SPOILER: PROGRAMMA met onze landgenotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL reist naar Birmingham met het vertrouwen van een uitzonderlijk sterke vorige editie. Tijdens de EK in 2024 in Rome behaalde Nederland een recordaantal van twaalf medailles en eindigde het team als zesde op de medaillespiegel. Met 59 atleten en een reeks indrukwekkende podiumplaatsen werd Rome het meest succesvolle EK atletiek in de Nederlandse geschiedenis.
Op TV overal en nergens.
Game On.
[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 10-08-2026 21:07:51 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik zie al allerlei streams klaar staan in de HBO-app.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef heywoodu het volgende:
De komende dagen even uitzoeken waar het precies te zien is op TV (buiten de ook in 2026 nog altijd niet-terugkijkbare streams van de NOS). Vorig jaar zei Ivo van Haaren nog blij te zijn dat Eurosport het niet had, want hij had tickets om er naartoe te gaan
Ah, toch wel. Dan hoop ik voor Ivo dat ze een vervanger hebben en voor ons dat het toch Ivo isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie al allerlei streams klaar staan in de HBO-app.
Vergeten we atstat niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, toch wel. Dan hoop ik voor Ivo dat ze een vervanger hebben en voor ons dat het toch Ivo is
Net even in de digitale gids gekeken. Zowel NOS, ES als Sporza zenden maandag het avondprogramma uit. NOS zal daarbij dan wel weer het eerste deel missen. ES zend ik het ochtendprogramma uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:18 schreef heywoodu het volgende:
De komende dagen even uitzoeken waar het precies te zien is op TV (buiten de ook in 2026 nog altijd niet-terugkijkbare streams van de NOS). Vorig jaar zei Ivo van Haaren nog blij te zijn dat Eurosport het niet had, want hij had tickets om er naartoe te gaan
Wat dat betreft was zo'n mega-EK wel een uitkomst, dan moesten ze wel rekening met elkaar rekening houdenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:49 schreef Redefine het volgende:
Sowieso jammer dat het EK atletiek en EK zwemmen tegelijkertijd zijn
Dat was toen inderdaad wel beter geregeld.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat dat betreft was zo'n mega-EK wel een uitkomst, dan moesten ze wel rekening met elkaar rekening houden
Eerst maar eens kijken of ik aan kijken toe kom, heb nog geen Diamond League gezien en zelden nog echt tijd over voor sport helaasquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 05:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vergeten we atstat niet?
Was @:Mexicanobakker ook niet een speler daarvan?
Nee dit kan niet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik aan kijken toe kom, heb nog geen Diamond League gezien en zelden nog echt tijd over voor sport helaas
Vandaag eens kijken, maar dat wordt dan wel echt volledig op de gok invullen.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik aan kijken toe kom, heb nog geen Diamond League gezien en zelden nog echt tijd over voor sport helaas
En grotere schande hebben we dit jaar in de sport nog niet gezien inderdaadquote:
Is dit een andere dimensie?quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso altijd tegen team GieBiequote:
Ook een man van glas ondertussenquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:57 schreef Szura het volgende:
Tony TwoLaps heeft een achillespeesblessure
quote:Plaktattoo
Van Klinken heeft een nieuwe 'signature', zoals de atlete het zelf noemt, op de EK atletiek in Birmingham. Met een plaktattoo heeft ze haar wangen versierd met goudkleurige sterretjes. Ze toonde ze met een lach na de kwalificaties van het kogelstoten, waarin ze zich met de vijfde plaats (18,65 meter) plaatste voor de finale.
"Iedereen heeft zijn eigen persoonlijkheid en ik ben niet zo van de make-up, dus dit is mijn 'signature'. Alida van Daalen heeft ze ook. We dragen ze sinds Ramona", zei Van Klinken. In het Amerikaanse Ramona wierp ze in april de discus naar een Nederlands record van 70,99 meter.
User @3rr0r heeft liever de camera gericht op de ster van Lieke.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samen glittersterretjes op het gezicht plakken @:maxi-mus
Net gehoord:quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
Stop eens met Broeders-Bol en Rijpma-De Jong
Vennegoor of Hesselinkquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
Stop eens met Broeders-Bol en Rijpma-De Jong
Eurosport kan ook.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan kijken we op Sporza, waar ze wel beelden laten zien.
Die zijn meestal nog erger dan de NOS. Waarbij kogelstoten niks voorstelt bij de Britten, dus dan zenden ze dat al helemaal niet uitquote:
De Marathon van Londen is ook altijd schandalig daar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn meestal nog erger dan de NOS. Waarbij kogelstoten niks voorstelt bij de Britten, dus dan zenden ze dat al helemaal niet uit
En dat allemaal voor Mrs. Sheffield uit Stoke-On-Trent.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Marathon van Londen is ook altijd schandalig daar.
Dat is waar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geen Ivo. Dus minpunten voor Eurosport.
Stoten lijkt mij dan ook wel meer succes hebben.quote:
Die 'badpakken' zien er sowieso niet. Ook niet bij Klaver.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
Jorinde moet helemaal zelf weten in welke kledij ze de wedstrijd in gaat maar ik vind het er niet uitzien
Stukje boxer van Bol.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die 'badpakken' zien er sowieso niet. Ook niet bij Klaver.
Dat staat beter jaquote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze zoals besproken krampachtig alle billetjes buiten beeld aan het houden of doen ze daar in Engeland niet aan?
quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze zoals besproken krampachtig alle billetjes buiten beeld aan het houden of doen ze daar in Engeland niet aan?
Ik ga straks naar de tv. Maar genant dat die stream zo belabberd moet zijn. Het is 2026. Geld genoeg door al die WK reclames.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de tv. Maar genant dat die stream zo belabberd moet zijn. Het is 2026. Geld genoeg door al die WK reclames.
We kijken naar het kogelstoten. Daar maak je niemand blij mee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ook horden nuquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
We kijken naar het kogelstoten. Daar maak je niemand blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |