Ik had het niet met een foto, maar wel met een bericht naar de directeur met dezelfde voornaam: Hey vuile slet, loop je weer te hoeren? (zo begroeten wij elkaar al 20 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien naar de verkeerde gestuurd.
De perfecte avond voor elke man.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dronken, geil en alleen thuis
Daar is/was KPD toch voor? Of is dat opgedoekt?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:50 schreef raptorix het volgende:
Vroeger had je een post je Piemel topic op fok.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:00 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien de verkeerde groep aangetikt in Whatsapp? Niet heel snugger
Ik denk het wel, zie het niet meer in staan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Daar is/was KPD toch voor? Of is dat opgedoekt?
Is verborgen, maar bestaat nog wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zie het niet meer in staan.
Ik stuurde de menukaart van een dealer aan mezelf door op de telefoon van een maat ook bijna naar "groep 8 app".quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:00 schreef MoreDakka het volgende:
Misschien de verkeerde groep aangetikt in Whatsapp? Niet heel snugger
De mooiste die ik ooit heb meegemaakt was toen we een afscheidsfeestje aan het regelen waren voor een jongere collega . Als grapje zaten er ook condooms bij (was nogal een geilneef). Enfin de dame die het coördineerde stuurde de mail met:quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had het niet met een foto, maar wel met een bericht naar de directeur met dezelfde voornaam: Hey vuile slet, loop je weer te hoeren? (zo begroeten wij elkaar al 20 jaar) Directeur: Pardon? Gelukkig zijn we redelijk goed bevriend dus die kon er wel om lachen.
Echt?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vroeger had je een post je Piemel topic op fok.
Zeker. Ik kwam een collega er nog tegen, was wel wat awkward tijdens lunch, maar het is net als met de hoeren, je kan ook niks met die info.quote:
Ja volgens mij had het als titel: Heren laat jullie Piemel zien ofzo. Er was ook een Topic waar de vrouwen hun Vagijn konden tonen.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even advocaat vd duivel: kan dit per ongeluk zijn geweest? Dickpic willen versturen aan iemand en verkeerde appconversatie aangeklikt?
We weten natuurlijk niet of dat gebeurd is. Als het bewust is geweest is het totaal ziek, maar ik mis wel enige contextquote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Dan had hij ook wel meteen dat verwijderd en excuses aangeboden.
Denk niet dat dat gebeurd is ...
Maakt weinig uit. Mensen met dit gedrag wil je denk ik liever niet bij de NPO hebben werken lijkt mij.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Even advocaat vd duivel: kan dit per ongeluk zijn geweest? Dickpic willen versturen aan iemand en verkeerde appconversatie aangeklikt?
Nou ja, misschien vonden zijn collega’s het niet zo grappig. Als je je baas niet moet kun je hem zo natuurlijk wel terug naaien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Dan had hij ook wel meteen dat verwijderd en excuses aangeboden.
Denk niet dat dat gebeurd is ...
Het moet bijna wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 18:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Of verkeerde app misschien? Per abuis in de werkapp?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dronken, geil en alleen thuis
Ja, in KPD was dat. Apart subforum, waar je toegang voor moest aanvragen. En Het Keldertje had je ook nog voor de BDSM liefhebbers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |