abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221520103
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 15:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jammer dan :'). Dat kan dan prima in allerlei situaties in het openbaar. Met andere volwassenen erbij. Voetbalcoach ofzo.

Als een bepaalde groep zich buitenproportioneel schuldig maakt aan bepaalde misdrijven vind ik het per definitie uitsluiten van zo'n groep beter dan, nou ja, we nemen de gok wel, over de ruggen van kinderen heen.

En, ik heb me niet echt verdiept, als ik dan hoor dat die gast al een keer betrapt was, gewaarschuwd is snap ik al helemaal niet dat ie dan nog gewoon door mocht blijven werken daar, is er zo'n gebrek aan personeel in die sector?
Er schijnt in de kinderopvang een tekort te zijn van 7000 tot 110000 werknemers, dus dat zou wel verklaren waarom ze zo'n ouwe viespeuk een tweede kans gaven. Misschien de mensen eens een wat beter salaris geven, dan is dat tekort zo opgelost.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:07:18 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221520117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Er schijnt in de kinderopvang een tekort te zijn van 7000 tot 110000 werknemers, dus dat zou wel verklaren waarom ze zo'n ouwe viespeuk een tweede kans gaven. Misschien de mensen eens een wat beter salaris geven, dan is dat tekort zo opgelost.
Zo, dat is nogal wat.

Opperen dat er dan maar meer vrouwen thuis moeten blijven is zeker een doodswens anno 2026? B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 16:09:41 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221520125
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:04 schreef Hathor het volgende:

[..]
Iedereen verdient dan ook een tweede kans als je het mij vraagt.
Vaak weten dit soort figuren oprecht niet dat wat ze doen schadelijk is voor een kind. Dus dan moet je zo'n persoon daarin onderwijzen. Bij een tweede keer in de fout is het een ander verhaal.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221521344
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 16:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Iedereen verdient dan ook een tweede kans als je het mij vraagt.
Vaak weten dit soort figuren oprecht niet dat wat ze doen schadelijk is voor een kind. Dus dan moet je zo'n persoon daarin onderwijzen. Bij een tweede keer in de fout is het een ander verhaal.
Je bedoelt mensen als @Hathor die voorbij gaan aan één van de oorzaken dat veel jongens vastlopen in het onderwijssysteem wat door de enorme overkill aan vrouwen steeds vrouwelijker wordt ingericht en benaderd? Veel jongens en ook zeker een groep meisjes heeft het nodig om dagelijks even écht te kunnen ravotten. Dat ze daarbij dan vies worden, af en toe wat schrammen en blauwe plekken oplopen en soms zelfs een paar hechtingen oplopen of een arm/been breken zou ondergeschikt moeten zijn aan het mentaal welzijn van die kinderen. De jongens en meisjes die baat hebben bij een meer masculine begeleiding/opvoeding krijgen echt geen trauma's van die bezoekjes aan de EHBO. Het is juist goed voor de stoere verhalen.

Maar als mannen generiek weggezet blijven worden als monsters zal dat mentale leed wat veel kinderen doormaken door de "braaf zijn, lief zijn voor elkaar, niet stoeien, pas op, niet te vies worden"-benadering niet worden doorbroken. Want maar weinig mannen willen het risico lopen dat ze bij elke verkeerde beweging in de buurt van een kind meteen "verdacht" zijn en door de omgeving dan als snel als dader worden weggezet.

Ja, wat er gebeurt is, is vreselijk. Maar het had niet kunnen gebeuren wanneer het vier-ogen principe correct was toegepast.

En ja ik ben man. Een baby-peuter groep is ook niet iets waar ik nou direct enthousiast van zou worden als mijn het mijn keuze zou zijn om (vrijwillig of als beroep) iets met kinderen te gaan doen. Dat gebrabbel in halve woordjes en onverstaanbare zinnetjes, die vieze luiers etc is niks voor mij. Met oudere kinderen kun je nog eens leuke gesprekken voeren en stoere activiteiten ondernemen.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 18:53:43 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221521362
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 18:50 schreef Ivo1985 het volgende:
Je bedoelt mensen als @Hathor die voorbij gaan aan één van de oorzaken dat veel jongens vastlopen in het onderwijssysteem wat door de enorme overkill aan vrouwen steeds vrouwelijker wordt ingericht en benaderd? Veel jongens en ook zeker een groep meisjes heeft het nodig om dagelijks even écht te kunnen ravotten. Dat ze daarbij dan vies worden, af en toe wat schrammen en blauwe plekken oplopen en soms zelfs een paar hechtingen oplopen of een arm/been breken zou ondergeschikt moeten zijn aan het mentaal welzijn van die kinderen. De jongens en meisjes die baat hebben bij een meer masculine begeleiding/opvoeding krijgen echt geen trauma's van die bezoekjes aan de EHBO. Het is juist goed voor de stoere verhalen.
Ja hier ben ik het wel mee eens.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')