voor straf haar laten dansenquote:
Zijn blije lach compenseert de misstapjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:47 schreef Scottie16 het volgende:
Ik denk dat de Gieren verrassen met Sayf
ach dat zijn we zo'n beetje allemaalquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, ben benieuwd, complete leek, dus geen flauw idee
Zeef zei vooraf "Ik kan het publiek pakken.. dat kan ik" misschien heeft 'ie nu één keer gelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:47 schreef Scottie16 het volgende:
Ik denk dat de Gieren verrassen met Sayf
Zij maken inderdaad beide het meeste kans om te winnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ook wel leuk dat Simone en Fabiënne, en Dominique en Sayf duo's zijn waarbij je zo'n goeie samenwerkingen niet meteen zou verwachten
Die geef ik beiden wel een kans op de eerste plaats.
Daar worden we op geselecteerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef spapaars het volgende:
Beetje laat maar toch - Mocht je niet verder kunnen tellen dan 301, ben je een geschikte moderator.
Denk het ook, met de nodige tweeling-drama tot gevolgquote:
Die vielen echt tegen, Juul improviseerde nog iets, maar verder was het niet bijzonder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
Vind Fatima en Juul ook niet al te best.
leuk he jureerbare opdrachtenquote:
Doorgestoken kaart, enen grote nep, list en bedrogquote:
karma is een bitchquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Soury het volgende:
De haaien, die mensen van buitenaf zijn toch wel bevooroordeeld. Als Fabie niet zo'n bitch was hadden ze gewonnen.
Precies, puur uit medelijden met die zielepietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart, enen grote nep, list en bedrog
Was cynisch volgens mij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, puur uit medelijden met die zielepieten
Leuke tv wel. Maar geen terechte winnaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik ben de enige die de uitslag leuk vind zo te zien
Ja, blijkbaar heb je er dus wel vertand van, want je zitop 1 lijn met de pro'squote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik ben de enige die de uitslag leuk vind zo te zien
Ja duh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
Snap die keuze van de bloedzuigers ook wel, dat is het spel. Jammer dan.
Ach lood om oud ijzer in mijn belevingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar heb je er dus wel vertand van, want je zitop 1 lijn met de pro's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |