de 16 op kunnen pakken zonder enige inspanning te leveren.
Er is echt heel weinig voor nodig om het beter te doen dan Wellenreuther.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel matig ja, Timon had zijn momentjes maar dat was toch een klasse of 3 beter dan deze clown.
Hoe hij ook als een zak aardappelen de hoek in ging na die 'gelijkmaker' voorspelt weinig goeds.
Je zal er nog van terugkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt heel weinig voor nodig om het beter te doen dan Wellenreuther.
Gewoon een enorm talent, dat zie je aan alles jankmuil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |