ik denk het jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik ben de enige die de uitslag leuk vind zo te zien
Gunfactorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach lood om oud ijzer in mijn beleving
Vind het gewoon een leuk bondje![]()
Op die manier kunnen de presentatoren thuis werkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat projecteren in een hokje een bezuinigingsactie of zo?
Denk eerder dat het geld kost en heeft geen enkele toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is dat projecteren in een hokje een bezuinigingsactie of zo?
Ik zou het echt niet meer weten maar ik denk dat als je de finale speelt en wint er extra 20.000 bij komt,quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet opgelet, krijgt de winnaar het geld sowieso of alleen als diegene ook de finale speelt en wint
Dat is natuurlijk vaak het geval, iedereen klaagt en zeikt afquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zei dat over de mensen van salsa dansen, nu is ze zelf de lul
Nyssa is een zenuwepees, die gaat dat niet redden.quote:
Nog even en ik ben team Wesley, hij wil winnen zit er niet voor de volgers of de looks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Fabieblabla heeft de gifpijlen weer op Weslie, kleine smiecht mag zijn bekkie houden enzo
En Mila kan nix met pijpen&ballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine smiecht (gluiperd) is dan wel grappeig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert Fabieblabla heeft de gifpijlen weer op Weslie, kleine smiecht mag zijn bekkie houden enzo
En Mila kan nix met pijpen&ballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier met die kleine smiecht, en ook die andere 19 die denken te kunnen winnen met roddel, achterklap, janken, stoken, liegen en wijven versierenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en ik ben team Wesley, hij wil winnen zit er niet voor de volgers of de looks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |