Ik had natuurlijk wel goed gecheckt dat het deze kerel was. Of Geenstijl moet ook de verkeerde hebben: https://www.geenstijl.nl/5191332/nee-nee-neequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:07 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Misschien moet je even voorzichtig zijn met namen droppen? Er zijn namelijk meerdere Jan B's die ooit in de raad van Almere hebben gezeten.
Jemig zeg
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:54 schreef Chillegast het volgende:
[..]
"Hey broer, mag jouw vrouw werken en carrière maken?"
Precies en als ik een 66 jarige man zou zien die als invalskracht op een kinderdagverblijf werkt als invalskracht gaan helemaal de nekharen overeind staan.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:57 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme en dan werkt zo'n smeerlap ook nog eens in een kinderdagverblijf. Ik vind het sowieso een beetje een twijfelachtige beroepskeuze voor een kerel.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk wel goed gecheckt dat het deze kerel was. Of Geenstijl moet ook de verkeerde hebben: https://www.geenstijl.nl/5191332/nee-nee-nee
quote:stenigen met kinderhoofdjes
Je bent je aan het verzetten tegen ragebait.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zal me immer verzetten tegen de waanideeën die je hier neer zet
Ja. Alleen zo lullig dat ze pas tegen de lamp aanlopen, nadat ze het laatste kind hebben misbruikt.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:14 schreef Scjvb het volgende:
Ergens ongelooflijk dat zulke personen hun leven op een dergelijke manier weten te vern**ken!
Lopen meestal toch wel tegen de lamp!![]()
Mja, blijft inderdaad nadelig voor hun slachtoffertjes wel!quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Alleen zo lullig dat ze pas tegen de lamp aanlopen, nadat ze het laatste kind hebben misbruikt.
Kans lijkt mij aanwezig, ik neem aan dat ze een diepgravend onderzoek doen veel verder dan alleen de laatste werkplaats. Echter zal er vast een hoop niet zomaar te achterhalen zijn zoals wat vrijwilligerswerk hier en daar.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat ik me bij dit soort oudere viespeuken vooral afvraag is of ze niet eerder in hun leven nog veel meer slachtoffers hebben gemaakt wat verborgen is gebleven. Je krijgt niet ineens rond je 60e een spontane ongezonde interesse in kinderen, lijkt me.
Joah. Leuk is anders. Maar goed, een lekke band is ook vervelend.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:22 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Mja, blijft inderdaad nadelig voor hun slachtoffertjes wel!
Wie wil dat nou?
Oh, dat staat buiten kijf! Maar kinderen..quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Joah. Leuk is anders. Maar goed, een lekke band is ook vervelend.
Logisch. Dat is voor plebs. En gezien jij hard bezig bent tatasteel te verdedigen, hoop ik toch dat jij multi-miljonair bent.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:53 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oh, dat staat buiten kijf! Maar kinderen..![]()
![]()
Offtopic: lekker band? bijna nooit last van gehad!
Die figuren die hun zieke en/of grappig bedoelde ragebait overal neerplempen versterken elkaar. De serieus bedoelende 'mag jouw vrouw' enknekken met hun zieke ideologie profiteren daarbij van grapjurken die het als grapje neergooien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent je aan het verzetten tegen ragebait.
Dat deel bestaat. Maar dit is ook gewoon een forum. Hier zitten ook mensen waarvoor dit een beetje het hoogtepunt van hun dag is. Ragebait is hun dopamine-piek.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Die figuren die hun zieke en/of grappig bedoelde ragebait overal neerplempen versterken elkaar. De serieus bedoelende 'mag jouw vrouw' enknekken met hun zieke ideologie profiteren daarbij van grapjurken die het als grapje neergooien.
Het is zaadjes planten en normaliseren van volstrekt debiele gedachten en dat moet bestreden worden.
Dat kunnen de meesten wel als we massaal onze levensstandaard aanpassen aan hoe het was toen men van één inkomen kon rondkomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bijna niemand kan meer rondkomen van 1 salaris.
Inmiddels zijn er inderdaad nog maar weinig mannen die met kinderen "willen" werken. Vooral door dit soort stigma's. Terwijl het voor kinderen juist heel belangrijk is dat ze opgroeien in een omgeving waar ook mannen voor het kind zichtbaar zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat wordt ze niet van de overheid opgelegd hoor, dat tuig nemen die dwazen zelf aan.
Dit man, die is er ws al veel vaker wel mee weggekomen. Brrrquote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat ik me bij dit soort oudere viespeuken vooral afvraag is of ze niet eerder in hun leven nog veel meer slachtoffers hebben gemaakt wat verborgen is gebleven. Je krijgt niet ineens rond je 60e een spontane ongezonde interesse in kinderen, lijkt me.
Dat is waar ze waarschijnlijk allemaal zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 13:57 schreef Hathor het volgende:
Gadverdamme en dan werkt zo'n smeerlap ook nog eens in een kinderdagverblijf.
Ik heb als glazenwasser enkele jaren enkele kinderdagverblijven in onderhoud gehad en heb eerlijk gezegd daar nog nooit kerels gezien die toezicht hielden. Het waren altijd zonder uitzondering dames in de leeftijd tussen de 20 en 30. En ik denk dat die ook het meest geschikt zijn voor die taak, een kerel van 50+ zou echt uit de toon vallen op zo'n locatie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is waar ze waarschijnlijk allemaal zitten.
Op scholen, kinderdagverblijven, zwembaden, speeltuinen/attractieparken, etc.
Er zal geen pedo werken in een bejaardencentrum, bouwplaats, of fabriek.
Jammer danquote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er inderdaad nog maar weinig mannen die met kinderen "willen" werken. Vooral door dit soort stigma's. Terwijl het voor kinderen juist heel belangrijk is dat ze opgroeien in een omgeving waar ook mannen voor het kind zichtbaar zijn.
Er schijnt in de kinderopvang een tekort te zijn van 7000 tot 110000 werknemers, dus dat zou wel verklaren waarom ze zo'n ouwe viespeuk een tweede kans gaven. Misschien de mensen eens een wat beter salaris geven, dan is dat tekort zo opgelost.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer dan. Dat kan dan prima in allerlei situaties in het openbaar. Met andere volwassenen erbij. Voetbalcoach ofzo.
Als een bepaalde groep zich buitenproportioneel schuldig maakt aan bepaalde misdrijven vind ik het per definitie uitsluiten van zo'n groep beter dan, nou ja, we nemen de gok wel, over de ruggen van kinderen heen.
En, ik heb me niet echt verdiept, als ik dan hoor dat die gast al een keer betrapt was, gewaarschuwd is snap ik al helemaal niet dat ie dan nog gewoon door mocht blijven werken daar, is er zo'n gebrek aan personeel in die sector?
Zo, dat is nogal wat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er schijnt in de kinderopvang een tekort te zijn van 7000 tot 110000 werknemers, dus dat zou wel verklaren waarom ze zo'n ouwe viespeuk een tweede kans gaven. Misschien de mensen eens een wat beter salaris geven, dan is dat tekort zo opgelost.
Iedereen verdient dan ook een tweede kans als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er schijnt in de kinderopvang een tekort te zijn van 7000 tot 110000 werknemers, dus dat zou wel verklaren waarom ze zo'n ouwe viespeuk een tweede kans gaven. Misschien de mensen eens een wat beter salaris geven, dan is dat tekort zo opgelost.
Je bedoelt mensen als @Hathor die voorbij gaan aan één van de oorzaken dat veel jongens vastlopen in het onderwijssysteem wat door de enorme overkill aan vrouwen steeds vrouwelijker wordt ingericht en benaderd? Veel jongens en ook zeker een groep meisjes heeft het nodig om dagelijks even écht te kunnen ravotten. Dat ze daarbij dan vies worden, af en toe wat schrammen en blauwe plekken oplopen en soms zelfs een paar hechtingen oplopen of een arm/been breken zou ondergeschikt moeten zijn aan het mentaal welzijn van die kinderen. De jongens en meisjes die baat hebben bij een meer masculine begeleiding/opvoeding krijgen echt geen trauma's van die bezoekjes aan de EHBO. Het is juist goed voor de stoere verhalen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Iedereen verdient dan ook een tweede kans als je het mij vraagt.
Vaak weten dit soort figuren oprecht niet dat wat ze doen schadelijk is voor een kind. Dus dan moet je zo'n persoon daarin onderwijzen. Bij een tweede keer in de fout is het een ander verhaal.
Ja hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Je bedoelt mensen als @Hathor die voorbij gaan aan één van de oorzaken dat veel jongens vastlopen in het onderwijssysteem wat door de enorme overkill aan vrouwen steeds vrouwelijker wordt ingericht en benaderd? Veel jongens en ook zeker een groep meisjes heeft het nodig om dagelijks even écht te kunnen ravotten. Dat ze daarbij dan vies worden, af en toe wat schrammen en blauwe plekken oplopen en soms zelfs een paar hechtingen oplopen of een arm/been breken zou ondergeschikt moeten zijn aan het mentaal welzijn van die kinderen. De jongens en meisjes die baat hebben bij een meer masculine begeleiding/opvoeding krijgen echt geen trauma's van die bezoekjes aan de EHBO. Het is juist goed voor de stoere verhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |