Het is gewoon een ouderwetse smeerlap.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, dat staat toch in de link die ik poste?
Een jaar eerder had hij in een dronken bui ook al een dickpick naar een appgroep met collega’s gestuurd.
Dit gebeurt dus wel vaker?quote:"We nemen dit soort signalen altijd heel serieus", zegt Jurre Bosman, directeur Media bij de NPO.
Nou ja, als je collega ongevraagd een plaatje van zijn lul stuurt ... dat is toch wel heel vreemd. Ligt er wel aan hoe graag je die collega mag denk ik. Als je hem toch al niet mocht, is dit misschien een goede reden om hem weg te krijgen ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 05:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
Stel dat je in die groeps app zit, en je krijgt die pic. Het is natuurlijk al genant genoeg en zo, en ik kan niet begrijpen waarom je dat soort zaken verstuurt, maar ik zal je ook weer niet gaan verlinken bij HR or management, of zijn alle zieltjes tegenwoordig van suiker dat dat tegenwoordig geen issue meer is....
Sterker hij was voor zelfde feit al eens eerder berispt, dan moet je echt wel mokerdom zijn in de categorie schoenmaat IQ.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 04:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit gebeurt dus wel vaker?
Ik kan ook nauwelijks geloven dat een manager een dickpic van zichzelf verstuurt in een zakelijke groepsapp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |