Nou, dit was een veegactie om SebbeSwensje zijn bewering dat evolutie hetzelfde is als intelligent design in stand te kunnen houden.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:00 schreef Iceage het volgende:
Iemand is hier eerder flink aan het vegen en verwijderen van postings bezig geweest. (En dan doel ik niet op de terechte veegactie gisteren van Vul_ maar_ in.)
Kennelijk moet Mikeytt zelfs hier in VER in bescherming genomen worden.
Ik vraag me af waarom?
De crematoriumlook noemen wij dat (vaak donkere tegels).quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:53 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat soort lieden..
Hier in de buurt ook van die armoedige zielen, de hele tuin vol beton. Alle groen eruit
Gisteravond zaten we met visite in de serre, het was een komen en gaan van egels.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:22 schreef Managarm het volgende:
[..]
De crematoriumlook noemen wij dat (vaak donkere tegels).
Je mag blij zijn met egels, dat betekent dat er iets goed is in die tuin.
Hoeveel planten werden er vernield?quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Gisteravond zaten we met visite in de serre, het was een komen en gaan van egels.
Prima veegactie dan. Je was ook wel een beetje vervelend bezig.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dit was een veegactie om SebbeSwensje zijn bewering dat evolutie hetzelfde is als intelligent design in stand te kunnen houden.
En het topic gaat niet over lieve egeltjes, maar om het verjagen van egels.
Ja, je kon de waarheid niet aan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Prima veegactie dan. Je was ook wel een beetje vervelend bezig.
Jullie waren allebei best irritant bezig ondanks verzoek om daarmee te stoppen. Hopelijk begint het nu niet opnieuw (Wat je nu wel uitlokt)quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Prima veegactie dan. Je was ook wel een beetje vervelend bezig.
Klopt, dat was het helemaal.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, je kon de waarheid niet aan.
Snap dat je dat vervelend vond.
Kijk hoe volwassen ik hiermee omspring.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jullie waren allebei best irritant bezig ondanks verzoek om daarmee te stoppen. Hopelijk begint het nu niet opnieuw (Wat je nu wel uitlokt)
Hee Egelt, optyfen!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:35 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik zie dit zó voor me![]()
![]()
(busje komt zo hoor)
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:35 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik zie dit zó voor me![]()
![]()
(busje komt zo hoor)
Hier ook . Zorg ook dat er altijd 2 schalen staan 1 met vers fris water en 1 met egelvoer met insecten van Oswalt wat ik bestel bij Bol dat is elke morgen weer op (geef niet teveel) ongeveer 2 handen vol.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Gisteravond zaten we met visite in de serre, het was een komen en gaan van egels.
Niet één!quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoeveel planten werden er vernield?
Hier staan overal schalen met water, en ik voer kattenvoer.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:57 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hier ook . Zorg ook dat er altijd 2 schalen staan 1 met vers fris water en 1 met egelvoer met insecten van Oswalt wat ik bestel bij Bol dat is elke morgen weer op (geef niet teveel) ongeveer 2 handen vol.
Nogmaals in de herhaling: NOOIT melk geven !
Kattebrokjes is prima is ook het hoofdbestands deel van het egelvoer wat ik s avonds neerzet. Vaak als ik het neerzet zijn de 1e 2 a 3 er al binnen 5 minuten. (Prachtig vind ik dat)quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:00 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hier staan overal schalen met water, en ik voer kattenvoer.
Melk is uit den boze inderdaad.
Gisteren zat de eerste me al op te wachten bij de voederplek. Verderop hoorde ik geritsel, dus de rest was in de buurt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 11:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kattebrokjes is prima is ook het hoofdbestands deel van het egelvoer wat ik s avonds neerzet. Vaak als ik het neerzet zijn de 1e 2 a 3 er al binnen 5 minuten. (Prachtig vind ik dat)
Zijn hier veel katten in de buurt maar gelukkig zie ik die zelden bij de schaal egelvoer (Wel bij de vijver vaak) Gezellig
Mikeytt heeft al veel eerder gepost dat hij/zij niet meer wil reageren in dit topic en dat we daarover niet moeten piepen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 07:36 schreef Wantie het volgende:
We zijn een maand verder.
De vraag is, heeft Mikey de egeltjes toch met een bezem weggejaagd?
Of bestrijdingsmiddelen toegepast?
Ook echt iedereen lekker happen op deze trollquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:21 schreef Iceage het volgende:
Dit is wel met recht een van de meest idiote topics die ik ooit op FOK! heb gezien.
Ik voer al jaren egels in mijn tuin op een vaste plek met speciaal egelvoer, zie er veel en wordt daar heel blij van. Nog nooit 1 plantje of wat dan ook kapot gezien door egels. 1 Nadeel ze poepen ook rond de voerplek maar dat ruim ik met schepje op en gaat in de groene klikko.
Dat mag je niet hardop zeggen hier dat het een trol isquote:Op vrijdag 4 september 2026 09:49 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ook echt iedereen lekker happen op deze troll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |