abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221500014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.

Lekker bezig weer, journalisten/redactie.
<geen bloederige beelden >

Vind je dit normaal?

En het verhaal van die man staat er ook gewoon uitgebreid in opgetekend, alleen zonder foto.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 04-08-2026 17:16:31 ]
blablablabla
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:06:03 #27
441859 crew  Lenny77
pi_221500016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.

Lekker bezig weer, journalisten/redactie.
Beide hebben een even lang stuk in het artikel, dit is zoeken naar zeik om te zeiken.
Beiden worden door dezelfde mongool mishandeld vanuit het niets, maar jij stoort je alleen aan het 'feit' dat zij zogezegd meer aandacht krijgt? Wat dus niet is?
Raarrrrr
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221500032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221500036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 15:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.
blablablabla
pi_221500129
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:36 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Reddit is dan ook een beetje de sociale werkplaats van het internet.
Ow maar dan moet ik dáárheen! Waarom heeft dit mij nooit iemand gezegd?! Ik dacht dat ik hier moest zijn?! :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221500134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Idd, dit..
Zo vermoeiend om dat steeds te moeten uitleggen...

Ja maar,jamah, ja ma... NLers dan???
Oh, daarom nóg meer gajes binnenhalen???
:')
En als je ze dan vraagt of ze een snoepje willen proeven als er 1 giftige tussen de 100 zit zeggen ze allemaal nee. Maar bij asiel is het blijkbaar geen probleem. En dan ligt het percentage mannelijke jongeren met een niet Europese achtergrond dat zich misdraagt en voor onrust zorgt nog veel hoger.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:32:57 #32
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221500137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
De spierbundels van FOK hadden dit heel anders aangepakt.
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Één ding is zeker, die bepuiste vetzakken was dit inderdaad nooit overkomen.

De zolderkamerautist heeft namelijk geen vriendin
Laffe huichelaar
pi_221500377
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
De spierbundels van FOK hadden dit heel anders aangepakt.
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Ik had die gast ongetwijfeld klappen gegeven, maar ik heb bij intimidatie een vrij kort lontje. Ik schuw niet om iemands neus of oren van zijn kop te scheuren met mijn tanden, als het nodig is.
pi_221500393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:55 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Wat is nou in hemelsnaam weer donkergetint? Is dat hetzelfde als donkerwit?
Getint is niet wit. Getint is allesbehalve wit, refererend naar een kleurtje, in dit soort berichten vaak een viezig caramelachtig tintje.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:22:33 #35
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221500418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat :') . Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit :N
Die zijn toch ook ooit binnengehaald 70 jaar geleden?
Blaf me vol
pi_221500566
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:14 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Ik had die gast ongetwijfeld klappen gegeven, maar ik heb bij intimidatie een vrij kort lontje. Ik schuw niet om iemands neus of oren van zijn kop te scheuren met mijn tanden, als het nodig is.
Waarschijnlijk is dat vriendje een krielkip en was hij volkomen kansloos tegen die gespierde <nee>, maar je kunt niet zomaar je meidje in mekaar laten timmeren en niks doen. Dat kost je uiteindelijk je relatie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 04-08-2026 17:17:52 ]
blablablabla
pi_221500580
Ik lees nergens dat het er meer dan 1 was. Je moet hier toch gewoon tegen optreden? Dit houdt alleen op als we terug vechten.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:48:50 #38
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221500602
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.

Het zijn altijd dezelfde figuren. Die meppen (tram)chauffeurs, conducteurs, ambulancebroeders, stappende tieners, oude mensen of jonge meiden van de sokken. Onder doodnormale omstandigheden. En niemand weet waarom.

En dan heb je figuren als Ronald-Koeman. Die het benadert alsof het Lingo is en de speler de hele tijd een rode bal pakt. "Puur toeval, niets te zien" en enige patroonherkenning is "racistische drek".

Ieder topic, keer op keer dezelfde cognitieve dissonantie. Behalve als er in een zeldzaam geval een blanke zich laat gaan in een kroeggevecht, of een dakloze arbeidsmigrant het nieuws haalt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:18:47 #39
485843 crew  Jippie
pi_221500760
Hou het allemaal een beetje fatsoenlijk, het is veel te warm voor moderatie..
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:25:48 #40
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221500797
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:18 schreef Jippie het volgende:
Hou het allemaal een beetje fatsoenlijk, het is veel te warm voor moderatie..
Krijgen jullie daar niet dik voor betaald? :P
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 4 augustus 2026 @ 17:29:48 #41
485843 crew  Jippie
pi_221500831
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Krijgen jullie daar niet dik voor betaald? :P
We krijgen er een hoop liefde voor terug en dat is onnetaalbaar O+
pi_221500906
Kansloos. Een vrouw mishandelen. Wel een enorme spierbundel deze macho. Waarom zoekt hij niet meer uitdaging op. Maak het wat spannender in plaats van een fragiel jong ding aan te vallen.
pi_221501072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat :') . Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit :N
Waar is in dit topic 'racistische drek' te vinden dan? Heb je daar een concreet voorbeeld van? Het lijkt er met name op dat je liever niet hebt dat mensen benoemen dat dit weer een dader lijkt te zijn die tot een bepaalde groep kan worden gerekend. Een groep die een gigantische oververtegenwoordiging ken als het gaat om geweldsdelicten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221501087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Importeer de derde wereld. krijg de derde wereld *O* .
Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
Dergelijke meisjes slikken meestal de pil en dan voelen ze zich hormonaal aangetrokken tot slappe twinks. Natuurlijk slaat die niet terug. :')
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:11:20 #45
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221501089
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar is in dit topic 'racistische drek' te vinden dan? Heb je daar een concreet voorbeeld van? Het lijkt er met name op dat je liever niet hebt dat mensen benoemen dat dit weer een dader lijkt te zijn die tot een bepaalde groep kan worden gerekend. Een groep die een gigantische oververtegenwoordiging ken als het gaat om geweldsdelicten.
En daarmee bedoel je vrijwel alle niet-blanken en sommige wel-blanken zoals Bulgaren en Roemenen? Of bedoel je "iedereen die op een bepaald moment een buitenlandse afstammeling heeft"?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221501101
Kom op HR, die vraag stel je alleen om ongeacht het antwoord met heel veel woorden in een omslachtig epistel daar weer tegenin te kunnen gaan. Je bent niet helemaal achterlijk dus het antwoord op jouw vraag kun je prima zelf verzinnen.
pi_221501108
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:26 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Is dat de nieuwe benaming voor zwart of moeten we toch meer denken aan donkerbruin?
Dat kan ook een blanke Jan-Peter zijn die door de zomerzon wat donker is getint?

De woorden neger, Indiër, Moor, Arabier, etc (vroeger gangbaar maar nu verboden), waren toch wat duidelijker.
pi_221501159
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:39 schreef Peppert het volgende:
Kansloos. Een vrouw mishandelen. Wel een enorme spierbundel deze macho. Waarom zoekt hij niet meer uitdaging op. Maak het wat spannender in plaats van een fragiel jong ding aan te vallen.
Het gaat hier echter niet om die vrouw die mishandeld is zoals je kunt lezen aan de reacties, die kan een langzame dood sterven van de rechtsextremisten (die beuken als tokkies vaak hun eigen vrouwtjes), maar om de huidskleur van de dader; dat is veel belangrijker, zodat de gehele bevolkingsgroep gebasht en de onderbuikgevoelens gevoed kunnen worden.
pi_221501181
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
Users zoals TS, en jij, proberen alle allochtonen of asielzoekers weg te zetten als tuig, hen te stigmatiseren en onderbuikgevoelens te voeden, terwijl het in werkelijkheid om individuen gaat, net zoals wanneer de daders autochtone Nederlanders zijn. Het blijven mensen, je kunt niet van alle allochtonen of asielzoekers verwachten dat zij zich als engelen gedragen, terwijl je je zelf als een tokkie opstelt.
pi_221501229
Misschien was die boos omdat die man zijn spullen had weggehaald en dacht dat het dieven waren? Maar dat zou geen verklaring zijn waarom hij het meisje heeft geslagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')