abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221499228
quote:
"Lizzy was rond 12.00 uur met een vriend naar de Veerplas gekomen om te gaan suppen. Terwijl haar vriend bezig was het supboard op te pompen, zat zij nog in de auto met de deur open. Een onbekende man kwam langs en groette haar vriend. "Hij zei tegen hem: 'Alles goed?' Daarna kwam hij op mij af en begon hij ineens op mijn hoofd in te slaan", vertelt Lizzy."

"Haar vriend greep onmiddellijk in en ging tussen Lizzy en de aanvaller staan. De man stopte daarop met slaan. Toen Lizzy's vriend hem vroeg waarom hij dit deed, zou de aanvaller hebben geantwoord: "Dat weet ze zelf dondersgoed." Daarna fietste hij snel weg. Voor Lizzy is die opmerking onbegrijpelijk. Ze zegt de man nooit eerder te hebben gezien."

"Ze hield onder meer flinke blauwe plekken over aan de mishandeling. En ook mentaal is de impact enorm. "Fysiek gaat het goed, maar mentaal is het wel een dingetje", zegt ze. "Ik zie hem de hele tijd voor me." Ook op haar werk merkt ze nu de gevolgen van wat er is gebeurd. Lizzy heeft een eigen tattooshop en werkt daar alleen. "Om nu alleen met een man te zijn, dat gaat niet.""

"Het incident zou mogelijk niet op zich staan. Eerder die ochtend raakte een 66-jarige man op dezelfde locatie ernstig gewond bij een andere mishandeling door een man met hetzelfde signalement. Volgens zijn echtgenote gebeurde dat rond 10.00 uur, ongeveer twee uur voor de mishandeling van Lizzy."

"De man was daar aan het werk. Samen met een collega hield hij het terrein netjes. Op het gras lagen kleding en andere spullen. Volgens zijn vrouw hadden de medewerkers toestemming om achtergelaten spullen weg te halen. "Hij legt de spullen op de auto en voelt ineens een hele doffe klap. Pats", vertelt zijn vrouw, die anoniem wil blijven. Haar man werd volgens haar aangevallen en zakte door zijn benen."

"De man was daar aan het werk. Samen met een collega hield hij het terrein netjes. Op het gras lagen kleding en andere spullen. Volgens zijn vrouw hadden de medewerkers toestemming om achtergelaten spullen weg te halen. "Hij legt de spullen op de auto en voelt ineens een hele doffe klap. Pats", vertelt zijn vrouw, die anoniem wil blijven. Haar man werd volgens haar aangevallen en zakte door zijn benen."

"De gevolgen waren ernstig. In het ziekenhuis bleek dat hij onder meer een klaplong en een gebroken rib had opgelopen. Ook had hij drie gekneusde ribben en een grote bloeduitstorting. Hij moest met spoed worden behandeld."

"Inmiddels is de man weer thuis, maar hij heeft volgens zijn vrouw nog veel pijn. Ook mentaal heeft de gebeurtenis veel met hem gedaan. "Mijn man is normaal veel sterker. Hij is stiller. Dan zie je aan zijn hand of hoofd dat er onrust in zit. Het heeft zo'n inbreuk op hem gedaan.""

"Extra wrang is dat de man vlak voor zijn pensioen staat. Over ongeveer zeven weken zou hij stoppen met werken. Volgens zijn vrouw duurt zijn herstel naar verwachting zes tot acht weken. Zijn werkgever verwacht daarom niet dat hij voor zijn pensioen nog terugkeert."

"Getuigen die donderdag 30 juli rond 12.00 uur iets hebben gezien bij de Veerplas worden dringend gevraagd zich bij de politie te melden. Ook mensen die de beschreven man eerder die dag hebben gezien, beschikken over camerabeelden of mogelijk zelf iets met hem hebben meegemaakt, worden verzocht contact op te nemen."

"De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd. Hij heeft kort, krullend haar en liep zonder shirt en in een donkere korte broek. Ook droeg hij een goudkleurige zonnebril. Op zijn borst zou een tatoeage zitten die doorloopt richting zijn linkerarm. Na de mishandeling van Lizzy reed de man weg op een zwarte omafiets."

Link:

https://www.nhnieuws.nl/n(...)handeld-bij-veerplas

Importeer de derde wereld. krijg de derde wereld *O* .
Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
blablablabla
pi_221499261
Zo iemand laten wegfietsen. Lekkere vriend ben je dan.
pi_221499267
quote:
De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd. Hij heeft kort, krullend haar en liep zonder shirt en in een donkere korte broek. Ook droeg hij een goudkleurige zonnebril. Op zijn borst zou een tatoeage zitten die doorloopt richting zijn linkerarm
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:18:21 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221499306
Had hem tandjes laten rapen

Vriendje is een bitch
pi_221499313
En uiteraard weer de welbekende getinte kleur. Je verwacht het niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221499408
quote:
Een onbekende man kwam langs en groette haar vriend. "Hij zei tegen hem: 'Alles goed?' Daarna kwam hij op mij af en begon hij ineens op mijn hoofd in te slaan", vertelt Lizzy."
Verward nee sorry, onbegrepen gedrag vast weer, een van de duizenden die zo rondlopen. Speur maar even of deze niet ook al bekend is van een compleet boekwerk aan dossieropbouw, zou ik denken.
  Forum Admin dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:25:11 #7
35723 crew  GGMM
pi_221499502
De spierbundels van FOK hadden dit heel anders aangepakt.
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:26:44 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221499540
quote:
De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd
Is dat de nieuwe benaming voor zwart of moeten we toch meer denken aan donkerbruin?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221499543
3e wereldland Nederland allen.

De voordelen van iedereen binnehalen ontgaat mij nog steeds. Iedere kermis wordt tegenwoordig ook al geterroriseerd door dit soort lui.

https://www.gld.nl/nieuws(...)r-ons-stopt-het-hier
pi_221499558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Gelukkig komen dit soort zaken niet voor onder autochtonen in Nederland. *O*

quote:
Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
Je kunt niet eens een deuk in een pakje boter slaan dat in deze zomertemperaturen op tafel heeft gestaan.
pi_221499568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:29 schreef Draxx het volgende:

[..]
Gelukkig komen dit soort zaken niet voor onder autochtonen in Nederland. *O*
[..]
Je kunt niet eens een deuk in een pakje boter slaan dat in deze zomertemperaturen op tafel heeft gestaan.
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:41:00 #12
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221499627
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_221499688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:41 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze complete documentaire (staat ook in z'n geheel op YT) is een aanrader.
pi_221499770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:41 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.

Steeds opnieuw gelijk krijgen is helemaal niet fijn :{
pi_221499780
Wat lopen er toch complete debielen rond ;(
pi_221499794
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
Idd, dit..
Zo vermoeiend om dat steeds te moeten uitleggen...

Ja maar,jamah, ja ma... NLers dan???
Oh, daarom nóg meer gajes binnenhalen???
:')
pi_221499891
Ik moet eerst weten op welke partij Lizzy gestemd heeft zodat ik weet of ik me hierover moet opwinden of niet.
pi_221499922
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Idd makkelijk lullen.
Als de dader sterker is dan je en je neer hoekt kan die daarna los gaan op je vriendin.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:46:51 #19
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221499943
Niet iedereen is een grote brede getrainde vechter.

Hij ging ertussen staan en daardoor hield de aanvaller op.
En dat is het belangrijkste.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221499952
Als ze 'dondersgoed weet waarom' dan zal het vast over haar uiterlijk, haar of kleding gaan.
-nee-
pi_221499966
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:48 schreef Marsenal het volgende:
Als ze 'dondersgoed weet waarom' dan zal het vast over haar uiterlijk, haar of kleding gaan.
Zal wel onzedelijk gekleed zijn dan (volgens de norm van de mishandelaar).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221499971
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat :') . Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit :N
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221499978
quote:
"De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd.
Wat is nou in hemelsnaam weer donkergetint? Is dat hetzelfde als donkerwit?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221499984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat :') . Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit :N
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221499985
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.

Lekker bezig weer, journalisten/redactie.
pi_221500014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.

<geen bloederige beelden >

Vind je dit normaal?

En het verhaal van die man staat er ook gewoon uitgebreid in opgetekend, alleen zonder foto.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 04-08-2026 17:16:31 ]
blablablabla
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:06:03 #27
441859 crew  Lenny77
pi_221500016
quote:

Beide hebben een even lang stuk in het artikel, dit is zoeken naar zeik om te zeiken.
Beiden worden door dezelfde mongool mishandeld vanuit het niets, maar jij stoort je alleen aan het 'feit' dat zij zogezegd meer aandacht krijgt? Wat dus niet is?
Raarrrrr
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221500032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221500036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 15:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.
blablablabla
pi_221500129
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:36 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Reddit is dan ook een beetje de sociale werkplaats van het internet.
Ow maar dan moet ik dáárheen! Waarom heeft dit mij nooit iemand gezegd?! Ik dacht dat ik hier moest zijn?! :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221500134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Idd, dit..
Zo vermoeiend om dat steeds te moeten uitleggen...

Ja maar,jamah, ja ma... NLers dan???
Oh, daarom nóg meer gajes binnenhalen???
:')
En als je ze dan vraagt of ze een snoepje willen proeven als er 1 giftige tussen de 100 zit zeggen ze allemaal nee. Maar bij asiel is het blijkbaar geen probleem. En dan ligt het percentage mannelijke jongeren met een niet Europese achtergrond dat zich misdraagt en voor onrust zorgt nog veel hoger.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:32:57 #32
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221500137
quote:
Één ding is zeker, die bepuiste vetzakken was dit inderdaad nooit overkomen.

De zolderkamerautist heeft namelijk geen vriendin
Laffe huichelaar
pi_221500377
quote:
Ik had die gast ongetwijfeld klappen gegeven, maar ik heb bij intimidatie een vrij kort lontje. Ik schuw niet om iemands neus of oren van zijn kop te scheuren met mijn tanden, als het nodig is.
pi_221500393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wat is nou in hemelsnaam weer donkergetint? Is dat hetzelfde als donkerwit?
Getint is niet wit. Getint is allesbehalve wit, refererend naar een kleurtje, in dit soort berichten vaak een viezig caramelachtig tintje.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:22:33 #35
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221500418
quote:
Die zijn toch ook ooit binnengehaald 70 jaar geleden?
Blaf me vol
pi_221500566
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik had die gast ongetwijfeld klappen gegeven, maar ik heb bij intimidatie een vrij kort lontje. Ik schuw niet om iemands neus of oren van zijn kop te scheuren met mijn tanden, als het nodig is.
Waarschijnlijk is dat vriendje een krielkip en was hij volkomen kansloos tegen die gespierde <nee>, maar je kunt niet zomaar je meidje in mekaar laten timmeren en niks doen. Dat kost je uiteindelijk je relatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 04-08-2026 17:17:52 ]
blablablabla
pi_221500580
Ik lees nergens dat het er meer dan 1 was. Je moet hier toch gewoon tegen optreden? Dit houdt alleen op als we terug vechten.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:48:50 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221500602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.

Het zijn altijd dezelfde figuren. Die meppen (tram)chauffeurs, conducteurs, ambulancebroeders, stappende tieners, oude mensen of jonge meiden van de sokken. Onder doodnormale omstandigheden. En niemand weet waarom.

En dan heb je figuren als Ronald-Koeman. Die het benadert alsof het Lingo is en de speler de hele tijd een rode bal pakt. "Puur toeval, niets te zien" en enige patroonherkenning is "racistische drek".

Ieder topic, keer op keer dezelfde cognitieve dissonantie. Behalve als er in een zeldzaam geval een blanke zich laat gaan in een kroeggevecht, of een dakloze arbeidsmigrant het nieuws haalt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:18:47 #39
485843 crew  Jippie
pi_221500760
Hou het allemaal een beetje fatsoenlijk, het is veel te warm voor moderatie..
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:25:48 #40
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221500797
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:18 schreef Jippie het volgende:
Hou het allemaal een beetje fatsoenlijk, het is veel te warm voor moderatie..
Krijgen jullie daar niet dik voor betaald? :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:29:48 #41
485843 crew  Jippie
pi_221500831
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Krijgen jullie daar niet dik voor betaald? :P
We krijgen er een hoop liefde voor terug en dat is onnetaalbaar O+
pi_221500906
Kansloos. Een vrouw mishandelen. Wel een enorme spierbundel deze macho. Waarom zoekt hij niet meer uitdaging op. Maak het wat spannender in plaats van een fragiel jong ding aan te vallen.
pi_221501072
quote:
Waar is in dit topic 'racistische drek' te vinden dan? Heb je daar een concreet voorbeeld van? Het lijkt er met name op dat je liever niet hebt dat mensen benoemen dat dit weer een dader lijkt te zijn die tot een bepaalde groep kan worden gerekend. Een groep die een gigantische oververtegenwoordiging ken als het gaat om geweldsdelicten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221501087
quote:

[..]
Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug. :')
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:11:20 #45
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221501089
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar is in dit topic 'racistische drek' te vinden dan? Heb je daar een concreet voorbeeld van? Het lijkt er met name op dat je liever niet hebt dat mensen benoemen dat dit weer een dader lijkt te zijn die tot een bepaalde groep kan worden gerekend. Een groep die een gigantische oververtegenwoordiging ken als het gaat om geweldsdelicten.
En daarmee bedoel je vrijwel alle niet-blanken en sommige wel-blanken zoals Bulgaren en Roemenen? Of bedoel je "iedereen die op een bepaald moment een buitenlandse afstammeling heeft"?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221501101
Kom op HR, die vraag stel je alleen om ongeacht het antwoord met heel veel woorden in een omslachtig epistel daar weer tegenin te kunnen gaan. Je bent niet helemaal achterlijk dus het antwoord op jouw vraag kun je prima zelf verzinnen.
pi_221501108
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:26 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Is dat de nieuwe benaming voor zwart of moeten we toch meer denken aan donkerbruin?
Dat kan ook een blanke Jan-Peter zijn die door de zomerzon wat donker is getint?

De woorden neger, Indiër, Moor, Arabier, etc (vroeger gangbaar maar nu verboden), waren toch wat duidelijker.
pi_221501159
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:39 schreef Peppert het volgende:
Kansloos. Een vrouw mishandelen. Wel een enorme spierbundel deze macho. Waarom zoekt hij niet meer uitdaging op. Maak het wat spannender in plaats van een fragiel jong ding aan te vallen.
Het gaat hier echter niet om die vrouw die mishandeld is zoals je kunt lezen aan de reacties, die kan een langzame dood sterven van de rechtsextremisten (die beuken als tokkies vaak hun eigen vrouwtjes), maar om de huidskleur van de dader; dat is veel belangrijker, zodat de gehele bevolkingsgroep gebasht en de onderbuikgevoelens gevoed kunnen worden.
pi_221501181
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig, hen te stigmatiseren en onderbuikgevoelens te voeden, terwijl het in werkelijkheid om individuen gaat, net zoals wanneer de daders autochtone Nederlanders zijn. Het blijven mensen, je kunt niet van alle allochtonen of asielzoekers verwachten dat zij zich als engelen gedragen, terwijl je je zelf als een tokkie opstelt.
pi_221501229
Misschien was die boos omdat die man zijn spullen had weggehaald en dacht dat het dieven waren? Maar dat zou geen verklaring zijn waarom hij het meisje heeft geslagen.
pi_221501236
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:21 schreef Draxx het volgende:

[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig,
Dat kunnen ze anders prima zelf af.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:30:42 #52
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221501259
quote:

[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig, hen te stigmatiseren en onderbuikgevoelens te voeden, terwijl het in werkelijkheid om individuen gaat, net zoals wanneer de daders autochtone Nederlanders zijn. Het blijven mensen, je kunt niet van alle allochtonen of asielzoekers verwachten dat zij zich als engelen gedragen, terwijl je je zelf als een tokkie opstelt.
Dat doen ze zelf met enige regelmaat, Hans. Niet de users hier.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221501268
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:28 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Het gaat over _dit_ topic. Niet over andere topics.
En daar staat dan 1 post in tussen de 55, die te ver gaat? Dat is alles?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221501276
quote:

[..]
We zien echter contrast als het gaat om de cijfers gaat in onder andere de criminaliteit, waarbij allochtonen een gigantische oververtegenwoordiging kennen, autochtonen niet.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:37:32 #55
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221501291
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:20 schreef Draxx het volgende:

[..]
Het gaat hier echter niet om die vrouw die mishandeld is zoals je kunt lezen aan de reacties, die kan een langzame dood sterven van de rechtsextremisten (die beuken als tokkies vaak hun eigen vrouwtjes), maar om de huidskleur van de dader; dat is veel belangrijker, zodat de gehele bevolkingsgroep gebasht en de onderbuikgevoelens gevoed kunnen worden.
Alsjeblieft vent :')
pi_221501293
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:20 schreef Draxx het volgende:

[..]
Dus het was wel een verbrande witte?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221501294
quote:

[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig.
Nee dat doen we niet. We kijken naar de feiten. Niemand hier drukt de vluchtelingen uit oekraine bijvoorbeeld in hetzelfde hokje als de oververtegenwoordigs qua criminaliteit en wangedrag uit Marokko en Syrie om maar eens wat te noemen. Dan kun je wel weer dom racisme roepen, maar kijk eens een keer naar de feiten. En niemand zegt dat iedere vluchteling kut is. Wel dat mensen uit bepaalde landen, met een bepaald geloof oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. En dat is nogmaals een feit. Kun je wel heel boos gaan doen, maar dat veranderd de feiten niet.
pi_221501319
quote:
Dat ben ik met je eens.
Maar wat ik wel hoop is dat de dader een keer de verkeerde tegenkomt en helemaal kapot gerost word.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:51:08 #59
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221501337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:10 schreef n__n het volgende:

[..]
Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug. :')
Van welke nep alpha-influencer heb je dit? :O
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:51:11 #60
485843 crew  Jippie
pi_221501339
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:52:00 #61
485843 crew  Jippie
pi_221501345
Even wat heethoofden afkoelen
pi_221501350
Waar leiden <neeeeee> die generaliseren en bevolkingsgroepen stigmatiseren, toe? Naar dit soort taferelen:

https://www.nu.nl/binnenl(...)nzamelingsactie.html

quote:
In maart en april werden er stenen gegooid door de ramen van de woning die zij toegewezen hadden gekregen. Ze woonden er toen nog niet. Er werd volgens Tubantia ook een dreigbrief met de boodschap dat het gezin niet welkom was achtergelaten.

De politie gaat ervan uit dat er bij de autobrand, in de nacht van 25 op 26 juli, sprake was van brandstichting, zegt een woordvoerder. Er is nog geen verdachte aangehouden. De politie doet deze week in een huis-aan-huisblad in de gemeente Tubbergen een oproep om tips door te geven. Dat kan anoniem.

Het gezin laat via VluchtelingenWerk weten te hopen dat de daders snel worden gevonden, "zodat wij en de buurt niet langer in angst hoeven te leven". Ze voelen zich door de inzamelingsactie en de vele kaarten en cadeaus die ze hebben ontvangen gesteund door hun omgeving. "Er zijn gelukkig meer goede dan slechte mensen op de wereld", zegt de vader van het gezin in een persbericht van de organisatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 04-08-2026 22:19:09 ]
pi_221501364
quote:
donker getint
Is een vooroordeel nog steeds een vooroordeel wanneer het keer op keer wordt bevestigd?
pi_221501372
quote:

pensioenmaffia?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_221501377
Ik heb laatst in een ander topic een recent onderzoek aangehaald dat laat zien dat oververtegenwoordiging van niet-allochtonen in de statistieken weliswaar correlatie laat zien maar dat causaliteit niet gevonden is. Er blijkt wel een causaal verband te zijn tussen slechte sociaal-economische omstandigheden en meer criminaliteit.

Ik benoem dit even hier ter herinnering. Ik hoop wel dat de figuren die meenden in dat topic op de (mijn) persoon te moeten spelen nadat ik dat gepostnheb zich hier wat kunnen inhouden.
pi_221501413
Lizzy liegt een beetje denk ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221501435
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:57 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb laatst in een ander topic een recent onderzoek aangehaald dat laat zien dat oververtegenwoordiging van niet-allochtonen in de statistieken weliswaar correlatie laat zien maar dat causaliteit niet gevonden is. Er blijkt wel een causaal verband te zijn tussen slechte sociaal-economische omstandigheden en meer criminaliteit.

Ik benoem dit even hier ter herinnering. Ik hoop wel dat de figuren die meenden in dat topic op de (mijn) persoon te moeten spelen nadat ik dat gepostnheb zich hier wat kunnen inhouden.
Lees je eens een beetje in wat betreft 'teentakeovers' en verdedig die primaten dan nog maar eens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221501453
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:55 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Is een vooroordeel nog steeds een vooroordeel wanneer het keer op keer wordt bevestigd?
Nee, dan wordt het een zorgvuldig gewogen oordeel.
pi_221501488
quote:

De causaliteit zit in het feit dat buitenlanders die zich in slechte sociaal-economische omstandigheden bevinden een grote drijfveer hebben om naar Europa en Nederland te komen.

Jij kunt dus wel heel braaf vertellen dat hun criminaliteit niet het gevolg is van hun etnische afkomst, wat niemand beweert, maar dat verandert niets aan de criminaliteit die wordt veroorzaakt door deze migranten.
pi_221501507
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
De causaliteit zit in het feit dat buitenlanders die zich in slechte sociaal-economische omstandigheden bevinden een grote drijfveer hebben om naar Europa en Nederland te komen.

Jij kunt dus wel heel braaf vertellen dat hun criminaliteit niet het gevolg is van hun etnische afkomst, wat niemand beweert, maar dat verandert niets aan de criminaliteit die wordt veroorzaakt door deze migranten.
Ja dat is dus grote onzin, die omstandigheden creëren ze niet alleen zelf, ze houden het in stand..

Een volk creëert zijn eigen maatschappelijke omstandigheden.

Hierheen gaan neemt dat gewoon mee, wat we dagelijks zien, vraag het aan Lizzy.
pi_221501510
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk is dat vriendje een krielkip en was hij volkomen kansloos tegen die gespierde <nee>, maar je kunt niet zomaar je meidje in mekaar laten timmeren en niks doen. Dat kost je uiteindelijk je relatie.
Nee er word angst in onze kinderen gebracht door de wet.

De politie , rechter , wet en de overheid.
Is niks anders dan slap geluk achteraf .
Geen een van hun bied bescherming namelijk.
Op het moment dat er iets gebeurt zijn hun alleen maar gezeik achteraf .

Bescherm je zelf en je geliefde.
En laat de wet en hun gezeik dood vallen.
Ze hebben het zelf naar gemaakt door wetlose stront in onze samenleving te laten komen.
Mensen uit landen waar een mens leven niks waard is.
Terwijl de linkse hippies verwachten dat ze aan onze wet houden .
De achterlijk die onze maatschappij verneukt hebben .
Dour geloven in regenboog en princessjes.
pi_221501517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:39 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nee dat doen we niet. We kijken naar de feiten. Niemand hier drukt de vluchtelingen uit oekraine bijvoorbeeld in hetzelfde hokje als de oververtegenwoordigs qua criminaliteit en wangedrag uit Marokko en Syrie om maar eens wat te noemen. Dan kun je wel weer dom racisme roepen, maar kijk eens een keer naar de feiten. En niemand zegt dat iedere vluchteling kut is. Wel dat mensen uit bepaalde landen, met een bepaald geloof oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. En dat is nogmaals een feit. Kun je wel heel boos gaan doen, maar dat veranderd de feiten niet.
Heeft geen zin.

Linkse troep in onze maatschappij hebben een gewapend atoom bunker voor hun kop zitten .

Dat gaat pas over als hun kinderen worden verkracht en vermoord .
Zo lang hun niks raken dan hebben hun gelijk.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:31:15 #73
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221501539
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:24 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Heeft geen zin.

Linkse troep in onze maatschappij hebben een gewapend atoom bunker voor hun kop zitten .

Dat gaat pas over als hun kinderen worden verkracht en vermoord .
Zo lang hun niks raken dan hebben hun gelijk.
Zelfs dan staan sommigen met droge ogen dingen te roepen als " We hopen vooral dat de dood van ons kind niet misbruikt wordt door rechtsextremisten".

Complete martelaars voor het doel.
- vmi voor intimi -
pi_221501566
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:02 schreef Draxx het volgende:
Soms worden er nog topics aangemaakt waarin witte mensen de daders zijn
Ja, soms.

Alsof je een hele zeldzame pokemon tegenkomt O-)
pi_221501592
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nee er word angst in onze kinderen gebracht door de wet.

De politie , rechter , wet en de overheid.
Is niks anders dan slap geluk achteraf .
Geen een van hun bied bescherming namelijk.
Op het moment dat er iets gebeurt zijn hun alleen maar gezeik achteraf .

Bescherm je zelf en je geliefde.
En laat de wet en hun gezeik dood vallen.
Ze hebben het zelf naar gemaakt door wetlose stront in onze samenleving te laten komen.
Mensen uit landen waar een mens leven niks waard is.
Terwijl de linkse hippies verwachten dat ze aan onze wet houden .
De achterlijk die onze maatschappij verneukt hebben .
Dour geloven in regenboog en princessjes.
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur. Het zou helpen als bijvoorbeeld pepperspray gelegaliseerd zou worden, maar dat durven die laffe herders in Den Haag niet aan.
blablablabla
pi_221501611
quote:

Want er zijn geen Nederlanders in armoede? En alle oekraieners zijn natuurlijk rijk.

Koekoek. Misschien eens kijken naar geweld in die culturen, dan snap je iets van de oververtegenwoordiging.
pi_221501620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Wat hij eigenlijk wil zeggen, wat je wel vaker als nonsens links argument ziet, is dat het aan de omstandigheden ligt.. alleen is het meer zo dat laag opgeleide en laag iq volk met een vaak ronduit inferieure cultuur massaal zijn gaan migreren naar landen waar hogere opleidingen en hoger iq meer gewaardeerd word wil je wat verdienen en er op vooruit gaan.

Ja iq is genetisch grotendeels.
Dat kan niet weerlegd worden.
Het is elke keer wat. Overal excuses voor, maar nooit eens de problemen aanpakken. Het is niet voor niets dat veel van die landen nog enorme shitholes zijn. Ze willen niet anders. Leven alleen voor Allah. Thats it. Ontwikkel jezelf eens.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:48:33 #78
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221501648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur. Het zou helpen als bijvoorbeeld pepperspray gelegaliseerd zou worden, maar dat durven die laffe herders in Den Haag niet aan.
:') :'(
Krekker is de bom!
pi_221501656
Ik ben voorstander van de legalisering van pepperspray. Nederland is afgegleden naar een low-trust samenleving en dus moet de bevolking zich kunnen verdedigen tegen al die agressievelingen.
pi_221501658
quote:

[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur.
LOL
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221501701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben voorstander van de legalisering van pepperspray. Nederland is afgegleden naar een low-trust samenleving en dus moet de bevolking zich kunnen verdedigen tegen al die agressievelingen.
Voor vrouwen ben ik daar 100% voor. Ook tegen Nederlands tuig trouwens.
pi_221501731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef Moonah het volgende:

[..]
Van welke nep alpha-influencer heb je dit? :O
Waarom zou ik dit van een influencer moeten hebben? :')
pi_221501867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Zelfs dan staan sommigen met droge ogen dingen te roepen als " We hopen vooral dat de dood van ons kind niet misbruikt wordt door rechtsextremisten".

Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.

Haar turbo-deugende ouders hebben na haar dood een inzamelingsactie gehouden voor, jawel, vluchtelingen.

:{
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:14:59 #84
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221501872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.

Haar turbo-deugende ouders hebben na haar dood een inzamelingsactie gehouden voor, jawel, vluchtelingen.

Het is hun goed recht maar in mijn ogen ben je niet goed wijs.
- vmi voor intimi -
pi_221501984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

Jij kunt dus wel heel braaf vertellen dat hun criminaliteit niet het gevolg is van hun etnische afkomst, wat niemand beweert
Wat niemand beweert? Oh ja joh? Hierboven werd nog beweert dat Afrikanen van nature agressief zijn. Is door de moderatie terecht weggehaald maar ga niet roepen dat "niemand dat beweert".
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:26:30 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221502002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:02 schreef n__n het volgende:

[..]
Waarom zou ik dit van een influencer moeten hebben? :')
Ooooh, je bent alpha van jezelf?! :D
pi_221502010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Want er zijn geen Nederlanders in armoede? En alle oekraieners zijn natuurlijk rijk.
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.

quote:
Koekoek. Misschien eens kijken naar geweld in die culturen, dan snap je iets van de oververtegenwoordiging.
Onderbuik vs. data.
pi_221502036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.
[..]
Onderbuik vs. data.
Het random in elkaar slaan of verkrachten van vrouwen heeft niets, maar dan ook niets met armoede te maken en dat weet je zelf ook wel.
pi_221502050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ja, soms.

Alsof je een hele zeldzame pokemon tegenkomt O-)
Het is anders. Ik heb laatst dit topic geopend:

NWS / Dakloze vrouw maanden als seksslavin misbruikt

Gruwelijk verhaal. Eerst werden nog de standaaropmerkingen over buitenlanders gemaakt. Totdat bekend werd dat de hoofdverdachte Dennis heet. Daarna werd het heeeeeeel erg rustig in dat topic.
pi_221502068
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het random in elkaar slaan of verkrachten van vrouwen heeft niets, maar dan ook niets met armoede te maken en dat weet je zelf ook wel.
Ik heb het over criminaliteit in het algemeen. Er wordt tenslotte druk gegeneraliseerd in dit soort topics.
pi_221502105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Moonah het volgende:

[..]
Ooooh, je bent alpha van jezelf?! :D
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.
pi_221502191
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Het besluit om een inzameling voor Weitblick Freiburg te houden was gemaakt voor haar dood.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:04:10 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221502512
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef n__n het volgende:

[..]
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit. En een man die mannelijk is, prima. Maar als je idiote misogyne onzin uitkraamt wordt het idd toxic. Bepaal zelf maar of die schoen je past, ik ken jou verder niet.
pi_221502554
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
:') :'(
Dat is echt een ding hoor.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6735823/

Wij blanken hebben gemiddeld weer meer massa dan Aziaten. Maar het is geen toeval dat zoveel donkere mannen relatief meer spiermassa met zich mee dragen. Bovendien draaien ze hun hand niet om voor een gevecht, waar ons is aangeleerd die zoveel mogelijk te vermijden en 'verstandige' en correcte keuzes te maken.
blablablabla
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:21:36 #95
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221502728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Chillegast het volgende:

[..]
[..]
Onderbuik vs. data.
Als je alleen komt voor een uitkering en gratis huis met toeslagen dan kom je ook in 'sociaal-economisch slechte toestanden'. Voor NL begrippen.

Alleen vinden zij dat prima.

Beetje flauw verweer dus.
pi_221502782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Moonah het volgende:

[..]
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit. En een man die mannelijk is, prima. Maar als je idiote misogyne onzin uitkraamt wordt het idd toxic. Bepaal zelf maar of die schoen je past, ik ken jou verder niet.
Tja het valt op, als je een beetje rondkijkt.
pi_221502903
quote:
Hij heeft verstandig gehandeld.
Ik en de rechter weten wat de gevolgen gevolg kunnen zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:19:49 #98
441859 crew  Lenny77
pi_221503229
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja het is een opgezet plan!!!
Stel je voor dat vrouwen die pillen nemen om een zwangerschap te voorkomen... Dat zou zo raar zijn?
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:22:34 #99
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221503237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Stel je voor dat vrouwen die pillen nemen om een zwangerschap te voorkomen... Dat zou zo raar zijn?
Anticonceptie wordt ook wel gebruik voor een hoop andere jonge meiden hormonen issues. Het zijn geen smarties.
- vmi voor intimi -
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:25:28 #100
441859 crew  Lenny77
pi_221503246
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Anticonceptie wordt ook wel gebruik voor een hoop andere jonge meiden hormonen issues. Het zijn geen smarties.
Dat beweer ik dan ook niet ;)
pi_221503294
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als dat potentieel grote gezondheidsschade geeft omdat het je hormonale balans verkracht, dan vind ik dat wel raar ja.

Vrouwen kunnen ook met (niet in Nederland verkochte) apparatuur per dag hun vruchtbaarheid meten. En dan weet je écht waar je aan toe bent, je bent immers niet de hele maand rond vruchtbaar. Ik vind het in beginsel gek dat vrouwen dit niet gewoon op school leren, eigenlijk. Als je helemaal in tune bent met je cyclus heb je zo'n apparaat haast niet nodig.
pi_221503303
quote:
Dat weet ze zelf dondersgoed.
Dit is een typische Hollandse zegswijze die ik een migrant niet snel hoor gebruiken. Zelfs een beetje oubollig taalgebruik.

Zou er een verkeersruzie aan vooraf gegaan kunnen zijn? Ik spreek uit ervaring. Omdat ik nogal voorzichtig rijd in een auto, zijn er regelmatig andere weggebruikers boos op mij. Ik rijd dan niet snel genoeg bijvoorbeeld. Het verbaast me steeds weer hoe opgefokt sommigen daarvan kunnen raken.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:42:21 #103
441859 crew  Lenny77
pi_221503328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:35 schreef n__n het volgende:

[..]
Als dat potentieel grote gezondheidsschade geeft omdat het je hormonale balans verkracht, dan vind ik dat wel raar ja.

Vrouwen kunnen ook met (niet in Nederland verkochte) apparatuur hun vruchtbaarheid meten. En dan weet je écht waar je aan toe bent, je bent immers niet de hele maand rond vruchtbaar. Ik vind het in beginsel gek dat vrouwen dit niet gewoon op school leren, eigenlijk.
Ja het is idd handig om te weten dat je morgen je eisprong hebt terwijl je zaad in je lijf hebt dat dagen kan overleven.. En genoeg vrouwen die geen nette cyclus van 28 dagen hebben dus ook niet veilig met de kalendermethode kunnen werken.
En ja, dat leren we WEL.
Kom hier niet even de les spellen.. we weten goed genoeg hoe het werkt. En er stoppen ook genoeg vrouwen met de pil omdat ze zich beter voelen zonder. Dat betwist ik ook niet. Maar weet je wat ook een behoorlijke gezondheidsschade geeft? 10 kinderen..
Jij kwam gewoon aan met flauwe kul dat wij dat (gestuurd) innemen zodat we op witte ecto's zouden vallen ipv op eckte mannen..
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:43:52 #104
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_221503342
Hmm..

De brute mishandeling van deze 21-jarige Haarlemse dame aan de Veerplas nabij KPN-toren, die tevens een eigen tattoo-shop runt, zou eventueel te maken kunnen hebben met onenigheid. Deze 'pittbull' zou ontevreden kunnen zijn geweest over de kwaliteit van een door haar aangebrachte tattoo, of de kosten daarvan.
De vrij jonge en onschuldig ogende donkerharige Haarlemse Lizzy, die zelf significante tattoo's op haar lichaam (rug) heeft, zou dit mogelijk in eerste instantie niet verklaren en zegt daarom dat de bullebak met losse handjes haar uit het niets aanviel.

Waarom de onfortuinlijke 66-jarige man eerder het ziekenhuis ingeslagen werd door wellicht dezelfde persoon, kan te maken hebben met weghalen van achtergelaten spullen die van hem zouden zijn.
Onlangs daar nog geweest met gemeenteambtenaren. Het oogt daar al 'n beetje rommelig en naargeestig, bv als een afwerkplaats. Het kan ook best dat de 21-jarige en die 66-jarige beide liefhebbers zijn van tattoo's; zij als zetter en hij als cliënt en elkaar in dit verband (goed) kennen. Zij zou het aan de stok zouden hebben gekregen met deze zeer agressieve dader.

Geen idee verder, maar het riekt ergens toch naar een 'bepaald wereldje!'
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_221503366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij kwam gewoon aan met flauwe kul dat wij dat (gestuurd) innemen zodat we op witte ecto's zouden vallen ipv op eckte mannen..
Nergens heb ik geschreven dat hier iets 'gestuurd' zou worden zodát vrouwen zich ergens anders toe aangetrokken voelen, ik heb het hier slechts gehad over wat ik denk dat een bijwerking van het slikken ervan is en dat ik het voorschrijven ervan afkeur omdat het je hormonale balans verstoort. Grappig hoe je het interpreteert allemaal, maar het is niet correct.
pi_221503368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Het is anders. Ik heb laatst dit topic geopend:

NWS / Dakloze vrouw maanden als seksslavin misbruikt

Gruwelijk verhaal. Eerst werden nog de standaaropmerkingen over buitenlanders gemaakt. Totdat bekend werd dat de hoofdverdachte Dennis heet. Daarna werd het heeeeeeel erg rustig in dat topic.
Opmerkelijk hoe dat topic stil viel nadat je de naam van de hoofdverdachte benoemde. LOL, verder dan de tweede pagina kwam het niet. Ga het topic binnenkort nog wel even uppen.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:53:50 #107
441859 crew  Lenny77
pi_221503379
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:49 schreef n__n het volgende:

[..]
Nergens heb ik geschreven dat hier iets 'gestuurd' zou worden zodát vrouwen zich ergens anders toe aangetrokken voelen, ik heb het hier slechts gehad over wat ik denk dat een bijwerking van het slikken ervan is en dat ik het voorschrijven ervan afkeur omdat het je hormonale balans verstoort. Grappig hoe je het interpreteert allemaal, maar het is niet correct.
'Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug. :')'
'Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.'

Ja je hebt gelijk.. Ik interpreteer het helemaal verkeerd..
Zal wel aan mijn pil liggen.
pi_221503384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
'Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug. :')'
'Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.'

Ja je hebt gelijk.. Ik interpreteer het helemaal verkeerd..
Zal wel aan mijn pil liggen.
Ik vrees van wel, ja.
pi_221503387
quote:

[..]
Wat een onzin
Dat lijkt maar zo

Zelfde dat ze zeggen dat ze een grotere lul hebben
Helaas is dat ook een leugen .

Enige waar ze goed in zijn is rennen maar weer niet in zwemmen.

https://www.kijkmagazine.(...)inters-sneller-zijn/

https://www.cbc.ca/news/s(...)hreatening-1.4022277
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:59:31 #110
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221503398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:55 schreef n__n het volgende:

[..]
Ik vrees van wel, ja.
Dat is echt een heel cool antwoord. Tate zou trots zijn.
- vmi voor intimi -
pi_221503414
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef halfway het volgende:

[..]
Hij heeft verstandig gehandeld.
Ik en de rechter weten wat de gevolgen gevolg kunnen zijn.
Tuurlijk .
Hij had dood kunnen zijn .

Andere kant ik ben liever dood , dan mijn vriendin voor mijn ogen in elkaar gemept en verkracht zal worden..
Alleen dat mijn hele leven mee zal dragen omdat ik gefaald zal hebben . (Als zo situatie zal onstaan) (Laat staan met kinderen)

Keuzes hummmm .
En ja ik heb een mes op mij gehad en een wapen op mijn gericht gehad .
Dus ja ik heb rare situatie gezeten .
En ik leef nog steeds .
Ik loop gewoon door namelijk.
En brand van woede als ik kom.
En ze weten het dat ze de lul gaan worden.

Verschil tussen jager , janker (bevriezen) en een weg loper (vluchten) .

Er is maar een van de 3 opties namelijk .
Praten lukt niet met sommige personen dan denken ze dat ze meer macht hebben en dat je meer slachtoffer bent .
pi_221503449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:55 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Wat een onzin
Dat lijkt maar zo

Zelfde dat ze zeggen dat ze een grotere lul hebben
Helaas is dat ook een leugen .

Enige waar ze goed in zijn is rennen maar weer niet in zwemmen.

https://www.kijkmagazine.(...)inters-sneller-zijn/

https://www.cbc.ca/news/s(...)hreatening-1.4022277
Geen onzin in tegenstelling tot je woke artikeltje dat een doodgeschoten crimineel in bescherming neemt heb ik er wel wel wetenschappelijke onderbouwing bij.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6735823/

Gemiddeld meer lichaamsmassa dan blanken.
blablablabla
pi_221503456
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoe vaak er "jA MaaR wITte MAnnEn" wordt geroepen als er de zoveelste keer een homo of vrouw in elkaar gerost wordt door een getinte man.
Corporate translator
pi_221503480
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 15:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Beide hebben een even lang stuk in het artikel, dit is zoeken naar zeik om te zeiken.
Beiden worden door dezelfde mongool mishandeld vanuit het niets, maar jij stoort je alleen aan het 'feit' dat zij zogezegd meer aandacht krijgt? Wat dus niet is?
Raarrrrr
Nee, dat de dader rijp is voor tbs staat buiten kijf. Maar daar waren alle reacties voor me het al unaniem over eens. Dus daar zou ik niets nieuws aan toevoegen.

En het gaat niet alleen om de hoeveelheid tekst. Zowel de titel als eerste alinea's gaan over één persoon, en ook nog degene die er relatief met afstand het minst slecht vanaf gekomen is (gebaseerd op de informatie in het artikel zelf). En het effect zie je alleen in dit topic al in meerdere reacties terug.

Doe dan op z'n minst een neutrale titel als: "Twee personen bij meer uit het niets door man mishandeld, waarvan één ernstig".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')