Zou het? Aantal planten zijn kapot, alsof er op gelopen is.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:23 schreef Seeburg54 het volgende:
egels zijn tof en vernielen helemaal niks
Je hebt vast een gluurder in de tuin die 's avonds naar binnen staat te loeren en rukkend je planten vertrapt.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zou het? Aantal planten zijn kapot, alsof er op gelopen is.
Nadat dat een paar keer gebeurde, zijn we even wezen kijken en egels zijn de enige dieren die we zo zien in de gezamenlijke tuin.
Al het gras en Groen er uit en tegels neerleggen, en hier en daar wat groen in hoge bakken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens mij zijn dat beschermde soorten, dus wegjagen door geluid of een bezem ofzo lijkt me niet effectief?
In de binnentuin van het complex lopen 's avonds tegenwoordig af en toe egels. Vanuit het raam naar ze roepen negeren ze, maar ze zorgen er wel voor dat een aantal planten stuk gaan.
Bestrijdingsmiddelen mogen niet, maar wat is het alternatief? Ik lees online dat je ervoor moet zorgen dat het allemaal schoon is en er geen etensresten zijn. Dat is het ook, dus ik snap niet zo goed wat ze hier te zoeken hebben. Eten is er denk ik niet en qua schuilplaats is er ook weinig behalve een rits dichte struiken.
Aan ChatGPT heb ik ook geen moer. Die zegt alleen maar dat het ontzettend goed is voor de biodiversiteit in de stad
Ze is fan van Poetin en voor de oorlog tegen Oekraïne.quote:
Dat soort lieden..quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Al het gras en Groen er uit en tegels neerleggen, en hier en daar wat groen in hoge bakken.
Dan ben je grotendeels af van die vervelende natuur om je heen.
Hij zegt dikwijls dat hij links isquote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is fan van Poetin en voor de oorlog tegen Oekraïne.
Dus hoezo is zij links?
Verjagen moet zonder de egels te schaden!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:37 schreef Bart2002 het volgende:
Eigenlijk moet je op Tweakers zijn met dit. Vergif is dan de meest gekozen optie of kokend water. Eventueel afschotvergunning aanvragen bij de gemeente. Of de juridische weg. Heb je rechtsbijstand?
Ik weet wel wie verjaagd moet worden. Geen egels in elk geval.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verjagen moet zonder de egels te schaden!
Zeggen en zijn, zijn twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hij zegt dikwijls dat hij links is
Dat is waarquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zeggen en zijn, zijn twee verschillende dingen.
*flashback naar Ichi the Killer krijgt*quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:31 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je hebt vast een gluurder in de tuin die 's avonds naar binnen staat te loeren en rukkend je planten vertrapt.
Misschien is het slakkenslijm in je tuin eigenlijk ook iets anders.
is gewoon aan het trollen uiteraardquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:01 schreef Shii het volgende:
Dat je dit in F&F durft te posten. Egels zijn juist hartstikke nuttige dieren. Je moet juist blij zijn met egels in je tuin.
Ik zie dit zó voor mequote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:17 schreef Mikeytt het volgende:
In de binnentuin van het complex lopen 's avonds tegenwoordig af en toe egels. Vanuit het raam naar ze roepen negeren ze
En TS vanuit het raam maar roepen naar ze ....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:43 schreef Iceage het volgende:
Straks een nieuw topic van ts : Hoe kom ik van vogels af want die poepen en gaan op takken of takjes van struiken en bomen zitten waardoor die stuk gaan.
Het is allemaal verzonnen. Net zoals zijn verhaal over zijn kanker.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:35 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik zie dit zó voor me![]()
![]()
(busje komt zo hoor)
Joh .....quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:53 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Het is allemaal verzonnen. Net zoals zijn verhaal over zijn kanker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colleziono francobolli di bambini
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:31 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je hebt vast een gluurder in de tuin die 's avonds naar binnen staat te loeren en rukkend je planten vertrapt.
Misschien is het slakkenslijm in je tuin eigenlijk ook iets anders.
Op welke serieuze reacties zonder persoonlijke aantijgingen moet ik reageren dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 02:38 schreef Iceage het volgende:
En zoals verwacht reageert @:Mikeytt niet meer in een topic door hem/haar ?? geopend.
Ts waarom open je dan nieuwe topics als je ze toch niet onderhoud?
Hij is tevens groot fan van China en andere communistische regimes...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:46 schreef Wantie het volgende:
Ze is fan van Poetin en voor de oorlog tegen Oekraïne.
Dus hoezo is zij links?
Misschien moet je ff zijn PoHi checken...quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:29 schreef Wantie het volgende:
Zeggen en zijn, zijn twee verschillende dingen.
Doen ze niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Doe toch eens wat aan deze TS @:moderators
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit soort topics opent moet je ook niet piepen als mensen daar wat van vinden naar jouw persoon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Op welke serieuze reacties zonder persoonlijke aantijgingen moet ik reageren dan?
Moet je ook niet piepen als daar niet op wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:58 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Als je dit soort topics opent moet je ook niet piepen als mensen daar wat van vinden naar jouw persoon.
Ik piep niet. Boeit me niks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:09 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Moet je ook niet piepen als daar niet op wordt gereageerd.
Oh, wat zou ik een gelukkig mens zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:33 schreef Hetekip het volgende:
Kan alleen maar respect hebben voor dit topic.
Ik had in de dierentuin last van de tijgers, wist ook niet hoe ik ze weg moest krijgen.
Vriend @:sebbeswensje kwam toen met de bimmerbaby
Toen ging ik in de zijspan en zo racete we eigenlijk de dierentuin uit
Bekijk deze YouTube-video
Zo kwam hij aan, met Alyica naast zich.
De tijgers heb ik niet weggekregen, chatgpt kon mij niet helpen.
Nou, vooral van totalitaire regimes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 08:47 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Hij is tevens groot fan van China en andere communistische regimes...
Liever niet krijgen we daar ook weer een topic overquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:56 schreef Gripper het volgende:
ik hoop dat TS als ie weer eens 's avonds dronken naar de egeltjes gaat lopen lallen er 1 over het hoofd ziet, en er blootsvoets tegenaan loopt (wel zo zachtjes dat het egeltje geen pijn heeft maar alleen maar opzij geduwd wordt) zodanig dat 1 van de lange stekels precies tussen zn vieze grote teen kalknagel en het teenvlees in prikt. De ergste pijn die je je kan voorstellen. Tevens hoop ik dat die stekel net niet helemaal schoon was en TS daardoor een gruwelijke infectie aan zn onderbeen oploopt.
Sterker nog, ze eten slakken, waarvan je wel echt een plaag kunt hebben en die je planten opeten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:23 schreef Seeburg54 het volgende:
Sodemieter op man, egels zijn tof en vernielen helemaal niks.Ga jezelf schamen en laat die beestjes met rust mafkees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |