Zou mooi zijn als Jetten ook een keer zo'n foutje maakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
Die Menno is blijkbaar homoseksueel.
90% van zijn telefoongeheugen zal wel naakte gay content zijn.
Iets met een ezel en een steenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)a-delen-van-dickpic/
Per ongeluk, maar een jaar eerder deed hij dat ook al een keer.
Ah, het is een Engelsman dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Eerste regel op zijn Linkedin: "Do you ever stop and wonder? Pause for a moment and just ask yourself the question 'why?'"
Die quote wordt letterlijk door talloze figuren gebruikt, Google maar eens op die tekstquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:49 schreef raptorix het volgende:
Eerste regel op zijn Linkedin: "Do you ever stop and wonder? Pause for a moment and just ask yourself the question 'why?'"
Ik denk dat het merendeel van de mensen geen aparte werktelefoon meer heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En waarschijnlijk dus ook nog eens op z'n werk telefoon.
Je maakt mij niet wijs dat je bij de NPO aangewezen bent op je privé smartphone.
"Hier een foto van de nieuwe studio, ziet er goed uit!"quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:28 schreef MissButterflyy het volgende:
https://socialnieuws.nl/2(...)a-delen-van-dickpic/
Per ongeluk, maar een jaar eerder deed hij dat ook al een keer.
En het dan over het NL-Alert systeem verstuurt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jetten ook een keer zo'n foutje maakt.
Nee, dat staat toch in de link die ik poste?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
"Hier een foto van de nieuwe studio, ziet er goed uit!"
"Oeps, dat was mijn penis"
"Komt nu de studio echt!"
"Oeps, dat was weer mijn penis"
Ik vermoed dat het zo gegaan is.
Ik wel. Ik houd dat liever strikt gescheiden. Moet geen InTune en andere managed meuk op mijn privételefoon. Veel collega's denken er trouwens net zo over, degenen die nog maar 1 telefoon hebben zijn hier zwaar in de minderheidquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:43 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat het merendeel van de mensen geen aparte werktelefoon meer heeft.
Oh de meeste van mijn collegas doen dat ook niet, meestal is het gewoon zo dat Whatsapp voor korte comunicatie word gebruikt, en sowieso een beetje een no-go om een collega voor werk te storen tijdens Prive (tenzij daar natuurlijk afspraken over zijn).quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:50 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik wel. Ik houd dat liever strikt gescheiden. Moet geen InTune en andere managed meuk op mijn privételefoon. Veel collega's denken er trouwens net zo over, degenen die nog maar 1 telefoon hebben zijn hier zwaar in de minderheid
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:22 schreef RamboDirk het volgende:
Die Menno is blijkbaar homoseksueel.
90% van zijn telefoongeheugen zal wel naakte gay content zijn.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
Wees blij dat het niet die gozer was van Omroep Zwart. Die dickpic had niet op het scherm gepast.
#blackmamba @:de_boswachter
Vroeger?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger had je een post je Piemel topic op fok.
@pda1500quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
De mooiste die ik ooit heb meegemaakt was toen we een afscheidsfeestje aan het regelen waren voor een jongere collega . Als grapje zaten er ook condooms bij (was nogal een geilneef). Enfin de dame die het coördineerde stuurde de mail met:
"10 Euro is goed, ik regel de condooms wel"
Naar onze directeur
Vroeger moest je em eerst op de kopieermachine leggen (en hopen dat je een snelle copier had want auw, da's warm!)quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:40 schreef Monolith het volgende:
Ik zal wel te normaal zijn voor dit soort dingen, maar wat bezielt je in vredesnaam als je überhaupt foto's van je geslachtsdeel gaat sturen, of dat nou naar collegas is of niet.
Mr. Hands flashbackquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben horse. @:de_boswachter
Nou ja, meer iets voor pubers.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:40 schreef Monolith het volgende:
Ik zal wel te normaal zijn voor dit soort dingen, maar wat bezielt je in vredesnaam als je überhaupt foto's van je geslachtsdeel gaat sturen, of dat nou naar collegas is of niet.
Wij hadden als pubers nog geen mobiele telefoons, laat staan smart phones.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nou ja, meer iets voor pubers.
Niet voor volwassen mensen.
Hoorde het streamen van zijn dickpic-content niet gewoon bij zijn functie?quote:De Boer werkte pas sinds april 2026 in zijn nieuwe rol als manager streaming en content nieuwe generaties bij de publieke omroep.
dickvids?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:31 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Hoorde het streamen van zijn dickpic-content niet gewoon bij zijn functie?
Donkeydick.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 22:38 schreef alternatif het volgende:
hij heeft sws een gruwelijke paardenpenis
Pic van Menno zijn dickquote:
Die hoax ging in Eindje ook rond. Surprise party, allemaal volk in een huis verstopt. Die meid komt thuis thuis, smeert pindakaas op der doos en laat de hond het eraf likken. En dat dan iedereen tevoorschijn komt. SURPRISE!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wij hadden als pubers nog geen mobiele telefoons, laat staan smart phones.
Er gingen wel eens geruchten over een meisje dat iets gedaan zou hebben met haar geslachtsdeel, pindakaas en een hond, maar daar was enkel ASCII art van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |