Op zich ook wel een makkelijke om continu hoge ballen te spelen als je een spits van 4 meter 12 tegen dit centrum hebt staan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:21 schreef Elan het volgende:
Het is wel bizar hoe makkelijk Sparta door opportunistisch te gaan spelen met hoge ballen onder de druk van ons middenveld uit konden komen.
En hoe weinig er vanaf de zijkanten kwam in verdedigend en aanvallend opzicht, de backs lieten de aanvallers van Sparta vrijuit de hele slotfase voorzetten geven.
Dan mag die nieuwe spits wel een stuk beter zijn dan Ferri.quote:Ueda en Tengstedt weg en dan mag Den Deef het laten zien met betrekking tot een spits en linksbuiten halen
In de voorbereiding riep iedereen nog "zo, die zit op voetbal!" en nu wordt ie al afgeschreven als brandhout inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan mag die nieuwe spits wel een stuk beter zijn dan Ferri.
Al vond ik Ferri in de voorbereiding niet zo slecht trouwens, maar ik zie in hem geen spits die 20 doelpunten voor je gaat maken.
Je moet het ook helemaal niet willen dat Ferri nu al de eerste spits wordtquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Al vond ik Ferri in de voorbereiding niet zo slecht trouwens, maar ik zie in hem geen spits die 20 doelpunten voor je gaat maken.
Eens, liever een linksbuiten dan een nieuwe spits als we moeten kiezen. Liefste eentje die niet zo zelfzuchtig is als Paixao en Hadj Moussa.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de voorbereiding riep iedereen nog "zo, die zit op voetbal!" en nu wordt ie al afgeschreven als brandhout inderdaad.
Geen idee nog of dit (n)iets is. Ben meer bezorgd over of het lukt om een linksbuiten die je echt verder helpt te scoren op tijd.
Zelfzuchtig is niet zo erg met Zechiël en Valente erachter die geweldige passjes in huis hebben. We hebben meer goede afmakers nodig.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, liever een linksbuiten dan een nieuwe spits als we moeten kiezen. Liefste eentje die niet zo zelfzuchtig is als Paixao en Hadj Moussa.
Ja of je moet een spits kunnen halen die zelf wat kan creëren en kan scoren maar die kunnen we niet betalen.
Ueda is geen wereldtop, maar we hebben allemaal gezien bij Ueda en Gimenez hoe slecht die aanvoer is geweest de afgelopen jaren.
Dat zag ook niemand in Ueda.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zelfs Santi had wel dit soort wedstrijden. Gewoon geen conclusies trekken na 1 wedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb die goeie momenten van Ferri in de voorbereiding niet gezien, maar vandaag was wel zo slecht dat ik me onmogelijk kan voorstellen dat ie goed genoeg is voor de basis.
Ja wel toch. De klacht bij Ueda is toch vooral dat hij het alleen tegen de kleintjes laat zien en in de toppers onzichtbaar is.quote:
Zonneveld zocht ook voortdurend Marmol op. Dat geeft te denken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich ook wel een makkelijke om continu hoge ballen te spelen als je een spits van 4 meter 12 tegen dit centrum hebt staan.
Van wie ga je nu obsessief fan worden?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even een asociaal dik contract binnenharken voor Ayase.
Misschien huren ze nog wel een type Szymanski.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van wie ga je nu obsessief fan worden?
Ik mis wel een dombo-spelertje.
Hij heeft 20 minuutjes gespeeld. Lijkt mij inmiddels wel tijd om definitieve conclusies te trekkenquote:Op zondag 9 augustus 2026 19:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zelfs Santi had wel dit soort wedstrijden. Gewoon geen conclusies trekken na 1 wedstrijd.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb die goeie momenten van Ferri in de voorbereiding niet gezien, maar vandaag was wel zo slecht dat ik me onmogelijk kan voorstellen dat ie goed genoeg is voor de basis.
Ueda moet gewoon verkocht worden en tengstedt gaat ook niet vrolijk op de bank zitten. Er moet dus sowieso wat bij.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft 20 minuutjes gespeeld. Lijkt mij inmiddels wel tijd om definitieve conclusies te trekken
Aan de andere kant was dit wel even schrikken. Ik vind alles bij elkaar de conclusie niet vreemd dat je hem even de tijd moet geven. En als je hem dat wil geven, moet er een spits bij als Ueda vertrekt.
In België hoefde je tot afgelopen seizoen ook alleen in april en mei écht te presteren, dat is geen goede vergelijking.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan de andere kant had onze Dunne Deef vorig seizoen bij Brugge een vergelijkbare situatie met Tresoldi. Die had ook even nodig maar dat werd uiteindelijk hun sterspits.
Soms moet je het even de tijd geven!
Club Brugge speelde wel Champions League. Daar kan je niet met troep aankomen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In België hoefde je tot afgelopen seizoen ook alleen in april en mei écht te presteren, dat is geen goede vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |