Ik maal eerst verse bonen, dan gaan er 3 schepjes in de French Press, daar doe ik eerst een beetje heet water bij.quote:
Oh ja dat is wel lekkerquote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maal eerst verse bonen, dan gaan er 3 schepjes in de French Press, daar doe ik eerst een beetje heet water bij.
Dan doe ik langzaam gekookt water erbij en laat dit even staan.
En dan is er heerlijk geurende koffie
quote:
Dan kun je als enige overgebleven Fokker het maximaal aantal dts punten halenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ben meer bang voor een nog verder leeglopend fok
Heel dik vet winnenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kun je als enige overgebleven Fokker het maximaal aantal dts punten halen
En in je eentje vierenquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kun je als enige overgebleven Fokker het maximaal aantal dts punten halen
Ik stiekem ook een beetje. Je kan het aan de KLB al goed zien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ben meer bang voor een nog verder leeglopend fok
Biertje erbij opentrekken, muziek aanquote:
Je maakt 1 grap op 1 september om 0.00 uur en lacht erom op 30 september 23.59 uurquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
Lekker lachen om mijn eigen grapjes. Niet teveel, want dat kost weer punten.
Heel kort verhaal want bans worden niet besproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @:manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?
Oh sorryquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heel kort verhaal want bans worden niet besproken.
Het is verboden om daarover te pratenquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik zag trouwens dat FreshFruit (ken ik nog van mijn dagen als @:manmethetplan) geband is. Lang verhaal of?
Ja, maar langzaam aan zie ik toch iedereen die weg was gegaan ook weer postenquote:
Morguh Jippiequote:
Ja dat zei Fogel ook alquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is verboden om daarover te praten
Morge dottiequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar langzaam aan zie ik toch iedereen die weg was gegaan ook weer posten
Komt wel goed, tis warm en vakantie tijd
Morguh Steven
Dan weet je het nu extra goedquote:
Magniquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Dat is een van de regelsquote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mag ik wel de vraag stellen waarom je bans niet mag bespreken?
Ik welquote:
Hoe zet jij je koffie dan?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:46 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb daar geen verstand van helaas. Kan alleen oordelen of ik zelf koffie lekker vindt of niet. Maar dat is smaak
Gevalletje off-policy, als iemand daar maar lang genoeg mee doorgaat volgen er sancties. Zie de topic-pointer in DPS.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:16 schreef pda1500 het volgende:
Ik heb dezequote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:42 schreef pda1500 het volgende:
Iemand nog een aanrader qua koffiemachine? Ik zat te denken aan deze: https://www.coolblue.nl/p(...)-2200-ep2224-10.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |