ik denk het jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik ben de enige die de uitslag leuk vind zo te zien
Gunfactorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach lood om oud ijzer in mijn beleving
Vind het gewoon een leuk bondje![]()
Op die manier kunnen de presentatoren thuis werkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat projecteren in een hokje een bezuinigingsactie of zo?
Denk eerder dat het geld kost en heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat projecteren in een hokje een bezuinigingsactie of zo?
Ik zou het echt niet meer weten maar ik denk dat als je de finale speelt en wint er extra 20.000 bij komt,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet opgelet, krijgt de winnaar het geld sowieso of alleen als diegene ook de finale speelt en wint
Dat is natuurlijk vaak het geval, iedereen klaagt en zeikt afquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zei dat over de mensen van salsa dansen, nu is ze zelf de lul
Nyssa is een zenuwepees, die gaat dat niet redden.quote:
Nog even en ik ben team Wesley, hij wil winnen zit er niet voor de volgers of de looks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Fabieblabla heeft de gifpijlen weer op Weslie, kleine smiecht mag zijn bekkie houden enzo
En Mila kan nix met pijpen&ballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine smiecht (gluiperd) is dan wel grappeig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Fabieblabla heeft de gifpijlen weer op Weslie, kleine smiecht mag zijn bekkie houden enzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier met die kleine smiecht, en ook die andere 19 die denken te kunnen winnen met roddel, achterklap, janken, stoken, liegen en wijven versierenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en ik ben team Wesley, hij wil winnen zit er niet voor de volgers of de looks.
Het is de bondgenoten jonge !! Niet het familie dinerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veel plezier met die kleine smiecht, en ook die andere 19 die denken te kunnen winnen met roddel, achterklap, janken, stoken, liegen en wijven versieren
Nog maar eens goed kijken, er zit geen Bondgenoot meer inquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de bondgenoten jonge !! Niet het familie diner
Tja het programma werd stinkend populair en daar komen de strontvliegen op af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog maar eens goed kijken, er zit geen Bondgenoot meer in
Vond het maar een saaie bedoening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:38 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Nee hoor de Haaien waren gewoon de beste
Het is dat ze meer plezier uitstraalde dan de vossen, anders had ik laatste ook nog geloofd.quote:
In iedergeval is weer de eerste stap gezet om de Laatste de Eerste te laten worden.. de Haaien van 4 naar 3.. laat de "Jureerbare Fuckers" maar komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is dat ze meer plezier uitstraalde dan de vossen, anders had ik laatste ook nog geloofd.
Maar goed... Een tijdje terug liet zo'n rappertje Noah winnen met z'n "1,2,3 rijmt dit of nie"- raptekst, dus ergens is het ook weer niet heel gek
Mensen van buiten kijken misschien het programma, dan is het soms al wat gekleurd, of zoiets. "Mamma niet die of die punten geven hoor, die is echt gemeen"quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het is dat ze meer plezier uitstraalde dan de vossen, anders had ik laatste ook nog geloofd.
Maar goed... Een tijdje terug liet zo'n rappertje Noah winnen met z'n "1,2,3 rijmt dit of nie"- raptekst, dus ergens is het ook weer niet heel gek
Mila kan niks behalve stokenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik denk dat Diederik vooral een psychiater nodig heeft om eens na te gaan welke persoonlijkheidsstoornis in cluster b hij zelf precies heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:05 schreef Yver73 het volgende:
Dat gedrag van Anouk is toch te crazy voor woorden?! Ik hoop oprecht dat zij dingen van haarzelf terug gaat zien en gaat inzien dat dit echt niet normaal is.
Maar ik denk eerder dat ze alles van Diederik terug gaat kijken en dan de komende 6 maanden met een boos hoofd rond gaat lopen, omdat hij van alles verkeerd heeft gedaan in haar ogen.
Diederik heeft ook een goeie psychiater nodig om te onderzoeken waarom hij iedere keer voor dit soort types kiest…
Lol je zou misschien ook eens kunnen denken "Hey dit vond ik en dit vonden de experts dus ik zat er naast" maar uiteraard is het weer een bewijs voor een complot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat de Haaien hebben gewonnen, die had ik eigenlijk op 50 punten ingeschat. Dus dit is gestaged tot en met.
Ik ook. 100% mee eens. De tweeling was geen samba, Sayf was een aantal keren zijn pasjes kwijt en Fabienne/Simone en Julia/Fatima waren duidelijk de besten. Wel lachen dat mensen die het niet eens zijn met de uitslag meteen weer 'doorgestoken kaart' gaan roepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit vind ik een leuke en terechte uitkomst
OMGquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat de Haaien hebben gewonnen, die had ik eigenlijk op 50 punten ingeschat. Dus dit is gestaged tot en met.
Die krijgt die 20.000 sowieso.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet opgelet, krijgt de winnaar het geld sowieso of alleen als diegene ook de finale speelt en wint
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |