Het zou kunnen dat die relatie met Max sowieso al niet lekker zat, waarom zou je je anders op laten sluiten in een loods, maar dan had het wel zo netjes geweest als ze die relatie eerst even had afgesloten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kijk het programma niet eens maar via via ben ik toch in die rabbithole, wat Anouk/Diederik heet, belandNu wil ik zelfs weten hoe het afloopt
![]()
Waarbij ik vooral verbaasd ben dat je op deze manier een relatie van 6(!) jaar kapot maakt. Ik snap zoiets écht niet. En heel Nederland kijkt mee bij wijze van. Dit blijft voor altijd aan dat meiske kleven.
Dan moet je toch beter kijkenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die lange in de witte jurk. Late reactie maar zag verder geen reacties op jouw vraag en bovendien lag het Fokforum er hier uit.
Danswedstrijd best wel leuk gedaan en ja, wie er wint is aan de jury, die hebben er verstand van. De bondjes hebben in ieder geval hun best gedaan.![]()
Mila commentaar op wat iedereen doet maar zélf 2 balletjes overhevelen via wat buizen is erg moeilijk hoor!!!!! Want als je dát erbij zegt dek je je meteen in bij verlies.![]()
Anouk is bang voor de buitenwereld maar zou dat bij Diederik anders zijn omdat hij een man is? Tenslotte is hij door blijven gaan met een vrouw waarvan hij wist dat ze een relatie van 6 jaar had. Heb dit hier al eerder gemeld, Diederik wordt stukken minder geschoffeerd dan Anouk.
Je ziet het aan de reactie boven mij, Anouk wordt weer vermeld maar niets over Diederik.![]()
Ik dacht dat je het over meerdere posts boven je had, en daar las ik dat Diederik naar een psycholoog op zoek moest.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
´Het blijft voor altijd aan het meiske kleven´. Wat zie ik over het hoofd?
Niet erg, maar over het algemeen wordt Anouk keihard aangepakt door velen en kennelijk ziet men over het hoofd dat Diederik een stap opzij had moeten maken wetende dat zij een relatie heeft-had van 6 jaar. Bij Diederik spreekt men liever over een loverboy die met haar speelt en niet de schuld krijgt van de breuk met Max. Zijn aandeel is minstens zo groot. Maar inderdaad had ik het over de post meteen boven die van mij.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over meerdere posts boven je had, en daar las ik dat Diederik naar een psycholoog op zoek moest.
Blijkbaar heb ik je verkeerd begrepen
Altijd leuk, die rabbithole's... als je daar dan toch al aan het rondkruipen bent: A&D zijn niet de eerste in dit programma.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kijk het programma niet eens maar via via ben ik toch in die rabbithole, wat Anouk/Diederik heet, belandNu wil ik zelfs weten hoe het afloopt
![]()
Waarbij ik vooral verbaasd ben dat je op deze manier een relatie van 6(!) jaar kapot maakt. Ik snap zoiets écht niet. En heel Nederland kijkt mee bij wijze van. Dit blijft voor altijd aan dat meiske kleven.
Hij heeft geen relatie, ik vind Anouk de hoofdverantwoordelijke in dezequote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet erg, maar over het algemeen wordt Anouk keihard aangepakt door velen en kennelijk ziet men over het hoofd dat Diederik een stap opzij had moeten maken wetende dat zij een relatie heeft-had van 6 jaar. Bij Diederik spreekt men liever over een loverboy die met haar speelt en niet de schuld krijgt van de breuk met Max. Zijn aandeel is minstens zo groot. Maar inderdaad had ik het over de post meteen boven die van mij.
Dit ja!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft geen relatie, ik vind Anouk de hoofdverantwoordelijke in deze
Zij had een stap terug moeten zetten. Zij zoekt hem ook meer op dan anders om
Eens, al zou ik persoonlijk niet zo omgaan met iemand die in een relatie zit. Juist als ik weet dat er gevoelens beginnen te komen. Ik vind het niet zo netjes, en als die relatie toch al kut was zou ik geen (tijdelijke) reddingsboei willen spelen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft haar relatie altijd verdedigt en ook Max dat hij zo trots op haar was ect. Het lijkt wel alsof Died een soort van geniet van jaloerse vrouwen, hij kickt er op als ze boos is. Misschien werd ze daarom ook wel zijn prooi omdat Anouk al heel snel afkeurend was als hij met Fatima of andere dames aan het dollen was.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eens, al zou ik persoonlijk niet zo omgaan met iemand die in een relatie zit. Juist als ik weet dat er gevoelens beginnen te komen. Ik vind het niet zo netjes, en als die relatie toch al kut was zou ik geen (tijdelijke) reddingsboei willen spelen.
Dank je, hier draait het uiteindelijk toch allemaal om. Hou ervanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel plezier met die kleine smiecht, en ook die andere 19 die denken te kunnen winnen met roddel, achterklap, janken, stoken, liegen en wijven versieren
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog maar eens goed kijken, er zit geen Bondgenoot meer in
In het geval van Anouk ben ik ervan overtuigd dat hij een weddenschap heeft lopen. Hij geeft geen fuck om Anouk, sowieso is hij vol van zichzelf, maar Anouk is puur om te scoren. Hij kan nu al niet wachten om een volgend slachtoffer te maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:05 schreef Yver73 het volgende:
Dat gedrag van Anouk is toch te crazy voor woorden?! Ik hoop oprecht dat zij dingen van haarzelf terug gaat zien en gaat inzien dat dit echt niet normaal is.
Maar ik denk eerder dat ze alles van Diederik terug gaat kijken en dan de komende 6 maanden met een boos hoofd rond gaat lopen, omdat hij van alles verkeerd heeft gedaan in haar ogen.
Diederik heeft ook een goeie psychiater nodig om te onderzoeken waarom hij iedere keer voor dit soort types kiest…
Hij zoekt ze erop uit en dan een beetje jennen, steeds een stapje verder. Gisteren ook met Anouk, dat hij do een compliment gaf dat ze een mooi topje aan had, want als ze dan schudde, dan bewogen die sliertjes mee, om meteeeeeen te zeggen tegen Anouk, dat mag ik wel zeggen toch.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het neemt ziekelijke vormen aan, die Britt was net zo. Hij trekt ze aan op een of andere manier
Diederik ken ik van LLDL en dat is gewoon een player. Iemand die uit de kaartenbak van SBS komt. Zou me niets verbazen als hij een acteur is. Het is zeker niet netjes wat hij doet, eens. Anouk blijft natuurlijk wel 'hoofdverantwoordelijk'. Zij zit in die relatie, welke ze gewoon netjes had moeten beëindigen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
´Het blijft voor altijd aan het meiske kleven´. Wat zie ik over het hoofd?
Wat veel mensen volgens mij vergeten, is dat maandenlang 24/7 met dezelfde mensen in zo’n huis zitten totaal niet meer lijkt op het echte leven. Alles wordt uitvergroot: irritaties, gevoelens, ruzies en onzekerheden. Daardoor gaan mensen zich waarschijnlijk ook anders gedragen dan thuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:42 schreef jooba het volgende:
Diederik is hier mee schuldig aan. Het boeit mij niet wat ze doen, dat moeten ze zelf weten.
Wat ik wel erg vind is het tennenkrommend gedrag van Anouk. Zij mag wel is naar een goede psycholoog want dat heeft ze toch wel echt nodig. Idem dito voor diederik. hij vind zichzelf heel wat en is ook wel serieus gestoord.
Ja eens. Hij zou het ook prima vinden als Anouk weer buiten beeld is en hij dit met een ander meisje kan gaan proberen. Voor mij is het duidelijk dat Anouk niet enorm gelukkig is in haar relatie thuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu niet meer neequote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja eens. Hij zou het ook prima vinden als Anouk weer buiten beeld is en hij dit met een ander meisje kan gaan proberen. Voor mij is het duidelijk dat Anouk niet enorm gelukkig is in haar relatie thuis.
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Nyssa zit al die tijd maar braaf op de trap, die zal toch een keer gedacht moeten hebben dat ze in de zeik genomen wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |