Gezellig!quote:Op zondag 27 september 2026 01:59 schreef Iceage het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier melden zich de de 2 a 3 zich al in de schemering soms zelfs nog wat eerder.
Hopelijk zijn ze snel terug. Nog maar even en ze gaan in winterslaap.quote:Op zondag 27 september 2026 09:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gezellig!
Hier max 2 gezien afgelopen zomer
Vannacht is er weer niets gegeten
Dan zit jij op een goede egellocatie, fijn zeg!quote:Op zondag 27 september 2026 11:36 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze snel terug. Nog maar even en ze gaan in winterslaap.
Ik heb 1 x er 6 vrijwel tegelijk gezien waarvan ma met 2 jongen. Meestal 2 op verschillende tijdstippen in de avond/nacht.
Op zich later in dit topic wel, blijft natuurlijk het feit dat ts van egels af wil en het topic hier geplaatst had in F&F n het vanuit hier al snel naar VER werd verplaatst.quote:
Ja maar.. kan weer hoop ikquote:Op maandag 28 september 2026 19:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op zich later in dit topic wel, blijft natuurlijk het feit dat ts van egels af wil en het topic hier geplaatst had in F&F n het vanuit hier al snel naar VER werd verplaatst.
Gezellige boel daarquote:Op maandag 28 september 2026 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Twee egels in de tuin hier elk jaar en een egelsburcht voor het paar.
Afgelopen week kwam Igor + partner weer door de tuin scharrelen, bijna klaar voor hun aanstaande winterslaap.
Kunnen ze voor die tijd nog even de van de zomer overgebleven insecten opvreten…![]()
Qua grootte zijn ze nagenoeg gelijk en ik heb ze nooit gevraagd naar hun relatie.quote:Op maandag 28 september 2026 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gezellige boel daar![]()
Ik gok wel dat Igor een vrouwtje is met haar kind![]()
Egels leven solitair, maar jonkies blijven wel een poosje bij moeders
Haha, misschien zijn ze gewoon laat met parenquote:Op maandag 28 september 2026 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua grootte zijn ze nagenoeg gelijk en ik heb ze nooit gevraagd naar hun relatie.
Gezien de soms stevige geluiden die ze maken doen ze het ook met elkaar…
Alleen als het op lieve manier gaatquote:Op maandag 28 september 2026 19:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op zich later in dit topic wel, blijft natuurlijk het feit dat ts van egels af wil en het topic hier geplaatst had in F&F n het vanuit hier al snel naar VER werd verplaatst.
Zachtjes oppakken en over de schutting gooienquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |