Die zijn meestal nog erger dan de NOS. Waarbij kogelstoten niks voorstelt bij de Britten, dus dan zenden ze dat al helemaal niet uitquote:
De Marathon van Londen is ook altijd schandalig daar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn meestal nog erger dan de NOS. Waarbij kogelstoten niks voorstelt bij de Britten, dus dan zenden ze dat al helemaal niet uit
En dat allemaal voor Mrs. Sheffield uit Stoke-On-Trent.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Marathon van Londen is ook altijd schandalig daar.
Dat is waar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Geen Ivo. Dus minpunten voor Eurosport.
Stoten lijkt mij dan ook wel meer succes hebben.quote:
Die 'badpakken' zien er sowieso niet. Ook niet bij Klaver.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
Jorinde moet helemaal zelf weten in welke kledij ze de wedstrijd in gaat maar ik vind het er niet uitzien
Stukje boxer van Bol.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die 'badpakken' zien er sowieso niet. Ook niet bij Klaver.
Dat staat beter jaquote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze zoals besproken krampachtig alle billetjes buiten beeld aan het houden of doen ze daar in Engeland niet aan?
quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Zijn ze zoals besproken krampachtig alle billetjes buiten beeld aan het houden of doen ze daar in Engeland niet aan?
Ik ga straks naar de tv. Maar genant dat die stream zo belabberd moet zijn. Het is 2026. Geld genoeg door al die WK reclames.quote:
Akkoord.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik ga straks naar de tv. Maar genant dat die stream zo belabberd moet zijn. Het is 2026. Geld genoeg door al die WK reclames.
We kijken naar het kogelstoten. Daar maak je niemand blij mee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ook horden nuquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:40 schreef DIJK het volgende:
[..]
We kijken naar het kogelstoten. Daar maak je niemand blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |