Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-08-2026 14:40:25 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Beterschap voor BlubDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
en water meenemen vooralquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaloers. Blaas een beetje kou deze kant op a.u.b.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
deze maand is de maand van de onthaasting voor mijquote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker ZenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is echt dringend nodig inderdaadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
koud water?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Even wat vruchtensap nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee geen vruchtensap, het heet fruitdrink en ze stoppen er ineens melk in
CoolBest zeker, daar ben ik ook in getraptquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:03 schreef drakin het volgende:
Nee geen vruchtensap, het heet fruitdrink en ze stoppen er ineens melk inStacy's mom has got it going on.![]()
Het is idd een teleurstelling, niet meer die lekkere sinasappelsmaak, deze kleur is wat vreemd, het lijkt wateriger en er zit zoetstof in.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kabinet doet oproep aan Nederlanders: neem zoveel mogelijk water mee van vakantie in buitenlandUw ADH vitamine Worst
Welterustenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:06 schreef Jippie het volgende:
Slaap lekker, lig er vroeg in vanavondStacy's mom has got it going on.![]()
Appelsientjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:05 schreef pda1500 het volgende:
[..]
CoolBest zeker, daar ben ik ook in getraptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Een pot nat met die rotzooi. Ik heb gewoon 2x literfles sinaasappelsap gekocht. Verder drink ik wel zoveel mogelijk suikervrij.quote:Stacy's mom has got it going on.![]()
Ik had erge dorstquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Een pot nat met die rotzooi. Ik heb gewoon 2x literfles sinaasappelsap gekocht. Verder drink ik wel zoveel mogelijk suikervrij.
Ik was ver van huis en er was alleen een supermarktquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste thee drinkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gewoon flessie water (evt met smaak)quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was ver van huis en er was alleen een supermarktUw ADH vitamine Worst
Die was opquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon flessie water (evt met smaak)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon water helpt het bestequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:13 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan kan je het beste thee drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou dan heb je dorst en grijp je een pak vruchtensap (denk je)
En als je dan ervan drinkt kom je achter die rare smaak, maar de dorst moet wel gelest
Maar nu is er nog steeds van over, en ik koop het dus niet nog een keerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Even wat anders, ben jij groot fan van draken?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:27 schreef drakin het volgende:
Nou dan heb je dorst en grijp je een pak vruchtensap (denk je)
En als je dan ervan drinkt kom je achter die rare smaak, maar de dorst moet wel gelest
Maar nu is er nog steeds van over, en ik koop het dus niet nog een keerStacy's mom has got it going on.![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:31 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Even wat anders, ben jij groot fan van draken?
heb je ook een leuk spel voor fans van rookworsten?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:33 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan moet je de Elder Scrolls V Skyrim eens spelenUw ADH vitamine Worst
Ja, pestenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je ook een leuk spel voor fans van rookworsten?Stacy's mom has got it going on.![]()
Ik moet niet meteen alles wat met draken te maken heeft ineens spelen, eten, drinken, lezen, knuffelen of te bekijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:33 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Dan moet je de Elder Scrolls V Skyrim eens spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet niet meteen alles wat met draken te maken heeft ineens spelen, eten, drinken, lezen, knuffelen of te bekijken'T is maar een suggestieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet niks natuurlijk
Stacy's mom has got it going on.![]()
Precies, en zulke games speel ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:44 schreef pda1500 het volgende:
[..]
'T is maar een suggestieje moet niks natuurlijk
Oh welke dan wel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Precies, en zulke games speel ik eigenlijk ook nietStacy's mom has got it going on.![]()
Dat wordt een chaos met al die brandweerslangen in het vliegtuigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
Kabinet doet oproep aan Nederlanders: neem zoveel mogelijk water mee van vakantie in buitenland![]()
Ik ben meer van de boardgamesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
1111
Dat ga ik nog eens een keer doenquote:
Maar ik heb flamecraft, dragoon en wyrmspan bijvoorbeeldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh hmm die spellen zijn mij onbekendquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ga ik nog eens een keer doen
Maar ik heb flamecraft, dragoon en wyrmspan bijvoorbeeldStacy's mom has got it going on.![]()
Zijn leuke spellen, heb je ook al eens finspan gespeeld?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat ga ik nog eens een keer doen
Maar ik heb flamecraft, dragoon en wyrmspan bijvoorbeeld![]()
SlaapwelBlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Die nog nietquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn leuke spellen, heb je ook al eens finspan gespeeld?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
wat hap je in de nacht?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
sneetje broodquote:in de dag hap ik wel regelmatig wat ik als avondeten hadquote:Uw ADH vitamine Worst
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
beetje op Iwa's insta scrollen, kreeg er honger van, anders had ik geen nachthap gehadUw ADH vitamine Worst
okéMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Iwanius?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
beetje op Iwa's insta scrollen, kreeg er honger van, anders had ik geen nachthap gehad
...hier om je mars te breken.![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kut au bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Plasbolk....
En kannieslapebolk?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bolk
En goedemorgenZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
Mogguh
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wat een rust hier vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik sliep.
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik niet... echt....quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ow, da's minder.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
BlubWerewolf
Groot gelijk. Ik heb zeer weinig geslapen vannacht, wat een prut nacht zegquote:
Maarrrrrr ik heb net chinees besteld. Hebben we dat ook maar alvast gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubske, hoe is het met je oor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat welquote:Werewolf
Mogguh
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha gelukkigquote:
Mogguh Dot
Morguh Drakin
![]()
Lekkere koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maal eerst verse bonen, dan gaan er 3 schepjes in de French Press, daar doe ik eerst een beetje heet water bij.quote:
Dan doe ik langzaam gekookt water erbij en laat dit even staan.
En dan is er heerlijk geurende koffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh ja dat is wel lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maal eerst verse bonen, dan gaan er 3 schepjes in de French Press, daar doe ik eerst een beetje heet water bij.
Dan doe ik langzaam gekookt water erbij en laat dit even staan.
En dan is er heerlijk geurende koffieStacy's mom has got it going on.![]()
Soms leef ik me uit en doe ik 4 schepjes in de French PressDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
quote:
Rust is goed voor de punten.
Mogguh
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Vakantietijd?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gal bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Dan kun je als enige overgebleven Fokker het maximaal aantal dts punten halenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ben meer bang voor een nog verder leeglopend fokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heel dik vet winnenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kun je als enige overgebleven Fokker het maximaal aantal dts punten halen
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
En in je eentje vierenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kun je als enige overgebleven Fokker het maximaal aantal dts punten halen![]()
Lekker lachen om mijn eigen grapjes. Niet teveel, want dat kost weer punten.![]()
Ik stiekem ook een beetje. Je kan het aan de KLB al goed zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ben meer bang voor een nog verder leeglopend fokStacy's mom has got it going on.![]()
Biertje erbij opentrekken, muziek aanquote:![]()
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?Stacy's mom has got it going on.![]()
Je maakt 1 grap op 1 september om 0.00 uur en lacht erom op 30 september 23.59 uurquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Lekker lachen om mijn eigen grapjes. Niet teveel, want dat kost weer punten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heel kort verhaal want bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @:manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?I'm surrounded by morons!
Oh sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel kort verhaal want bans worden niet besproken.Stacy's mom has got it going on.![]()
Het is verboden om daarover te pratenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @:manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Morguh Fogel
Ja, maar langzaam aan zie ik toch iedereen die weg was gegaan ook weer postenquote:
Komt wel goed, tis warm en vakantie tijd
Morguh Steven
Morguh Jippiequote:
Bolk je nou jezelf?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat zei Fogel ook alquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is verboden om daarover te praten
Morge dottiequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar langzaam aan zie ik toch iedereen die weg was gegaan ook weer posten
Komt wel goed, tis warm en vakantie tijd
Morguh Steven![]()
Dan weet je het nu extra goedquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Magniquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @:manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?Werewolf
Dat is een van de regelsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag ik wel de vraag stellen waarom je bans niet mag bespreken?
En het staat in de userpolicy
Scrol maar helemaal naar beneden
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkjeWerewolf
![]()
😡🚩 🚩 🚩Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Iemand nog een aanrader qua koffiemachine? Ik zat te denken aan deze: https://www.coolblue.nl/p(...)-2200-ep2224-10.htmlStacy's mom has got it going on.![]()
Ik heb daar geen verstand van helaas. Kan alleen oordelen of ik zelf koffie lekker vindt of niet. Maar dat is smaak![]()
![]()
Hoe zet jij je koffie dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb daar geen verstand van helaas. Kan alleen oordelen of ik zelf koffie lekker vindt of niet. Maar dat is smaakStacy's mom has got it going on.![]()
Gevalletje off-policy, als iemand daar maar lang genoeg mee doorgaat volgen er sancties. Zie de topic-pointer in DPS.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @:manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?
Inhoudelijk bans bespreken is ook off-policy en met derden kan dat zelfs de AVG raken. Vragen over forumbans - > forum@fok.nl, vragen over frontpagebans frontpage@fok.nl .
Tot zover deze dienstmededelingsbolk![]()
![]()
Ik heb dezequote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:42 schreef pda1500 het volgende:
Iemand nog een aanrader qua koffiemachine? Ik zat te denken aan deze: https://www.coolblue.nl/p(...)-2200-ep2224-10.html
https://www.melitta.nl/ko(...)SEAQYBSABEgKMpPD_BwEUw ADH vitamine Worst
Wij zijn teruggegaan naar de filterkoffie. Die filteren net de olie uit de koffiebonen wat bij mij maagklachten opleverde.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:42 schreef pda1500 het volgende:
Iemand nog een aanrader qua koffiemachine? Ik zat te denken aan deze: https://www.coolblue.nl/p(...)-2200-ep2224-10.html
Dalmayr Naturmild, mijn man krijgt geen hartkloppingen van deze koffie en het geeft de minste klachten voor mijn maag.
Niet echt geschikt voor mensen die het liefst sterke koffie drinken.![]()
Ik had 't al begrepen. Mijn excuses.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gevalletje off-policy, als iemand daar maar lang genoeg mee doorgaat volgen er sancties. Zie de topic-pointer in DPS.
Inhoudelijk bans bespreken is ook off-policy en met derden kan dat zelfs de AVG raken. Vragen over forumbans - > forum@fok.nl, vragen over frontpagebans frontpage@fok.nl .
Tot zover deze dienstmededelingsbolkStacy's mom has got it going on.![]()
Zooo die verpakking van die koffie ziet er ouderwets uit. Vind ik wel mooiquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wij zijn teruggegaan naar de filterkoffie. Die filteren net de olie uit de koffiebonen wat bij mij maagklachten opleverde.
Dalmayr Naturmild, mijn man krijgt geen hartkloppingen van deze koffie en het geeft de minste klachten voor mijn maag.
Niet echt geschikt voor mensen die het liefst sterke koffie drinken.
Dit is wel een aanrader, een enorme keuze en qua koffie meestal voordeliger geprijsd dan de supermarkt etc.
https://www.koffiehenk.nl(...)_uI0UGxoCzwwQAvD_BwE![]()
Welnee, hoeft toch geen excuus! Vragen staat vrij, of je een antwoord kan verwachten is iets andersquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:55 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ik had 't al begrepen. Mijn excuses.![]()
![]()
website is downquote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:57 schreef Jippie het volgende:
Dit is wel een aanrader, een enorme keuze en qua koffie meestal voordeliger geprijsd dan de supermarkt etc.
https://www.koffiehenk.nl(...)_uI0UGxoCzwwQAvD_BwEUw ADH vitamine Worst
Op het werk druk ik op een knopje. Thuis vooral classic filterkoffie van DE. Maar denk niet dat je daar naar opzoek bent.quote:![]()
Is best een goed koffiemerk, we hadden eerst de classic en prodomo, totdat mijn man hartkloppingen kreeg. Zelf vind ik Lavazza d'oro het lekkerst en goed te verdragen, maar ik drink de Dalmayr mee, is niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:56 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Zooo die verpakking van die koffie ziet er ouderwets uit. Vind ik wel mooi![]()
https://www.koffiehenk.nl/gemalen-koffiequote:
Ze hebben ook veel soorten bonenkoffie, senseopads, en voor Nescafe en Dolce Gusto.![]()
Ik drink deze nu: https://www.ah.nl/product(...)romatico-koffiebonenStacy's mom has got it going on.![]()
Grapjas die @Rob
Ik zeg: ik ga roken
Krijg ik deze link van hem: https://www.acupunctuur.n(...)nningsverschijnselen
Mijn reactie: ik ga eerst roken, en daarna probeer ik het wel uit.Ik heb er één en ik ben er trots op
Vreemd, als ik zelf naar koffiehenk.nl ga is er niks aan de hand, maar op jouw link krijg ik errorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.koffiehenk.nl/gemalen-koffie
Maar ik ken deze site alUw ADH vitamine Worst
Doet hij dat zelf voor het rokenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:05 schreef DJMO het volgende:
Grapjas die @:Rob
Ik zeg: ik ga roken
Krijg ik deze link van hem: https://www.acupunctuur.n(...)nningsverschijnselen
Mijn reactie: ik ga eerst roken, en daarna probeer ik het wel uit.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:04 schreef pda1500 het volgende:
Ik drink deze nu: https://www.ah.nl/product(...)romatico-koffiebonen
1 kg voor 17 nog wat![]()
Ik had net ook cloudfare-issues op die link, maar website is wel bereikbaar nu.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vreemd, als ik zelf naar koffiehenk.nl ga is er niks aan de hand, maar op jouw link krijg ik error
Maar ik ken deze site al
Wat is jouw favoriete koffie? Maal je zelf de bonen? Ik vraag mij af wat daar de meerwaarde van is.![]()
Lekker simpel, perla padsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
M'n advocaat heeft namens mij en ai een Wvggz melding gedaan bij de gemeente voor een zorgmachtinging. Het is wel een bizarre situatie volgens hem, aangezien zij als advocaten meestal worden ingeschakeld door patiënten om zo'n ding ongedaan te krijgen.
Als ik terug ben van vakantie ga ik een urgentie aanvraag indienen bij de gemeente Zaanstad op grond van mantelzorg. De toenemende Paniekaanvallen en terugval in alcohol verslaving, en de weigering van parnassia om me op te nemen, maken het noodzakelijk dat ik op maximaal tien minuten afstand van Rob kom te wonen
Ik ga m'n complete medische dossier bijvoegen, als bewijsvoering.
Dit is wat ik wil en dit wat zal gebeuren. #manifesteren kun je leren.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja ik vind ze lekkerder dan het senseo merkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft op zich goede koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Een kilo zak bonen is in verhouding vaak goedkoper dan filterkoffie. En lekkerder. Maar afgezien daarvan: de ristretto koffie cups voor nespresso van de lidl.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik had net ook cloudfare-issues op die link, maar website is wel bereikbaar nu.
Wat is jouw favoriete koffie? Maal je zelf de bonen? Ik vraag mij af wat daar de meerwaarde van is.Ik heb er één en ik ben er trots op
Succes!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:12 schreef DJMO het volgende:
M'n advocaat heeft namens mij en ai een Wvggz melding gedaan bij de gemeente voor een zorgmachtinging. Het is wel een bizarre situatie volgens hem, aangezien zij als advocaten meestal worden ingeschakeld door patiënten om zo'n ding ongedaan te krijgen.
Als ik terug ben van vakantie ga ik een urgentie aanvraag indienen bij de gemeente Zaanstad op grond van mantelzorg. De toenemende Paniekaanvallen en terugval in alcohol verslaving maken het noodzakelijk dat ik op maximaal tien minuten afstand van Rob kom te wonen
Dit is wat ik wil en dit wat zal gebeuren. #manifesteren kun je leren.
En welke koffie gvd drink jij het liefst?![]()
Ja ik maal zelf de bonen, voorgemalen gaat op gegeven moment aroma verminderen. Heb op dit moment van lavazza, maar Perla Colombia is wel mijn favoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:11 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik had net ook cloudfare-issues op die link, maar website is wel bereikbaar nu.
Wat is jouw favoriete koffie? Maal je zelf de bonen? Ik vraag mij af wat daar de meerwaarde van is.Uw ADH vitamine Worst
Mensen zeiken altijd over pads maar ze vergeten dat het meer 'gemakskoffie' is. Even snel een bakkie ipv eerst bonen malen, water bijvullen. Soms heb je geen zin of tijd om een hele kan met koffie leeg te drinkenquote:
En jij denkt dat 10 minuten bij rob helpen om niet te drinkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:12 schreef DJMO het volgende:
Als ik terug ben van vakantie ga ik een urgentie aanvraag indienen bij de gemeente Zaanstad op grond van mantelzorg. De toenemende Paniekaanvallen en terugval in alcohol verslaving maken het noodzakelijk dat ik op maximaal tien minuten afstand van Rob kom te wonen
Dit is wat ik wil en dit wat zal gebeuren. #manifesteren kun je leren.
ALs je bij hem bent drink je dan niet?
Je zit nu toch al een tijdje bij hem?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die kwaliteit is al jaren minder.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind ze lekkerder dan het senseo merk![]()
Zie de post boven jequote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Succes!
En welke koffie gvd drink jij het liefst?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vannacht op mijn slecht oor gerold
OuchWerewolf
Ik heb ze van de hema van de lidl en van de jumbo geprobeerd, blijf de perla het lekkerste vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, die kwaliteit is al jaren minder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je leest m'n bericht niet goed. Het gaat om onder meer de Paniekaanvallen waarvoor hij binnen 10 minuten bij me zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En jij denkt dat 10 minuten bij rob helpen om niet te drinken
ALs je bij hem bent drink je dan niet?
Je zit nu toch al een tijdje bij hem?
Het feit dat ik door de vrijwillige hulpverlening steeds te vroeg wordt weggestuurd, maken dat ik dichter bij hem moet gaan wonen, omdat hij dan ook sneller kan acteren op noodsituatiesIk heb er één en ik ben er trots op
Bij senseo moet je ook water b ij vullenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:14 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Mensen zeiken altijd over pads maar ze vergeten dat het meer 'gemakskoffie' is. Even snel een bakkie ipv eerst bonen malen, water bijvullen. Soms heb je geen zin of tijd om een hele kan met koffie leeg te drinken
Ik heb zo bonen apparaat gehad en vond het niet lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaa oke maar in het algemeen is een senseo wel veel snellerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij senseo moet je ook water b ij vullen
Ik heb zo bonen apparaat gehad en vond het niet lekker.
Dat is waar. Ik zetten eerst gewoon koffie, maar kon dan altijd veel weggooien, als het wat langer staat is het niet meer lekker.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:21 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Jaa oke maar in het algemeen is een senseo wel veel sneller
Kreeg bij iemand Senseo en was verkocht
En welk koffiezetapparaat? We hebben een paar jaar een Wilfa gehad, die zette echt goede koffie met goed heet water en metceen minuut of 5, niet goedkoop maar ging op zich erg lang mee. Die nieuwe modellen van Wilfa zijn er nogal futuristisch uit en hebben een voor mij onhandige constructie met de filterhouder. We hebben nu zolang een Melitta Cool gekocht van vier tientjes en die zet de koffie ook goed heet en snel, maar de smaak is net iets minder dan bij de Wilfa.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik maal zelf de bonen, voorgemalen gaat op gegeven moment aroma verminderen. Heb op dit moment van lavazza, maar Perla Colombia is wel mijn favo
De Moccamaster Select vind ik dan weer net te duur, als dit apparaat echt zo lang meegaat als ze beweren is het de moeite waard. Maar ik ken niemand met zo'n apparaat die mij dat kan vertellen![]()
![]()
De koffie in het hotel hier lijkt overigens op slootwater. Blij dat we onze eigen nespresso bij hebben.
Echt hoor, als je aar Duitsland op vakantie gaat: neem je eigen koffie shit mee.Ik heb er één en ik ben er trots op
Duitse koffie is best prima. Ik denk eerder dat het hotel wat gierig is met de bonenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:25 schreef DJMO het volgende:
De koffie in het hotel hier lijkt overigens op slootwater. Blij dat we onze eigen nespresso bij hebben.
Echt hoor, als je aar Duitsland op vakantie gaat: neem je eigen koffie shit mee.
![]()
Nou een goed apparaat zet in 5 a 6 minuten 1 liter koffie, dat vind ik ook niet lang duren.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:21 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Jaa oke maar in het algemeen is een senseo wel veel sneller![]()
Waarom moet er iemand naar je toekomen als je een paniekaanval hebt? Gaat het dan over?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je leest m'n bericht niet goed. Het gaat om onder meer de Paniekaanvallen waarvoor hij binnen 10 minuten bij me zou kunnen zijn.
Het feit dat ik door de vrijwillige hulpverlening steeds te vroeg wordt weggestuurd, maken dat ik dichter bij hem moet gaan wonen, omdat hij dan ook sneller kan acteren op noodsituaties![]()
![]()
Ja maar je hoeft niet altijd 1 liter koffie te hebben. Zoals Dotteke al beschreef is het na een poosje niet zo lekker meer. Ja, je kan een duurdere koffiemachine nemen ipv zo'n Senseo.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou een goed apparaat zet in 5 a 6 minuten 1 liter koffie, dat vind ik ook niet lang duren.Stacy's mom has got it going on.![]()
![]()
Sneller drinken. Direct uit de kan drinken, hopla!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:29 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet altijd 1 liter koffie te hebben. Zoals Dotteke al beschreef is het na een poosje niet zo lekker meer. Ja, je kan een duurdere koffiemachine nemen ipv zo'n Senseo.I'm surrounded by morons!
Mijn man zet voor zichzelf/ons tweeën ook geen hele pot, die vind na 10 minuten de koffie al te oud.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:29 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet altijd 1 liter koffie te hebben. Zoals Dotteke al beschreef is het na een poosje niet zo lekker meer. Ja, je kan een duurdere koffiemachine nemen ipv zo'n Senseo.![]()
Rob is de enige persoon in m'n nabije omgeving die me in zo'n geval tot rust kan krijgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom moet er iemand naar je toekomen als je een paniekaanval hebt? Gaat het dan over?
Medische hulpverlening krijgt me dat ook wel (uiteindelijk) maar is veel duurder.
Het probleem is dat ik hoogfunctionerend autisme heb, waardoor bv beschermd wonen wordt bemoeilijkt omdat het niet als geestelijke beperking is vastgesteld in de dsm5.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
1235 bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Rob heeft toch ook een leven?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob is de enige persoon in m'n nabije omgeving die me in zo'n geval tot rust kan krijgen.
Medische hulpverlening krijgt me dat ook wel (uiteindelijk) maar is veel duurder.
Het probleem is dat ik hoogfunctionerend autisme heb, waardoor bv beschermd wonen wordt bemoeilijkt omdat het niet als geestelijke beperking is vastgesteld in de dsm5.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Ja en? Hij is m'n vriend. In geval van nood komt hij altijd naar me toe.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rob heeft toch ook een leven?
En juist omdat hijzelf een eigen leven heeft, is het niet mogelijk om samen te wonen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb je dan behoefte aan fysiek contact zoals een knuffel? Want even beeldbellen zou anders ook kunnen helpen. {En een shirt waar Rob zijn lucht aan zit)quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob is de enige persoon in m'n nabije omgeving die me in zo'n geval tot rust kan krijgen.Ik moet een paniekaanval altijd zelf doorkomen, heb ze ook als Ply thuis is. Had er eens een onder de douche ben toen kletsnat naast Ply in bed gekropen maar het duurde half uur voordat de paniek wegebte. Durf dan ook niet te praten, zit helemaal in mijzelf dan.quote:Medische hulpverlening krijgt me dat ook wel (uiteindelijk) maar is veel duurder.Met de officiële diagnose Autisme zijn er juist meer mogelijkheden tot beschermd/begeleid wonen dan zonder die officiële diagnose. 'De heeren van zorg' hebben veel locaties in Noord-Holland.quote:Het probleem is dat ik hoogfunctionerend autisme heb, waardoor bv beschermd wonen wordt bemoeilijkt omdat het niet als geestelijke beperking is vastgesteld in de dsm5.![]()
En wat nu als hij niet kanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en? Hij is m'n vriend. In geval van nood komt hij altijd naar me toe.
En juist omdat hijzelf een eigen leven heeft, is het niet mogelijk om samen te wonen.
Je kunt niet verwachten dat hij er altijd maar staat
En elke keer alles laat vallenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Je kan wel verwachten dat iemand in DTS bolk roept
Klopt, wat als hij onverwacht in het ZH belandt of zijn enkel verzwikt/been breekt en niet mag/kan lopen?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat nu als hij niet kan
En elke keer alles laat vallen![]()
quote:Goedzoquote:
Vind het sowieso nogal wat om van een ander te vragenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, wat als hij onverwacht in het ZH belandt of zijn enkel verzwikt/been breekt en niet mag/kan lopen?
Energie van anderen is ook een keer op
Iedereen heeft momenten dat je iemand nodig hebt
Maar als dat heel vaak is
Wordt het andersAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Het probleem is het hoogfunctionerende gedeelte. Mijn regie behandelaar zegt ook letterlijk, je functioneerd te goed,quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je dan behoefte aan fysiek contact zoals een knuffel? Want even beeldbellen zou anders ook kunnen helpen. {En een shirt waar Rob zijn lucht aan zit)
[..]
Ik moet een paniekaanval altijd zelf doorkomen, heb ze ook als Ply thuis is. Had er eens een onder de douche ben toen kletsnat naast Ply in bed gekropen maar het duurde half uur voordat de paniek wegebte. Durf dan ook niet te praten, zit helemaal in mijzelf dan.
[..]
Met de officiële diagnose Autisme zijn er juist meer mogelijkheden tot beschermd/begeleid wonen dan zonder die officiële diagnose. 'De heeren van zorg' hebben veel locaties in Noord-Holland.
Dat ik een afwijking heb op het autisme spectrum, maakt niet per definitie dat ik in aanmerking kom voor begeleid wonen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar kan ook nog wel een bolk bij.I'm surrounded by morons!
Lekker minachtend deze reactie. Hij laat al bijna zes jaar alles uit z'n handen vallen om mij bij te staan. Zonder dat ik dat verwacht van hem.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En wat nu als hij niet kan
En elke keer alles laat vallen
Het zou het alleen een stuk gemakkelijker maken als ik ook in Wormerveer ga wonen, zodat de aan rijtijd wat minder lang wordt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Werkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima dat jij dat vindtquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lekker minachtend deze reactie. Hij laat al bijna zes jaar alles uit z'n handen vallen om mij bij te staan. Zonder dat ik dat verwacht van hem.
Het zou het alleen een stuk gemakkelijker maken als ik ook in Wormerveer ga wonen, zodat de aan rijtijd wat minder lang wordt.
Ik vind dat je heel veel van iemand vraagt
En als jij alles hier neer plempt mag ik daar mijn mening over gevenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Niet per definitie, net als dat je niet per definitie in aanmerking komt voor een zorgmachtiging en niet per definitie in aanmerking komt voor een urgentie in Zaanstad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het probleem is het hoogfunctionerende gedeelte. Mijn regie behandelaar zegt ook letterlijk, je functioneerd te goed,
Dat ik een afwijking heb op het autisme spectrum, maakt niet per definitie dat ik in aanmerking kom voor begeleid wonen.
Als jullie samen genoeg woonjaren hebben, kunnen jullie beter reageren op een grotere woning waar jullie kunnen samenwonen.![]()
Soms wel en soms niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
En niet eens kunnen bolken onder werktijd
* Fogel kan dat welquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
En niet eens kunnen bolken onder werktijd
Nee, dat is toch niet minachtend? Gewoon puur praktisch bekeken. En voor niet iedereen is het vanzelfsprekend om afhankelijk te willen zijn van hun partner.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lekker minachtend deze reactie. Hij laat al bijna zes jaar alles uit z'n handen vallen om mij bij te staan. Zonder dat ik dat verwacht van hem.
Het zou het alleen een stuk gemakkelijker maken als ik ook in Wormerveer ga wonen, zodat de aan rijtijd wat minder lang wordt.![]()
Een urgentie is sowieso uitgesloten, vraag me af of iemand recht heeft op een sociale huurwoning als je er door de rechter bent uitgezet. Lijkt me niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet per definitie, net als dat je niet per definitie in aanmerking komt voor een zorgmachtiging en niet per definitie in aanmerking komt voor een urgentie in Zaanstad.
Als jullie samen genoeg woonjaren hebben, kunnen jullie beter reageren op een grotere woning waar jullie kunnen samenwonen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
O nee niet weer
Het is nog rustig op het werk.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Met inschakeling automatische piloot?
(heb al beeld voor me)
Maar OK, voor als het niet rustig is het ik wel een AI gebouwd die zich gedraagt als mij en collegas mogen daar altijd eerst even tegen praten voordat ze me lastigvallen
Ik denk het ook van niet, volgens mij kom je 5 jaar op een zwarte lijst of zo. Als je naar een andere gemeente gaat, checken die ook of je op zo'n lijst staat. Maar wie weet heeft ze mazzel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een urgentie is sowieso uitgesloten, vraag me af of iemand recht heeft op een sociale huurwoning als je er door de rechter bent uitgezet. Lijkt me niet.![]()
Volgens mij wel als het een medische urgentie isquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk het ook van niet, volgens mij kom je 5 jaar op een zwarte lijst of zo. Als je naar een andere gemeente gaat, checken die ook of je op zo'n lijst staat. Maar wie weet heeft ze mazzel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was dat dan geen reden geweest om de uithuisplaatsing niet toe te wijzen? Daarom is hoger beroep aan te raden.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wel als het een medische urgentie is![]()
Maar als een rechter al heeft bepaald dat je geen sociale huurwoning nodig hebt, dan lijkt me het vreemd dat er dan sprake kan zijn van urgentie bij het krijgen van een soortgelijke woning (die je dan logisch gezien ook niet nodig hebt).quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wel als het een medische urgentie isI'm surrounded by morons!
Ik zit te lezen op google. Ben wel benieuwd hoe dat in elkaar zit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als een rechter al heeft bepaald dat je geen sociale huurwoning nodig hebt, dan lijkt me het vreemd dat er dan sprake kan zijn van urgentie bij het krijgen van een soortgelijke woning (die je dan logisch gezien ook niet nodig hebt).Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.zaanstad.nl/d(...)/urgentieverklaring/quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wel als het een medische urgentie is
Voor het aanvragen van urgentie moet u voldoen aan de algemene voorwaarden:
u bent 18 jaar of ouder
u heeft de Nederlandse nationaliteit of verblijft rechtmatig in Nederland
u staat minstens 2 jaar ingeschreven op een adres in de gemeente waarvoor u urgentie aanvraagt. Het gaat hier om een inschrijving in de Basisregistratie Personen.
u staat ingeschreven als woningzoekende: bij WoningNet als u in de gemeente Zaanstad, Wormerland of Landsmeer woont bij Woonmatch als u in de gemeente Waterland woont bij W.O.V. als u in de gemeente Oostzaan woont bij Wooncompagnie en De Vooruitgang als u in Edam-Volendam woont
u reageert wekelijks op woningen en kunt aantonen dat u er alles aan doet om zelf aan een woning te komen
het belastbaar jaarinkomen is:
voor eenpersoonshuishoudens niet hoger dan ¤ 51.537,00
voor meerpersoonshuishoudens niet hoger dan ¤ 56.910,00
u hebt geen schulden. Als u wel schulden hebt, dan heeft u een aantoonbare regeling getroffen voor uw schulden (zoals een afbetalingsregeling met de schuldeisers, of een schulddienstverleningstraject). Ook geeft u inzicht in uw financiële situatie, bijvoorbeeld door middel van een BKR-overzicht of een financieel basisoverzicht opgesteld door het Sociaal Wijkteam in uw buurt
u kunt uw woonprobleem niet oplossen via uw inschrijfduur bij WoningNet, Woonmatch, de W.O.V., Wooncompagnie of De Vooruitgang
u kunt goed zelfstandig wonen
uw probleem heeft alles te maken met uw huidige woonsituatie
uw sociale of medische problemen zijn duidelijk aantoonbaar
uw problemen zijn niet veroorzaakt door eigen toedoen
uw probleem kan alleen worden opgelost door het verkrijgen van een zelfstandige huurwoning in de gemeente waar u de urgentie aanvraag voor doet
Voldoet u niet aan de bovenstaande voorwaarden, dan weigert de gemeente uw urgentieaanvraag. U kunt in de gemeente Zaanstad, Wormerland en Waterland nooit een urgentie voor een eengezinswoning krijgen.
Lijkt mij geen gemakkelijke klus![]()
Vooral die kan lastig worden als een rechter heeft bepaald dat je ergens niet meer mag wonen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.zaanstad.nl/d(...)/urgentieverklaring/
u bent 18 jaar of ouder
u staat minstens 2 jaar ingeschreven op een adres in de gemeente waarvoor u urgentie aanvraagt. Het gaat hier om een inschrijving in de Basisregistratie Personen.
u staat ingeschreven als woningzoekende: bij WoningNet als u in de gemeente Zaanstad, Wormerland of Landsmeer woont bij Woonmatch als u in de gemeente Waterland woont bij W.O.V. als u in de gemeente Oostzaan woont bij Wooncompagnie en De Vooruitgang als u in Edam-Volendam woont
u reageert wekelijks op woningen en kunt aantonen dat u er alles aan doet om zelf aan een woning te komen
u hebt geen schulden. Als u wel schulden hebt, dan heeft u een aantoonbare regeling getroffen voor uw schulden (zoals een afbetalingsregeling met de schuldeisers, of een schulddienstverleningstraject). Ook geeft u inzicht in uw financiële situatie, bijvoorbeeld door middel van een BKR-overzicht of een financieel basisoverzicht opgesteld door het Sociaal Wijkteam in uw buurt
u kunt uw woonprobleem niet oplossen via uw inschrijfduur bij WoningNet, Woonmatch, de W.O.V., Wooncompagnie of De Vooruitgang
uw probleem kan alleen worden opgelost door het verkrijgen van een zelfstandige huurwoning in de gemeente waar u de urgentie aanvraag voor doet
Voldoet u niet aan de bovenstaande voorwaarden, dan weigert de gemeente uw urgentieaanvraag. U kunt in de gemeente Zaanstad, Wormerland en Waterland nooit een urgentie voor een eengezinswoning krijgen.
Lijkt mij geen gemakkelijke klusI'm surrounded by morons!
Blijkbaar was die medische urgentie er een maand geleden niet en is die er nu ook niet.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik heb al heel veel gelezen deze ook. Wel interessant om dat allemaal te lezenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
https://www.zaanstad.nl/d(...)/urgentieverklaring/
u bent 18 jaar of ouder
Lijkt mij geen gemakkelijke klus
Ik zet het onder een spoiler dan hoeft DJMO als ze niet wil het niet te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-08-2026 13:38:01 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maaruh, bolk.I'm surrounded by morons!
Ja laten we Bolken,![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel gelezen deze ook. Wel interessant om dat allemaal te lezen
Ik zet het onder een spoiler dan hoeft DJMO als ze niet wil het niet te lezenKlopt, Als er sprake is van sociaal medische problemen of een dreigende dakloosheid buiten uw eigen schuld om, dan kunt u een aanvraag doen voor een urgentie. Een urgentieverklaring is alleen voor noodgevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een misdrijf begaat moet je de consequenties dragen, en als je onschuldig bent tot het uiterste gaan om je onschuld aan te tonen.
Je kunt niet verwachten dat de maatschappij de problemen oplost waar je zelf enige verantwoordelijkheid voor had kunnen nemen.![]()
Bolk, bolk nog een keer.
Ik heb steeds het begin van een liedje in mijn hoofd, maar dan met het woord bolk
Ik moet vast iets anders gaan doen![]()
![]()
Bolk of life!I'm surrounded by morons!
Je hebt gewoon de bolks smaak weer te pakkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:34 schreef Jippie het volgende:
Bolk, bolk nog een keer.
Ik heb steeds het begin van een liedje in mijn hoofd, maar dan met het woord bolk
Ik moet vast iets anders gaan doen
![]()
Nee, gevonden! Liedje van Margreet Dolman
Bolk bolk bolk nog een keer
Geluk is toch al zo teer
Mijn liefde vraagt niet om meer
Door de beslagen ruit van lijn 2 keek ik naar buiten
Daar zag ik jou verlegen stond je voor een etalage
Ik keek naar je leren jasje en je versleten broek
Je liet iets vallen en je bolkte oh
Geluk is toch al zo teer
Ik struikelde uit de tram en liep je achterna
Spontaan noemde ik je Billy
Ik hoopte zo dat je weer zou bolken
Wanhopig gooide ik een cent voor je voeten
Het gerinkel klonk als een zonsopgang door de straat
Geluk is toch al zo teer
Je liep door waarom liep je door
Ik moest je volgen en hoopte zo op een wonder
In een opwelling gooide ik een gulden voor je voeten
Maar jij versnelde je pas mijn gulden liet je liggen
En het gonsde in mijn hoofd
Geluk is toch al zo teer
Ik gooide een briefje van 100 het was mijn laatste geld
Het dwarrelde in de wind voor je uit wat zou je doen?
Mijn adem stokte
Zag je het briefje niet vallen of wilde je niet bolken
Je trapte er op en liep door
Je verdween in het niets o Billy Billy Billy oh
Geluk is toch al zo teer
Wie kent het?
Bolk is uiteraard iets anders![]()
![]()
WerkbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ditquote:I'm surrounded by morons!
PuzzelbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buk natuurlijkquote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:45 schreef Jippie het volgende:
Nee, gevonden! Liedje van Margreet Dolman
Geluk is toch al zo teer
Door de beslagen ruit van lijn 2 keek ik naar buiten
Daar zag ik jou verlegen stond je voor een etalage
Ik keek naar je leren jasje en je versleten broek
Je liet iets vallen en je bolkte oh
Geluk is toch al zo teer
Ik struikelde uit de tram en liep je achterna
Spontaan noemde ik je Billy
Ik hoopte zo dat je weer zou bolken
Wanhopig gooide ik een cent voor je voeten
Het gerinkel klonk als een zonsopgang door de straat
Geluk is toch al zo teer
Je liep door waarom liep je door
Ik moest je volgen en hoopte zo op een wonder
In een opwelling gooide ik een gulden voor je voeten
Maar jij versnelde je pas mijn gulden liet je liggen
En het gonsde in mijn hoofd
Geluk is toch al zo teer
Ik gooide een briefje van 100 het was mijn laatste geld
Het dwarrelde in de wind voor je uit wat zou je doen?
Mijn adem stokte
Zag je het briefje niet vallen of wilde je niet bolken
Je trapte er op en liep door
Je verdween in het niets o Billy Billy Billy oh
Geluk is toch al zo teer
Wie kent het?
Bolk is uiteraard iets anders![]()
![]()
ik zet met een heel simpele melitta opschenkfilterquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
En welk koffiezetapparaat? We hebben een paar jaar een Wilfa gehad, die zette echt goede koffie met goed heet water en metceen minuut of 5, niet goedkoop maar ging op zich erg lang mee. Die nieuwe modellen van Wilfa zijn er nogal futuristisch uit en hebben een voor mij onhandige constructie met de filterhouder. We hebben nu zolang een Melitta Cool gekocht van vier tientjes en die zet de koffie ook goed heet en snel, maar de smaak is net iets minder dan bij de Wilfa.
De Moccamaster Select vind ik dan weer net te duur, als dit apparaat echt zo lang meegaat als ze beweren is het de moeite waard. Maar ik ken niemand met zo'n apparaat die mij dat kan vertellen![]()
bonen maal ik met de hand ook gewoon, maar ben ook alleen en drink niet heel veel per dag, 1-2 mokkenUw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iddquote:Werewolf
1313
O nu niet meerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan is een apparaat inderdaad de moeite nietquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zet met een heel simpele melitta opschenkfilter![]()
bonen maal ik met de hand ook gewoon, maar ben ook alleen en drink niet heel veel per dag, 1-2 mokken![]()
Ply zet wel 8 - 10 x koffie per dag![]()
ik vind de weersverwachtingen nog meevallen, nog steeds niet zo extreem als die van juniUw ADH vitamine Worst
Een liter per keer?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is een apparaat inderdaad de moeite niet![]()
Ply zet wel 8 - 10 x koffie per dagI'm surrounded by morons!
en zo'n ouderwetse filterhoudertje en bonenmalertje berg ik ook met gemak opquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:16 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan is een apparaat inderdaad de moeite niet![]()
Ply zet wel 8 - 10 x koffie per dagUw ADH vitamine Worst
Ik had het 1313 bericht gestuurd op het moment dat mijn verbinding uitvielquote:
1313 punten, niet de tijd
TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij een verbruik van 8 tot 10 liter koffie per dag verbruik je 3,36 tot 4,20 kilo koffiebonen of gemalen koffie per week. Dit is een enorme hoeveelheid die neerkomt op 56 tot 70 liter vloeibare koffie per week. Dit volume is vergelijkbaar met het wekelijkse koffiegedrag van een klein tot middelgroot kantoor van zo'n 15 tot 20 medewerkers.
Uw ADH vitamine Worst
Klopt, maar moet het aanplanten van aantal nieuwe struiken nog verder uitstellen. Had met de hittegolf in juni net wat nieuwe struiken, klimplanten besteld maar die hebben het erg zwaar gehad. De Japanse berghortensia zou goed tegen zon moeten kunnen en de Blaumeise hortensia staat gedeeltelijk in de schaduw, maar ze hebben wel een forse knut gehad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind de weersverwachtingen nog meevallen, nog steeds niet zo extreem als die van juni
Had de struiken van 60 cm hoogte gekocht, zodat ze al wat sterker zijn en beter aanslaan. Maar ze zien er niet florissant uit, komen wel wat jonge blaadjes aan dus ik wacht maar af. (lijkt ook iets meeldauw achtigs op de bladeren te zitten, maar het is nu ook te warm om dat te behandelen lijkt mij)![]()
Nee, 2 tot 4 bakken per keer. Hij neemt een mok en als ik niet neem gooit hij de rest weg. Tenzij er visite is uiteraard.quote:![]()
Als je bij deze temperaturen binnen moet werken en ook fysieke inspanning moet leveren dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind de weersverwachtingen nog meevallen, nog steeds niet zo extreem als die van juniDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
is de lente niet beter om nieuwe struiken aan te planten?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, maar moet het aanplanten van aantal nieuwe struiken nog verder uitstellen. Had met de hittegolf in juni net wat nieuwe struiken, klimplanten besteld maar die hebben het erg zwaar gehad. De Japanse berghortensia zou goed tegen zon moeten kunnen en de Blaumeise hortensia staat gedeeltelijk in de schaduw, maar ze hebben wel een forse knut gehad.
Had de struiken van 60 cm hoogte gekocht, zodat ze al wat sterker zijn en beter aanslaan. Maar ze zien er niet florissant uit, komen wel wat jonge blaadjes aan dus ik wacht maar af. (lijkt ook iets meeldauw achtigs op de bladeren te zitten, maar het is nu ook te warm om dat te behandelen lijkt mij)Uw ADH vitamine Worst
zweet wel ietsje meer als ik aan het soloraven ben tussen het thuiswerken doorquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je bij deze temperaturen binnen moet werken en ook fysieke inspanning moet leveren dan?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zweet wel ietsje meer als ik aan het soloraven ben tussen het thuiswerken door![]()
![]()
Zoiets per maand?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
Bij een verbruik van 8 tot 10 liter koffie per dag verbruik je 3,36 tot 4,20 kilo koffiebonen of gemalen koffie per week. Dit is een enorme hoeveelheid die neerkomt op 56 tot 70 liter vloeibare koffie per week. Dit volume is vergelijkbaar met het wekelijkse koffiegedrag van een klein tot middelgroot kantoor van zo'n 15 tot 20 medewerkers.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-08-2026 14:30
Ply slurpt dat zo leeg na een paar baantjes zwemmenquote:Uw ADH vitamine Worst
Najaar is eigenlijk beter voor de meeste struiken en vaste planten want dan kunnen ze volop wortelen alvorens weer te gaan groeien als de temperaturen weer oplopen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is de lente niet beter om nieuwe struiken aan te planten?
Maar we kunnen nu beter wachten tot in september, had gehoopt van de in juni geplante hortensia's nog wat bloei mee te kunnen pikken in augustus /september. Maar helaas, pindakaas.![]()
Koekje erbij?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Even opgezocht wat deze hitte en droogte met de Japanse Duizendknoop doet
Conclusie: Helemaal niks, hoogstens schijndood
Uw ADH vitamine Worst
Jammer ...quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, maar moet het aanplanten van aantal nieuwe struiken nog verder uitstellen. Had met de hittegolf in juni net wat nieuwe struiken, klimplanten besteld maar die hebben het erg zwaar gehad. De Japanse berghortensia zou goed tegen zon moeten kunnen en de Blaumeise hortensia staat gedeeltelijk in de schaduw, maar ze hebben wel een forse knut gehad.
Had de struiken van 60 cm hoogte gekocht, zodat ze al wat sterker zijn en beter aanslaan. Maar ze zien er niet florissant uit, komen wel wat jonge blaadjes aan dus ik wacht maar af. (lijkt ook iets meeldauw achtigs op de bladeren te zitten, maar het is nu ook te warm om dat te behandelen lijkt mij)
Idd beter met rust laten nu.![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:34 schreef hemarookworst het volgende:
Even opgezocht wat deze hitte en droogte met de Japanse Duizendknoop doet
Conclusie: Helemaal niks, hoogstens schijndood![]()
![]()
Ah, is nog te doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, 2 tot 4 bakken per keer. Hij neemt een mok en als ik niet neem gooit hij de rest weg. Tenzij er visite is uiteraard.
Al probeer ik het zelf bij 3 mokken te houden, maar dat worden er vaak meer.I'm surrounded by morons!
niet mokken lekker wokkenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, is nog te doen.
Al probeer ik het zelf bij 3 mokken te houden, maar dat worden er vaak meer.Uw ADH vitamine Worst
Nou 35 graden of hoger hebben ze het over in de kranten.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind de weersverwachtingen nog meevallen, nog steeds niet zo extreem als die van juniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch maar koffie danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen idee, ik krijg de Zeitung niet meer van marioquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou 35 graden of hoger hebben ze het over in de kranten.
Uw ADH vitamine Worst
Morgen wokken. Vandaag geen idee nog.quote:I'm surrounded by morons!
Ijsjes!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Morgen wokken. Vandaag geen idee nog.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als avondeten? Nah.quote:I'm surrounded by morons!
Arme jijquote:Op donderdag 6 augustus 2026 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg de Zeitung niet meer van mario
Pannenkoeken erbij?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, heb dit jaar al een pannekoek op, da's ruim voldoende.quote:I'm surrounded by morons!
.I'm surrounded by morons!
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: