Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
door het slotje wel jaquote:
Ow, dat voelde ik nietquote:
i knowquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, dat voelde ik niet
Ik heb het al eens uitgelegd toch dat mods niet merken als ze door het slotje posten![]()
ja jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, dat voelde ik niet
Ik heb het al eens uitgelegd toch dat mods niet merken als ze door het slotje posten![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
tis je vergeven
voor deze keer![]()
Nahh als je 6 jaar met een Max was ben je geen bakvisje meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef Marrije het volgende:
Diederik heeft zn weddenschap met thuis pas gewonnen als er gekust is? Wat een show voert die jongen op.
Anouk tuint er met open ogen in. Wat een bakvis.
Prima tempo tijdens dit programmaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow, dat voelde ik niet
twas leuker als ze dezelfde jurken hadden gehadquote:
Die 6 jaar met Max stelde niets voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh als je 6 jaar met een Max was ben je geen bakvisje meerTijd voor een vers vrindje
Ze hebben er lol in dat straalt erafquote:
Ja! Deze twee zijn het leukste tot nu toe in mijn bescheiden meningquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
nouuuuu
ik vind do en sayf toch wel goed
Is ook weleens anders, zeker leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben er lol in dat straalt eraf
Milaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:42 schreef Soury het volgende:
Wie beweerde nou dat Simone het niet kon?
dat zei ze ook over Sayfquote:
De kiftquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zei ze ook over Sayf
en over Fatima
Nee was Ricardo die zei dat ze Fabie niet kon bijhouden.quote:
voor straf haar laten dansenquote:
Zijn blije lach compenseert de misstapjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:47 schreef Scottie16 het volgende:
Ik denk dat de Gieren verrassen met Sayf
ach dat zijn we zo'n beetje allemaalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, ben benieuwd, complete leek, dus geen flauw idee
Zeef zei vooraf "Ik kan het publiek pakken.. dat kan ik" misschien heeft 'ie nu één keer gelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:47 schreef Scottie16 het volgende:
Ik denk dat de Gieren verrassen met Sayf
Zij maken inderdaad beide het meeste kans om te winnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ook wel leuk dat Simone en Fabiënne, en Dominique en Sayf duo's zijn waarbij je zo'n goeie samenwerkingen niet meteen zou verwachten
Die geef ik beiden wel een kans op de eerste plaats.
Daar worden we op geselecteerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
Beetje laat maar toch - Mocht je niet verder kunnen tellen dan 301, ben je een geschikte moderator.
Denk het ook, met de nodige tweeling-drama tot gevolgquote:
Die vielen echt tegen, Juul improviseerde nog iets, maar verder was het niet bijzonder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
Vind Fatima en Juul ook niet al te best.
leuk he jureerbare opdrachtenquote:
Doorgestoken kaart, enen grote nep, list en bedrogquote:
karma is een bitchquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
De haaien, die mensen van buitenaf zijn toch wel bevooroordeeld. Als Fabie niet zo'n bitch was hadden ze gewonnen.
Precies, puur uit medelijden met die zielepietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart, enen grote nep, list en bedrog
Was cynisch volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, puur uit medelijden met die zielepieten
Leuke tv wel. Maar geen terechte winnaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik ben de enige die de uitslag leuk vind zo te zien
Ja, blijkbaar heb je er dus wel vertand van, want je zitop 1 lijn met de pro'squote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja duh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
Snap die keuze van de bloedzuigers ook wel, dat is het spel. Jammer dan.
Ach lood om oud ijzer in mijn belevingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar heb je er dus wel vertand van, want je zitop 1 lijn met de pro's
ik denk het jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gunfactorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach lood om oud ijzer in mijn beleving
Vind het gewoon een leuk bondje![]()
Op die manier kunnen de presentatoren thuis werkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat projecteren in een hokje een bezuinigingsactie of zo?
Denk eerder dat het geld kost en heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat projecteren in een hokje een bezuinigingsactie of zo?
Ik zou het echt niet meer weten maar ik denk dat als je de finale speelt en wint er extra 20.000 bij komt,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet opgelet, krijgt de winnaar het geld sowieso of alleen als diegene ook de finale speelt en wint
Dat is natuurlijk vaak het geval, iedereen klaagt en zeikt afquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zei dat over de mensen van salsa dansen, nu is ze zelf de lul
Nyssa is een zenuwepees, die gaat dat niet redden.quote:
Nog even en ik ben team Wesley, hij wil winnen zit er niet voor de volgers of de looks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Fabieblabla heeft de gifpijlen weer op Weslie, kleine smiecht mag zijn bekkie houden enzo
En Mila kan nix met pijpen&ballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine smiecht (gluiperd) is dan wel grappeig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Fabieblabla heeft de gifpijlen weer op Weslie, kleine smiecht mag zijn bekkie houden enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier met die kleine smiecht, en ook die andere 19 die denken te kunnen winnen met roddel, achterklap, janken, stoken, liegen en wijven versierenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en ik ben team Wesley, hij wil winnen zit er niet voor de volgers of de looks.
Het is de bondgenoten jonge !! Niet het familie dinerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel plezier met die kleine smiecht, en ook die andere 19 die denken te kunnen winnen met roddel, achterklap, janken, stoken, liegen en wijven versieren
Nog maar eens goed kijken, er zit geen Bondgenoot meer inquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten jonge !! Niet het familie diner
Tja het programma werd stinkend populair en daar komen de strontvliegen op af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog maar eens goed kijken, er zit geen Bondgenoot meer in
Vond het maar een saaie bedoening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:38 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Nee hoor de Haaien waren gewoon de beste
Het is dat ze meer plezier uitstraalde dan de vossen, anders had ik laatste ook nog geloofd.quote:
In iedergeval is weer de eerste stap gezet om de Laatste de Eerste te laten worden.. de Haaien van 4 naar 3.. laat de "Jureerbare Fuckers" maar komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is dat ze meer plezier uitstraalde dan de vossen, anders had ik laatste ook nog geloofd.
Maar goed... Een tijdje terug liet zo'n rappertje Noah winnen met z'n "1,2,3 rijmt dit of nie"- raptekst, dus ergens is het ook weer niet heel gek
Mensen van buiten kijken misschien het programma, dan is het soms al wat gekleurd, of zoiets. "Mamma niet die of die punten geven hoor, die is echt gemeen"quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is dat ze meer plezier uitstraalde dan de vossen, anders had ik laatste ook nog geloofd.
Maar goed... Een tijdje terug liet zo'n rappertje Noah winnen met z'n "1,2,3 rijmt dit of nie"- raptekst, dus ergens is het ook weer niet heel gek
Mila kan niks behalve stokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik denk dat Diederik vooral een psychiater nodig heeft om eens na te gaan welke persoonlijkheidsstoornis in cluster b hij zelf precies heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:05 schreef Yver73 het volgende:
Dat gedrag van Anouk is toch te crazy voor woorden?! Ik hoop oprecht dat zij dingen van haarzelf terug gaat zien en gaat inzien dat dit echt niet normaal is.
Maar ik denk eerder dat ze alles van Diederik terug gaat kijken en dan de komende 6 maanden met een boos hoofd rond gaat lopen, omdat hij van alles verkeerd heeft gedaan in haar ogen.
Diederik heeft ook een goeie psychiater nodig om te onderzoeken waarom hij iedere keer voor dit soort types kiest…
Lol je zou misschien ook eens kunnen denken "Hey dit vond ik en dit vonden de experts dus ik zat er naast" maar uiteraard is het weer een bewijs voor een complot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat de Haaien hebben gewonnen, die had ik eigenlijk op 50 punten ingeschat. Dus dit is gestaged tot en met.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |