SPOILER: PROGRAMMA met onze landgenotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL reist naar Birmingham met het vertrouwen van een uitzonderlijk sterke vorige editie. Tijdens de EK in 2024 in Rome behaalde Nederland een recordaantal van twaalf medailles en eindigde het team als zesde op de medaillespiegel. Met 59 atleten en een reeks indrukwekkende podiumplaatsen werd Rome het meest succesvolle EK atletiek in de Nederlandse geschiedenis.
Op TV overal en nergens.
Game On.
[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 10-08-2026 21:07:51 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik zie al allerlei streams klaar staan in de HBO-app.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef heywoodu het volgende:
De komende dagen even uitzoeken waar het precies te zien is op TV (buiten de ook in 2026 nog altijd niet-terugkijkbare streams van de NOS). Vorig jaar zei Ivo van Haaren nog blij te zijn dat Eurosport het niet had, want hij had tickets om er naartoe te gaan
Ah, toch wel. Dan hoop ik voor Ivo dat ze een vervanger hebben en voor ons dat het toch Ivo isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie al allerlei streams klaar staan in de HBO-app.
Vergeten we atstat niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Dan hoop ik voor Ivo dat ze een vervanger hebben en voor ons dat het toch Ivo is
Net even in de digitale gids gekeken. Zowel NOS, ES als Sporza zenden maandag het avondprogramma uit. NOS zal daarbij dan wel weer het eerste deel missen. ES zend ik het ochtendprogramma uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef heywoodu het volgende:
De komende dagen even uitzoeken waar het precies te zien is op TV (buiten de ook in 2026 nog altijd niet-terugkijkbare streams van de NOS). Vorig jaar zei Ivo van Haaren nog blij te zijn dat Eurosport het niet had, want hij had tickets om er naartoe te gaan
Wat dat betreft was zo'n mega-EK wel een uitkomst, dan moesten ze wel rekening met elkaar rekening houdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:49 schreef Redefine het volgende:
Sowieso jammer dat het EK atletiek en EK zwemmen tegelijkertijd zijn
Dat was toen inderdaad wel beter geregeld.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat dat betreft was zo'n mega-EK wel een uitkomst, dan moesten ze wel rekening met elkaar rekening houden
Eerst maar eens kijken of ik aan kijken toe kom, heb nog geen Diamond League gezien en zelden nog echt tijd over voor sport helaasquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 05:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vergeten we atstat niet?
Was @:Mexicanobakker ook niet een speler daarvan?
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik aan kijken toe kom, heb nog geen Diamond League gezien en zelden nog echt tijd over voor sport helaas
Vandaag eens kijken, maar dat wordt dan wel echt volledig op de gok invullen.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik aan kijken toe kom, heb nog geen Diamond League gezien en zelden nog echt tijd over voor sport helaas
En grotere schande hebben we dit jaar in de sport nog niet gezien inderdaadquote:
Is dit een andere dimensie?quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso altijd tegen team GieBiequote:
Ook een man van glas ondertussenquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:57 schreef Szura het volgende:
Tony TwoLaps heeft een achillespeesblessure
quote:Plaktattoo
Van Klinken heeft een nieuwe 'signature', zoals de atlete het zelf noemt, op de EK atletiek in Birmingham. Met een plaktattoo heeft ze haar wangen versierd met goudkleurige sterretjes. Ze toonde ze met een lach na de kwalificaties van het kogelstoten, waarin ze zich met de vijfde plaats (18,65 meter) plaatste voor de finale.
"Iedereen heeft zijn eigen persoonlijkheid en ik ben niet zo van de make-up, dus dit is mijn 'signature'. Alida van Daalen heeft ze ook. We dragen ze sinds Ramona", zei Van Klinken. In het Amerikaanse Ramona wierp ze in april de discus naar een Nederlands record van 70,99 meter.
User @3rr0r heeft liever de camera gericht op de ster van Lieke.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen glittersterretjes op het gezicht plakken @:maxi-mus
Net gehoord:quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
Stop eens met Broeders-Bol en Rijpma-De Jong
Vennegoor of Hesselinkquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
Stop eens met Broeders-Bol en Rijpma-De Jong
Eurosport kan ook.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan kijken we op Sporza, waar ze wel beelden laten zien.
Die zijn meestal nog erger dan de NOS. Waarbij kogelstoten niks voorstelt bij de Britten, dus dan zenden ze dat al helemaal niet uitquote:
De Marathon van Londen is ook altijd schandalig daar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn meestal nog erger dan de NOS. Waarbij kogelstoten niks voorstelt bij de Britten, dus dan zenden ze dat al helemaal niet uit
En dat allemaal voor Mrs. Sheffield uit Stoke-On-Trent.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Marathon van Londen is ook altijd schandalig daar.
Dat is waar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geen Ivo. Dus minpunten voor Eurosport.
Stoten lijkt mij dan ook wel meer succes hebben.quote:
Die 'badpakken' zien er sowieso niet. Ook niet bij Klaver.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
Jorinde moet helemaal zelf weten in welke kledij ze de wedstrijd in gaat maar ik vind het er niet uitzien
Stukje boxer van Bol.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die 'badpakken' zien er sowieso niet. Ook niet bij Klaver.
Dat staat beter jaquote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze zoals besproken krampachtig alle billetjes buiten beeld aan het houden of doen ze daar in Engeland niet aan?
quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze zoals besproken krampachtig alle billetjes buiten beeld aan het houden of doen ze daar in Engeland niet aan?
Ik ga straks naar de tv. Maar genant dat die stream zo belabberd moet zijn. Het is 2026. Geld genoeg door al die WK reclames.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de tv. Maar genant dat die stream zo belabberd moet zijn. Het is 2026. Geld genoeg door al die WK reclames.
We kijken naar het kogelstoten. Daar maak je niemand blij mee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ook horden nuquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
We kijken naar het kogelstoten. Daar maak je niemand blij mee.
SPAR boert gewoon door in Rusland. Kwam er al nooit maar anders boycotten die veel te dure winkel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:41 schreef Zipportal het volgende:
SPAR winkels zijn toch een apart fenomeen.
Nr.8quote:
Ik zag net een kwalificatie hamer slingeren, lijkt wel alsof er alleen nummers instaan waar een vlaggetje aan meedoetquote:
Blijven doneren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag net een kwalificatie hamer slingeren, lijkt wel alsof er alleen nummers instaan waar een vlaggetje aan meedoet
Even @borisz ter verantwoording roepenquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zag net een kwalificatie hamer slingeren, lijkt wel alsof er alleen nummers instaan waar een vlaggetje aan meedoet
Hamersquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Rare politie hebben ze bij jou in de buurtquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:49 schreef Szura het volgende:
De Noorse heeft een politielint in dr haar gestopt
Agenda komt ook van de TeamNLpagina..quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even @:borisz ter verantwoording roepen
Combinatie van de werponderdelen. En dan alle afstanden bij elkaar optellenquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk wat nieuwe onderdelen zoals speervangen en kogelhappen.
Ook niet moe zijn ze kansloosquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
Deze zijn allemaal moe als ze tegen Nadientje moeten
Dat viel vanaf het begin al op ja.quote:
Met BBC Premium is dat opgevuld met AI. @3rr0rquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat viel vanaf het begin al op ja.
Misschien een idee voor de Amerikaanse zenders tijdens de OS van 2028. Dan kan Donnie zeggen dat het de best bezochte OS ooit isquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met BBC Premium is dat opgevuld met AI. @:3rr0r
Of een nieuwe Brexit.quote:
Op een platte kar door de grachten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Grachtentocht gaat NIET door vanwege de droogte.
Misschien komen er wel wat verloren medailles tevoorschijn op de bodem.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:01 schreef Zipportal het volgende:
Grachtentocht gaat NIET door vanwege de droogte.
Tussen de fietsenquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien komen er wel wat verloren medailles tevoorschijn op de bodem.
De camera maakt wel wat vage bewegingen (weg van de billen) af en toe.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Zijn de nieuwe regels rondom de beelden al van kracht?
Eerder de fiets van je opa waarvan hij dacht dat hij in Duitsland wasquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien komen er wel wat verloren medailles tevoorschijn op de bodem.
Ja ze moeten duidelijk steeds heel snel van middel naar boven, owee als we een vrouwenbil zienquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De camera maakt wel wat vage bewegingen (weg van de billen) af en toe.
Boeting metquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Buitenste ring zit helemaal vol, eronder zit niemandquote:
Die worden er jaarlijks uitgebaggerd.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eerder de fiets van je opa waarvan hij dacht dat hij in Duitsland was
150 pond en 100 pond voor de eerste ringquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Buitenste ring zit helemaal vol, eronder zit niemand
Gekoppeld aan de slechtste journalist.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:09 schreef kilon het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Vetter zeker niet de slechtste analist vind. Zeker voor NOS begrippen.
Je doet Dione tekortquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gekoppeld aan de slechtste journalist.
Ze mag wel wat minder plamuur gebruikenquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:15 schreef DIJK het volgende:
Bij derkach kon je het de camera man niet kwalijk nemen
Perez Hilton ook.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:17 schreef superniger het volgende:
Bij Neita zie je alleen maar haar gebleekte tanden.
Cat A £150quote:
En dan gaan ze helemaal naar de maan, terwijl je hier hetzelfde zietquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft wel geld voor een kaartje maar heeft dan weer een ander probleem.
Op zich is 50 pond nog wel redelijk voor een finalesessie. Maar het hangt er wel een beetje vanaf waar je zit, want als je bijvoorbeeld op het 200 meter punt zit terwijl kogelstoten in de eerste bocht is (weet niet of dat zo is, maar stel) dan is het wel wat veel turen. Dan heb je nog wel de estafette en 5000 meter natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Cat A £150
Cat B £100
Cat C £70
Cat D £50
Cat E £27
Aardig aan de prijs voor een gaar maandagavondprogramma, ja
Op Sporza zeiden ze wel derde opeenvolgende keerquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Schilder voor het derde jaar op rij Europees kampioen, aldus de NOS.
Service he?
Misschien wel een omgebouwde?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Lincoln gooit minder ver dan een vrouw.
We vragen het aan Ronald Koeman.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Is de opstelling 4x400 inmiddels al bekend?
Brobbey in de spitsquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Broertjes Borleequote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Vorig jaar in Tokio waren eerste ring kaarten 's avonds £90 tijdens laatste dagen en tweede / derde ring rond de £25-30, dan is dit wel aardig aan de prijs. Atletiek is ook weer niet zo populair...quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:32 schreef kilon het volgende:
[..]
Op zich is 50 pond nog wel redelijk voor een finalesessie. Maar het hangt er wel een beetje vanaf waar je zit, want als je bijvoorbeeld op het 200 meter punt zit terwijl kogelstoten in de eerste bocht is (weet niet of dat zo is, maar stel) dan is het wel wat veel turen. Dan heb je nog wel de estafette en 5000 meter natuurlijk.
De Britten klagen niet voor niets steen en been dat alles zo duur is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vorig jaar in Tokio waren eerste ring kaarten 's avonds £90 tijdens laatste dagen en tweede / derde ring rond de £25-30, dan is dit wel aardig aan de prijs. Atletiek is ook weer niet zo populair...
Nooit van gehoordquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Abdi Ali?
Uit welk land is hij gevlucht?
Klaver, Van der Schoot, Phijffers en de vierde hoorde ik niet, maar vermoed Omalla.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:35 schreef Faraday01 het volgende:
Broeders-Bolquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klaver, Van der Schoot, Phijffers en de vierde hoorde ik niet, maar vermoed Omalla.
Limburgquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Abdi Ali?
Uit welk land is hij gevlucht?
Lijkt mij wel verstandig bij zo'n eerste toernooi op de 800 meter. De estafette bij de vrouwen zie ik haar nog wel lopen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Broeders-Boldurft het niet meer aan?
Mike liet zich weer Foppen.quote:
Hoopt op een vroeg Sinterklaascadeautjequote:Op maandag 10 augustus 2026 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Ier met 1 schoen, lijkt me niet lekker lopen.
Als je bij hem moet langskomen springen de tranen je wel in de ogen ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef Pino112 het volgende:
Janken bij de NOS.
Zou ik ook bij Jeroen doen
quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:04 schreef Szura het volgende:
Ach regisseur, daar liep een kont door het beeld
Men zei van welquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Loopt Femke trouwens helemaal geen estafettes dit toernooi en in de toekomst? Dat gaat wel wat medailles kosten anders
Klopt.quote:
quote:
Normaal zou je hier denk ik ook Omalla hebben gehad, die was niet zo kapot gegaan denk ikquote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
Agard heeft na die ene keer nooit meer echt goed gelopen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |