SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel lekker voetballen zo. Moussa en Read die de rechterkant domineren, Zechiël en Valente die het middenveld scheel tikken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:51 schreef fetX het volgende: Zechiël en Valente. Wat een heerlijk middenveld
![]()
Dat is wel groter gemaakt dan het was en bovendien gaf Zechiël zelf aan dat hij een teringventje wasquote:
Er zit best wat leuks in dit elftal, alleen helaas niet op alle posities voldoende.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel lekker voetballen zo. Moussa en Read die de rechterkant domineren, Zechiël en Valente die het middenveld scheel tikken.
Als Ueda effectiever is rust je hier met 0-3.
Dit ja. Overdreven mediagezeik. Prima ventje.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel groter gemaakt dan het was en bovendien gaf Zechiël zelf aan dat hij een teringventje was
Hij heeft zich knap doorontwikkeld.
Tussen voetbalkunstenaars als Zechiël, Valente en Moussa valt het wel op hoe lomp hij is.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:02 schreef bbuddybb het volgende:
Moet zeggen... Diarra is behoorlijk ongepolijst, maar ergens heeft ie wel wat.
Ergens.
Kan heel misschien een leuke invaller worden op den duur.
Ik kan hier weinig tegen inbrengen, maar... hij probeert het wel. Borges vind ik op een irritante manier frustrerend, bij Diarra heb ik er nog begrip voor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Diarra is helemaal niets en nog lomp ook.
Meesterbrein die Diarra opsteltquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat Gio wel wat meer een Piepel Mennesjer is dan Persie. Die had met iedereen gezeik. En met TACTISCH MEESTERBREIN Sipke erbij gaat het helemaal goedkomen.
Er zal nog een bak aan kwaliteit bij moeten komen willen we echt meedoen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat Gio wel wat meer een Piepel Mennesjer is dan Persie. Die had met iedereen gezeik. En met TACTISCH MEESTERBREIN Sipke erbij gaat het helemaal goedkomen.
Ik vind het zelf niet zo’n heel leuk ventje eigenlijk, maar zou het mij wat uitmaken als hij zo goed voetbaltquote:Op zondag 9 augustus 2026 13:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Overdreven mediagezeik. Prima ventje.
Nu duidelijk is dat hij z'n kansen wel gaat krijgen onder zijn nieuwe beste vriend De_Bronck moet hij natuurlijk zo snel mogelijk verlengd worden.
Sipke is een gods zegen. Gio is een lieve gozer, maar ik denk dat dit voetbal meer door Sipke komt dan Gio.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:06 schreef De_Kraam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |