Importeer de derde wereld. krijg de derde wereldquote:"Lizzy was rond 12.00 uur met een vriend naar de Veerplas gekomen om te gaan suppen. Terwijl haar vriend bezig was het supboard op te pompen, zat zij nog in de auto met de deur open. Een onbekende man kwam langs en groette haar vriend. "Hij zei tegen hem: 'Alles goed?' Daarna kwam hij op mij af en begon hij ineens op mijn hoofd in te slaan", vertelt Lizzy."
"Haar vriend greep onmiddellijk in en ging tussen Lizzy en de aanvaller staan. De man stopte daarop met slaan. Toen Lizzy's vriend hem vroeg waarom hij dit deed, zou de aanvaller hebben geantwoord: "Dat weet ze zelf dondersgoed." Daarna fietste hij snel weg. Voor Lizzy is die opmerking onbegrijpelijk. Ze zegt de man nooit eerder te hebben gezien."
"Ze hield onder meer flinke blauwe plekken over aan de mishandeling. En ook mentaal is de impact enorm. "Fysiek gaat het goed, maar mentaal is het wel een dingetje", zegt ze. "Ik zie hem de hele tijd voor me." Ook op haar werk merkt ze nu de gevolgen van wat er is gebeurd. Lizzy heeft een eigen tattooshop en werkt daar alleen. "Om nu alleen met een man te zijn, dat gaat niet.""
"Het incident zou mogelijk niet op zich staan. Eerder die ochtend raakte een 66-jarige man op dezelfde locatie ernstig gewond bij een andere mishandeling door een man met hetzelfde signalement. Volgens zijn echtgenote gebeurde dat rond 10.00 uur, ongeveer twee uur voor de mishandeling van Lizzy."
"De man was daar aan het werk. Samen met een collega hield hij het terrein netjes. Op het gras lagen kleding en andere spullen. Volgens zijn vrouw hadden de medewerkers toestemming om achtergelaten spullen weg te halen. "Hij legt de spullen op de auto en voelt ineens een hele doffe klap. Pats", vertelt zijn vrouw, die anoniem wil blijven. Haar man werd volgens haar aangevallen en zakte door zijn benen."
"De man was daar aan het werk. Samen met een collega hield hij het terrein netjes. Op het gras lagen kleding en andere spullen. Volgens zijn vrouw hadden de medewerkers toestemming om achtergelaten spullen weg te halen. "Hij legt de spullen op de auto en voelt ineens een hele doffe klap. Pats", vertelt zijn vrouw, die anoniem wil blijven. Haar man werd volgens haar aangevallen en zakte door zijn benen."
"De gevolgen waren ernstig. In het ziekenhuis bleek dat hij onder meer een klaplong en een gebroken rib had opgelopen. Ook had hij drie gekneusde ribben en een grote bloeduitstorting. Hij moest met spoed worden behandeld."
"Inmiddels is de man weer thuis, maar hij heeft volgens zijn vrouw nog veel pijn. Ook mentaal heeft de gebeurtenis veel met hem gedaan. "Mijn man is normaal veel sterker. Hij is stiller. Dan zie je aan zijn hand of hoofd dat er onrust in zit. Het heeft zo'n inbreuk op hem gedaan.""
"Extra wrang is dat de man vlak voor zijn pensioen staat. Over ongeveer zeven weken zou hij stoppen met werken. Volgens zijn vrouw duurt zijn herstel naar verwachting zes tot acht weken. Zijn werkgever verwacht daarom niet dat hij voor zijn pensioen nog terugkeert."
"Getuigen die donderdag 30 juli rond 12.00 uur iets hebben gezien bij de Veerplas worden dringend gevraagd zich bij de politie te melden. Ook mensen die de beschreven man eerder die dag hebben gezien, beschikken over camerabeelden of mogelijk zelf iets met hem hebben meegemaakt, worden verzocht contact op te nemen."
"De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd. Hij heeft kort, krullend haar en liep zonder shirt en in een donkere korte broek. Ook droeg hij een goudkleurige zonnebril. Op zijn borst zou een tatoeage zitten die doorloopt richting zijn linkerarm. Na de mishandeling van Lizzy reed de man weg op een zwarte omafiets."
Link:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)handeld-bij-veerplas
quote:De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd. Hij heeft kort, krullend haar en liep zonder shirt en in een donkere korte broek. Ook droeg hij een goudkleurige zonnebril. Op zijn borst zou een tatoeage zitten die doorloopt richting zijn linkerarm
Verward nee sorry, onbegrepen gedrag vast weer, een van de duizenden die zo rondlopen. Speur maar even of deze niet ook al bekend is van een compleet boekwerk aan dossieropbouw, zou ik denken.quote:Een onbekende man kwam langs en groette haar vriend. "Hij zei tegen hem: 'Alles goed?' Daarna kwam hij op mij af en begon hij ineens op mijn hoofd in te slaan", vertelt Lizzy."
Is dat de nieuwe benaming voor zwart of moeten we toch meer denken aan donkerbruin?quote:De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd
Gelukkig komen dit soort zaken niet voor onder autochtonen in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Importeer de derde wereld. krijg de derde wereld.
Je kunt niet eens een deuk in een pakje boter slaan dat in deze zomertemperaturen op tafel heeft gestaan.quote:Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:29 schreef Draxx het volgende:
[..]
Gelukkig komen dit soort zaken niet voor onder autochtonen in Nederland.
[..]
Je kunt niet eens een deuk in een pakje boter slaan dat in deze zomertemperaturen op tafel heeft gestaan.
Idd, dit..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
Idd makkelijk lullen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
De spierbundels van FOK hadden dit heel anders aangepakt.
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Zal wel onzedelijk gekleed zijn dan (volgens de norm van de mishandelaar).quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:48 schreef Marsenal het volgende:
Als ze 'dondersgoed weet waarom' dan zal het vast over haar uiterlijk, haar of kleding gaan.
Wat is nou in hemelsnaam weer donkergetint? Is dat hetzelfde als donkerwit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:
"De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd.
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat. Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit
<geen bloederige beelden >quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.
Lekker bezig weer, journalisten/redactie.
Beide hebben een even lang stuk in het artikel, dit is zoeken naar zeik om te zeiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Ow maar dan moet ik dáárheen! Waarom heeft dit mij nooit iemand gezegd?! Ik dacht dat ik hier moest zijn?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:36 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Reddit is dan ook een beetje de sociale werkplaats van het internet.
En als je ze dan vraagt of ze een snoepje willen proeven als er 1 giftige tussen de 100 zit zeggen ze allemaal nee. Maar bij asiel is het blijkbaar geen probleem. En dan ligt het percentage mannelijke jongeren met een niet Europese achtergrond dat zich misdraagt en voor onrust zorgt nog veel hoger.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:19 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Idd, dit..
Zo vermoeiend om dat steeds te moeten uitleggen...
Ja maar,jamah, ja ma... NLers dan???
Oh, daarom nóg meer gajes binnenhalen???
Één ding is zeker, die bepuiste vetzakken was dit inderdaad nooit overkomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Ik had die gast ongetwijfeld klappen gegeven, maar ik heb bij intimidatie een vrij kort lontje. Ik schuw niet om iemands neus of oren van zijn kop te scheuren met mijn tanden, als het nodig is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Getint is niet wit. Getint is allesbehalve wit, refererend naar een kleurtje, in dit soort berichten vaak een viezig caramelachtig tintje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat is nou in hemelsnaam weer donkergetint? Is dat hetzelfde als donkerwit?
Die zijn toch ook ooit binnengehaald 70 jaar geleden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat. Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit
Waarschijnlijk is dat vriendje een krielkip en was hij volkomen kansloos tegen die gespierde <nee>, maar je kunt niet zomaar je meidje in mekaar laten timmeren en niks doen. Dat kost je uiteindelijk je relatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik had die gast ongetwijfeld klappen gegeven, maar ik heb bij intimidatie een vrij kort lontje. Ik schuw niet om iemands neus of oren van zijn kop te scheuren met mijn tanden, als het nodig is.
Het zijn altijd dezelfde figuren. Die meppen (tram)chauffeurs, conducteurs, ambulancebroeders, stappende tieners, oude mensen of jonge meiden van de sokken. Onder doodnormale omstandigheden. En niemand weet waarom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.
Krijgen jullie daar niet dik voor betaald?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:18 schreef Jippie het volgende:
Hou het allemaal een beetje fatsoenlijk, het is veel te warm voor moderatie..
We krijgen er een hoop liefde voor terug en dat is onnetaalbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Krijgen jullie daar niet dik voor betaald?
Waar is in dit topic 'racistische drek' te vinden dan? Heb je daar een concreet voorbeeld van? Het lijkt er met name op dat je liever niet hebt dat mensen benoemen dat dit weer een dader lijkt te zijn die tot een bepaalde groep kan worden gerekend. Een groep die een gigantische oververtegenwoordiging ken als het gaat om geweldsdelicten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Importeer de derde wereld. krijg de derde wereld.
Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
En daarmee bedoel je vrijwel alle niet-blanken en sommige wel-blanken zoals Bulgaren en Roemenen? Of bedoel je "iedereen die op een bepaald moment een buitenlandse afstammeling heeft"?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar is in dit topic 'racistische drek' te vinden dan? Heb je daar een concreet voorbeeld van? Het lijkt er met name op dat je liever niet hebt dat mensen benoemen dat dit weer een dader lijkt te zijn die tot een bepaalde groep kan worden gerekend. Een groep die een gigantische oververtegenwoordiging ken als het gaat om geweldsdelicten.
Dat kan ook een blanke Jan-Peter zijn die door de zomerzon wat donker is getint?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe benaming voor zwart of moeten we toch meer denken aan donkerbruin?
Het gaat hier echter niet om die vrouw die mishandeld is zoals je kunt lezen aan de reacties, die kan een langzame dood sterven van de rechtsextremisten (die beuken als tokkies vaak hun eigen vrouwtjes), maar om de huidskleur van de dader; dat is veel belangrijker, zodat de gehele bevolkingsgroep gebasht en de onderbuikgevoelens gevoed kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:39 schreef Peppert het volgende:
Kansloos. Een vrouw mishandelen. Wel een enorme spierbundel deze macho. Waarom zoekt hij niet meer uitdaging op. Maak het wat spannender in plaats van een fragiel jong ding aan te vallen.
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig, hen te stigmatiseren en onderbuikgevoelens te voeden, terwijl het in werkelijkheid om individuen gaat, net zoals wanneer de daders autochtone Nederlanders zijn. Het blijven mensen, je kunt niet van alle allochtonen of asielzoekers verwachten dat zij zich als engelen gedragen, terwijl je je zelf als een tokkie opstelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
Dat kunnen ze anders prima zelf af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:21 schreef Draxx het volgende:
[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig,
Dat doen ze zelf met enige regelmaat, Hans. Niet de users hier.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:21 schreef Draxx het volgende:
[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig, hen te stigmatiseren en onderbuikgevoelens te voeden, terwijl het in werkelijkheid om individuen gaat, net zoals wanneer de daders autochtone Nederlanders zijn. Het blijven mensen, je kunt niet van alle allochtonen of asielzoekers verwachten dat zij zich als engelen gedragen, terwijl je je zelf als een tokkie opstelt.
En daar staat dan 1 post in tussen de 55, die te ver gaat? Dat is alles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:28 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Het gaat over _dit_ topic. Niet over andere topics.
We zien echter contrast als het gaat om de cijfers gaat in onder andere de criminaliteit, waarbij allochtonen een gigantische oververtegenwoordiging kennen, autochtonen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:21 schreef Draxx het volgende:
[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig, hen te stigmatiseren en onderbuikgevoelens te voeden, terwijl het in werkelijkheid om individuen gaat, net zoals wanneer de daders autochtone Nederlanders zijn. Het blijven mensen, je kunt niet van alle allochtonen of asielzoekers verwachten dat zij zich als engelen gedragen, terwijl je je zelf als een tokkie opstelt.
Alsjeblieft ventquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:20 schreef Draxx het volgende:
[..]
Het gaat hier echter niet om die vrouw die mishandeld is zoals je kunt lezen aan de reacties, die kan een langzame dood sterven van de rechtsextremisten (die beuken als tokkies vaak hun eigen vrouwtjes), maar om de huidskleur van de dader; dat is veel belangrijker, zodat de gehele bevolkingsgroep gebasht en de onderbuikgevoelens gevoed kunnen worden.
Dus het was wel een verbrande witte?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:20 schreef Draxx het volgende:
[..]
Het gaat hier echter niet om die vrouw die mishandeld is zoals je kunt lezen aan de reacties, die kan een langzame dood sterven van de rechtsextremisten (die beuken als tokkies vaak hun eigen vrouwtjes), maar om de huidskleur van de dader; dat is veel belangrijker, zodat de gehele bevolkingsgroep gebasht en de onderbuikgevoelens gevoed kunnen worden.
Nee dat doen we niet. We kijken naar de feiten. Niemand hier drukt de vluchtelingen uit oekraine bijvoorbeeld in hetzelfde hokje als de oververtegenwoordigs qua criminaliteit en wangedrag uit Marokko en Syrie om maar eens wat te noemen. Dan kun je wel weer dom racisme roepen, maar kijk eens een keer naar de feiten. En niemand zegt dat iedere vluchteling kut is. Wel dat mensen uit bepaalde landen, met een bepaald geloof oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. En dat is nogmaals een feit. Kun je wel heel boos gaan doen, maar dat veranderd de feiten niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:21 schreef Draxx het volgende:
[..]
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig.
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Van welke nep alpha-influencer heb je dit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:10 schreef n__n het volgende:
[..]
Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug.
quote:In maart en april werden er stenen gegooid door de ramen van de woning die zij toegewezen hadden gekregen. Ze woonden er toen nog niet. Er werd volgens Tubantia ook een dreigbrief met de boodschap dat het gezin niet welkom was achtergelaten.
De politie gaat ervan uit dat er bij de autobrand, in de nacht van 25 op 26 juli, sprake was van brandstichting, zegt een woordvoerder. Er is nog geen verdachte aangehouden. De politie doet deze week in een huis-aan-huisblad in de gemeente Tubbergen een oproep om tips door te geven. Dat kan anoniem.
Het gezin laat via VluchtelingenWerk weten te hopen dat de daders snel worden gevonden, "zodat wij en de buurt niet langer in angst hoeven te leven". Ze voelen zich door de inzamelingsactie en de vele kaarten en cadeaus die ze hebben ontvangen gesteund door hun omgeving. "Er zijn gelukkig meer goede dan slechte mensen op de wereld", zegt de vader van het gezin in een persbericht van de organisatie.
Is een vooroordeel nog steeds een vooroordeel wanneer het keer op keer wordt bevestigd?quote:donker getint
pensioenmaffia?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Lees je eens een beetje in wat betreft 'teentakeovers' en verdedig die primaten dan nog maar eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:57 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb laatst in een ander topic een recent onderzoek aangehaald dat laat zien dat oververtegenwoordiging van niet-allochtonen in de statistieken weliswaar correlatie laat zien maar dat causaliteit niet gevonden is. Er blijkt wel een causaal verband te zijn tussen slechte sociaal-economische omstandigheden en meer criminaliteit.
Ik benoem dit even hier ter herinnering. Ik hoop wel dat de figuren die meenden in dat topic op de (mijn) persoon te moeten spelen nadat ik dat gepostnheb zich hier wat kunnen inhouden.
Nee, dan wordt het een zorgvuldig gewogen oordeel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:55 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Is een vooroordeel nog steeds een vooroordeel wanneer het keer op keer wordt bevestigd?
De causaliteit zit in het feit dat buitenlanders die zich in slechte sociaal-economische omstandigheden bevinden een grote drijfveer hebben om naar Europa en Nederland te komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:57 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb laatst in een ander topic een recent onderzoek aangehaald dat laat zien dat oververtegenwoordiging van niet-allochtonen in de statistieken weliswaar correlatie laat zien maar dat causaliteit niet gevonden is. Er blijkt wel een causaal verband te zijn tussen slechte sociaal-economische omstandigheden en meer criminaliteit.
Ik benoem dit even hier ter herinnering. Ik hoop wel dat de figuren die meenden in dat topic op de (mijn) persoon te moeten spelen nadat ik dat gepostnheb zich hier wat kunnen inhouden.
Ja dat is dus grote onzin, die omstandigheden creëren ze niet alleen zelf, ze houden het in stand..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:18 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De causaliteit zit in het feit dat buitenlanders die zich in slechte sociaal-economische omstandigheden bevinden een grote drijfveer hebben om naar Europa en Nederland te komen.
Jij kunt dus wel heel braaf vertellen dat hun criminaliteit niet het gevolg is van hun etnische afkomst, wat niemand beweert, maar dat verandert niets aan de criminaliteit die wordt veroorzaakt door deze migranten.
Nee er word angst in onze kinderen gebracht door de wet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat vriendje een krielkip en was hij volkomen kansloos tegen die gespierde <nee>, maar je kunt niet zomaar je meidje in mekaar laten timmeren en niks doen. Dat kost je uiteindelijk je relatie.
Heeft geen zin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet. We kijken naar de feiten. Niemand hier drukt de vluchtelingen uit oekraine bijvoorbeeld in hetzelfde hokje als de oververtegenwoordigs qua criminaliteit en wangedrag uit Marokko en Syrie om maar eens wat te noemen. Dan kun je wel weer dom racisme roepen, maar kijk eens een keer naar de feiten. En niemand zegt dat iedere vluchteling kut is. Wel dat mensen uit bepaalde landen, met een bepaald geloof oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit. En dat is nogmaals een feit. Kun je wel heel boos gaan doen, maar dat veranderd de feiten niet.
Zelfs dan staan sommigen met droge ogen dingen te roepen als " We hopen vooral dat de dood van ons kind niet misbruikt wordt door rechtsextremisten".quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Heeft geen zin.
Linkse troep in onze maatschappij hebben een gewapend atoom bunker voor hun kop zitten .
Dat gaat pas over als hun kinderen worden verkracht en vermoord .
Zo lang hun niks raken dan hebben hun gelijk.
Ja, soms.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:02 schreef Draxx het volgende:
Soms worden er nog topics aangemaakt waarin witte mensen de daders zijn
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur. Het zou helpen als bijvoorbeeld pepperspray gelegaliseerd zou worden, maar dat durven die laffe herders in Den Haag niet aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee er word angst in onze kinderen gebracht door de wet.
De politie , rechter , wet en de overheid.
Is niks anders dan slap geluk achteraf .
Geen een van hun bied bescherming namelijk.
Op het moment dat er iets gebeurt zijn hun alleen maar gezeik achteraf .
Bescherm je zelf en je geliefde.
En laat de wet en hun gezeik dood vallen.
Ze hebben het zelf naar gemaakt door wetlose stront in onze samenleving te laten komen.
Mensen uit landen waar een mens leven niks waard is.
Terwijl de linkse hippies verwachten dat ze aan onze wet houden .
De achterlijk die onze maatschappij verneukt hebben .
Dour geloven in regenboog en princessjes.
Want er zijn geen Nederlanders in armoede? En alle oekraieners zijn natuurlijk rijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:57 schreef Chillegast het volgende:
Het is elke keer wat. Overal excuses voor, maar nooit eens de problemen aanpakken. Het is niet voor niets dat veel van die landen nog enorme shitholes zijn. Ze willen niet anders. Leven alleen voor Allah. Thats it. Ontwikkel jezelf eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk wil zeggen, wat je wel vaker als nonsens links argument ziet, is dat het aan de omstandigheden ligt.. alleen is het meer zo dat laag opgeleide en laag iq volk met een vaak ronduit inferieure cultuur massaal zijn gaan migreren naar landen waar hogere opleidingen en hoger iq meer gewaardeerd word wil je wat verdienen en er op vooruit gaan.
Ja iq is genetisch grotendeels.
Dat kan niet weerlegd worden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur. Het zou helpen als bijvoorbeeld pepperspray gelegaliseerd zou worden, maar dat durven die laffe herders in Den Haag niet aan.
LOLquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur.
Voor vrouwen ben ik daar 100% voor. Ook tegen Nederlands tuig trouwens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben voorstander van de legalisering van pepperspray. Nederland is afgegleden naar een low-trust samenleving en dus moet de bevolking zich kunnen verdedigen tegen al die agressievelingen.
Waarom zou ik dit van een influencer moeten hebben?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Van welke nep alpha-influencer heb je dit?
Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Zelfs dan staan sommigen met droge ogen dingen te roepen als " We hopen vooral dat de dood van ons kind niet misbruikt wordt door rechtsextremisten".
Complete martelaars voor het doel.
Het is hun goed recht maar in mijn ogen ben je niet goed wijs.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.
Haar turbo-deugende ouders hebben na haar dood een inzamelingsactie gehouden voor, jawel, vluchtelingen.
Wat niemand beweert? Oh ja joh? Hierboven werd nog beweert dat Afrikanen van nature agressief zijn. Is door de moderatie terecht weggehaald maar ga niet roepen dat "niemand dat beweert".quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:18 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Jij kunt dus wel heel braaf vertellen dat hun criminaliteit niet het gevolg is van hun etnische afkomst, wat niemand beweert
Ooooh, je bent alpha van jezelf?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:02 schreef n__n het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit van een influencer moeten hebben?
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:42 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Want er zijn geen Nederlanders in armoede? En alle oekraieners zijn natuurlijk rijk.
Onderbuik vs. data.quote:Koekoek. Misschien eens kijken naar geweld in die culturen, dan snap je iets van de oververtegenwoordiging.
Het random in elkaar slaan of verkrachten van vrouwen heeft niets, maar dan ook niets met armoede te maken en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.
[..]
Onderbuik vs. data.
Het is anders. Ik heb laatst dit topic geopend:quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ja, soms.
Alsof je een hele zeldzame pokemon tegenkomt
Ik heb het over criminaliteit in het algemeen. Er wordt tenslotte druk gegeneraliseerd in dit soort topics.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Het random in elkaar slaan of verkrachten van vrouwen heeft niets, maar dan ook niets met armoede te maken en dat weet je zelf ook wel.
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.quote:
Dat is niet helemaal waar. Het besluit om een inzameling voor Weitblick Freiburg te houden was gemaakt voor haar dood.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.
Haar turbo-deugende ouders hebben na haar dood een inzamelingsactie gehouden voor, jawel, vluchtelingen.
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit. En een man die mannelijk is, prima. Maar als je idiote misogyne onzin uitkraamt wordt het idd toxic. Bepaal zelf maar of die schoen je past, ik ken jou verder niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef n__n het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.
Dat is echt een ding hoor.quote:
Als je alleen komt voor een uitkering en gratis huis met toeslagen dan kom je ook in 'sociaal-economisch slechte toestanden'. Voor NL begrippen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.
[..]
Onderbuik vs. data.
Tja het valt op, als je een beetje rondkijkt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit. En een man die mannelijk is, prima. Maar als je idiote misogyne onzin uitkraamt wordt het idd toxic. Bepaal zelf maar of die schoen je past, ik ken jou verder niet.
Hij heeft verstandig gehandeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Ja het is een opgezet plan!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef n__n het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.
Anticonceptie wordt ook wel gebruik voor een hoop andere jonge meiden hormonen issues. Het zijn geen smarties.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is een opgezet plan!!!
Stel je voor dat vrouwen die pillen nemen om een zwangerschap te voorkomen... Dat zou zo raar zijn?
Dat beweer ik dan ook nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Anticonceptie wordt ook wel gebruik voor een hoop andere jonge meiden hormonen issues. Het zijn geen smarties.
Als dat potentieel grote gezondheidsschade geeft omdat het je hormonale balans verkracht, dan vind ik dat wel raar ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja het is een opgezet plan!!!
Stel je voor dat vrouwen die pillen nemen om een zwangerschap te voorkomen... Dat zou zo raar zijn?
Dit is een typische Hollandse zegswijze die ik een migrant niet snel hoor gebruiken. Zelfs een beetje oubollig taalgebruik.quote:Dat weet ze zelf dondersgoed.
Ja het is idd handig om te weten dat je morgen je eisprong hebt terwijl je zaad in je lijf hebt dat dagen kan overleven.. En genoeg vrouwen die geen nette cyclus van 28 dagen hebben dus ook niet veilig met de kalendermethode kunnen werken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:35 schreef n__n het volgende:
[..]
Als dat potentieel grote gezondheidsschade geeft omdat het je hormonale balans verkracht, dan vind ik dat wel raar ja.
Vrouwen kunnen ook met (niet in Nederland verkochte) apparatuur hun vruchtbaarheid meten. En dan weet je écht waar je aan toe bent, je bent immers niet de hele maand rond vruchtbaar. Ik vind het in beginsel gek dat vrouwen dit niet gewoon op school leren, eigenlijk.
Nergens heb ik geschreven dat hier iets 'gestuurd' zou worden zodát vrouwen zich ergens anders toe aangetrokken voelen, ik heb het hier slechts gehad over wat ik denk dat een bijwerking van het slikken ervan is en dat ik het voorschrijven ervan afkeur omdat het je hormonale balans verstoort. Grappig hoe je het interpreteert allemaal, maar het is niet correct.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij kwam gewoon aan met flauwe kul dat wij dat (gestuurd) innemen zodat we op witte ecto's zouden vallen ipv op eckte mannen..
Opmerkelijk hoe dat topic stil viel nadat je de naam van de hoofdverdachte benoemde. LOL, verder dan de tweede pagina kwam het niet. Ga het topic binnenkort nog wel even uppen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Het is anders. Ik heb laatst dit topic geopend:
NWS / Dakloze vrouw maanden als seksslavin misbruikt
Gruwelijk verhaal. Eerst werden nog de standaaropmerkingen over buitenlanders gemaakt. Totdat bekend werd dat de hoofdverdachte Dennis heet. Daarna werd het heeeeeeel erg rustig in dat topic.
'Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:49 schreef n__n het volgende:
[..]
Nergens heb ik geschreven dat hier iets 'gestuurd' zou worden zodát vrouwen zich ergens anders toe aangetrokken voelen, ik heb het hier slechts gehad over wat ik denk dat een bijwerking van het slikken ervan is en dat ik het voorschrijven ervan afkeur omdat het je hormonale balans verstoort. Grappig hoe je het interpreteert allemaal, maar het is niet correct.
Ik vrees van wel, ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
'Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug.'
'Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.'
Ja je hebt gelijk.. Ik interpreteer het helemaal verkeerd..
Zal wel aan mijn pil liggen.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur. Het zou helpen als bijvoorbeeld pepperspray gelegaliseerd zou worden, maar dat durven die laffe herders in Den Haag niet aan.
Tuurlijk .quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef halfway het volgende:
[..]
Hij heeft verstandig gehandeld.
Ik en de rechter weten wat de gevolgen gevolg kunnen zijn.
Geen onzin in tegenstelling tot je woke artikeltje dat een doodgeschoten crimineel in bescherming neemt heb ik er wel wel wetenschappelijke onderbouwing bij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Wat een onzin
Dat lijkt maar zo
Zelfde dat ze zeggen dat ze een grotere lul hebben
Helaas is dat ook een leugen .
Enige waar ze goed in zijn is rennen maar weer niet in zwemmen.
https://www.kijkmagazine.(...)inters-sneller-zijn/
https://www.cbc.ca/news/s(...)hreatening-1.4022277
Je moet eens weten hoe vaak er "jA MaaR wITte MAnnEn" wordt geroepen als er de zoveelste keer een homo of vrouw in elkaar gerost wordt door een getinte man.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zelfs dan staan sommigen met droge ogen dingen te roepen als " We hopen vooral dat de dood van ons kind niet misbruikt wordt door rechtsextremisten".
Complete martelaars voor het doel.
Nee, dat de dader rijp is voor tbs staat buiten kijf. Maar daar waren alle reacties voor me het al unaniem over eens. Dus daar zou ik niets nieuws aan toevoegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:06 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beide hebben een even lang stuk in het artikel, dit is zoeken naar zeik om te zeiken.
Beiden worden door dezelfde mongool mishandeld vanuit het niets, maar jij stoort je alleen aan het 'feit' dat zij zogezegd meer aandacht krijgt? Wat dus niet is?
Raarrrrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |