abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221499228
quote:
"Lizzy was rond 12.00 uur met een vriend naar de Veerplas gekomen om te gaan suppen. Terwijl haar vriend bezig was het supboard op te pompen, zat zij nog in de auto met de deur open. Een onbekende man kwam langs en groette haar vriend. "Hij zei tegen hem: 'Alles goed?' Daarna kwam hij op mij af en begon hij ineens op mijn hoofd in te slaan", vertelt Lizzy."

"Haar vriend greep onmiddellijk in en ging tussen Lizzy en de aanvaller staan. De man stopte daarop met slaan. Toen Lizzy's vriend hem vroeg waarom hij dit deed, zou de aanvaller hebben geantwoord: "Dat weet ze zelf dondersgoed." Daarna fietste hij snel weg. Voor Lizzy is die opmerking onbegrijpelijk. Ze zegt de man nooit eerder te hebben gezien."

"Ze hield onder meer flinke blauwe plekken over aan de mishandeling. En ook mentaal is de impact enorm. "Fysiek gaat het goed, maar mentaal is het wel een dingetje", zegt ze. "Ik zie hem de hele tijd voor me." Ook op haar werk merkt ze nu de gevolgen van wat er is gebeurd. Lizzy heeft een eigen tattooshop en werkt daar alleen. "Om nu alleen met een man te zijn, dat gaat niet.""

"Het incident zou mogelijk niet op zich staan. Eerder die ochtend raakte een 66-jarige man op dezelfde locatie ernstig gewond bij een andere mishandeling door een man met hetzelfde signalement. Volgens zijn echtgenote gebeurde dat rond 10.00 uur, ongeveer twee uur voor de mishandeling van Lizzy."

"De man was daar aan het werk. Samen met een collega hield hij het terrein netjes. Op het gras lagen kleding en andere spullen. Volgens zijn vrouw hadden de medewerkers toestemming om achtergelaten spullen weg te halen. "Hij legt de spullen op de auto en voelt ineens een hele doffe klap. Pats", vertelt zijn vrouw, die anoniem wil blijven. Haar man werd volgens haar aangevallen en zakte door zijn benen."

"De man was daar aan het werk. Samen met een collega hield hij het terrein netjes. Op het gras lagen kleding en andere spullen. Volgens zijn vrouw hadden de medewerkers toestemming om achtergelaten spullen weg te halen. "Hij legt de spullen op de auto en voelt ineens een hele doffe klap. Pats", vertelt zijn vrouw, die anoniem wil blijven. Haar man werd volgens haar aangevallen en zakte door zijn benen."

"De gevolgen waren ernstig. In het ziekenhuis bleek dat hij onder meer een klaplong en een gebroken rib had opgelopen. Ook had hij drie gekneusde ribben en een grote bloeduitstorting. Hij moest met spoed worden behandeld."

"Inmiddels is de man weer thuis, maar hij heeft volgens zijn vrouw nog veel pijn. Ook mentaal heeft de gebeurtenis veel met hem gedaan. "Mijn man is normaal veel sterker. Hij is stiller. Dan zie je aan zijn hand of hoofd dat er onrust in zit. Het heeft zo'n inbreuk op hem gedaan.""

"Extra wrang is dat de man vlak voor zijn pensioen staat. Over ongeveer zeven weken zou hij stoppen met werken. Volgens zijn vrouw duurt zijn herstel naar verwachting zes tot acht weken. Zijn werkgever verwacht daarom niet dat hij voor zijn pensioen nog terugkeert."

"Getuigen die donderdag 30 juli rond 12.00 uur iets hebben gezien bij de Veerplas worden dringend gevraagd zich bij de politie te melden. Ook mensen die de beschreven man eerder die dag hebben gezien, beschikken over camerabeelden of mogelijk zelf iets met hem hebben meegemaakt, worden verzocht contact op te nemen."

"De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd. Hij heeft kort, krullend haar en liep zonder shirt en in een donkere korte broek. Ook droeg hij een goudkleurige zonnebril. Op zijn borst zou een tatoeage zitten die doorloopt richting zijn linkerarm. Na de mishandeling van Lizzy reed de man weg op een zwarte omafiets."

Link:

https://www.nhnieuws.nl/n(...)handeld-bij-veerplas

Importeer de derde wereld. krijg de derde wereld *O* .
Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
blablablabla
pi_221499261
Zo iemand laten wegfietsen. Lekkere vriend ben je dan.
pi_221499267
quote:
De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd. Hij heeft kort, krullend haar en liep zonder shirt en in een donkere korte broek. Ook droeg hij een goudkleurige zonnebril. Op zijn borst zou een tatoeage zitten die doorloopt richting zijn linkerarm
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:18:21 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221499306
Had hem tandjes laten rapen

Vriendje is een bitch
pi_221499313
En uiteraard weer de welbekende getinte kleur. Je verwacht het niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221499408
quote:
Een onbekende man kwam langs en groette haar vriend. "Hij zei tegen hem: 'Alles goed?' Daarna kwam hij op mij af en begon hij ineens op mijn hoofd in te slaan", vertelt Lizzy."
Verward nee sorry, onbegrepen gedrag vast weer, een van de duizenden die zo rondlopen. Speur maar even of deze niet ook al bekend is van een compleet boekwerk aan dossieropbouw, zou ik denken.
  Forum Admin dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:25:11 #7
35723 crew  GGMM
pi_221499502
De spierbundels van FOK hadden dit heel anders aangepakt.
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:26:44 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_221499540
quote:
De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd
Is dat de nieuwe benaming voor zwart of moeten we toch meer denken aan donkerbruin?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_221499543
3e wereldland Nederland allen.

De voordelen van iedereen binnehalen ontgaat mij nog steeds. Iedere kermis wordt tegenwoordig ook al geterroriseerd door dit soort lui.

https://www.gld.nl/nieuws(...)r-ons-stopt-het-hier
pi_221499558
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Importeer de derde wereld. krijg de derde wereld *O* .
Gelukkig komen dit soort zaken niet voor onder autochtonen in Nederland. *O*

quote:
Oh en die vriend is een loser. Als jij mijn meisje slaat is het daarna jij of ik neer.
Je kunt niet eens een deuk in een pakje boter slaan dat in deze zomertemperaturen op tafel heeft gestaan.
pi_221499568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:29 schreef Draxx het volgende:

[..]
[..]
Je kunt niet eens een deuk in een pakje boter slaan dat in deze zomertemperaturen op tafel heeft gestaan.
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
pi_221499601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:29 schreef Draxx het volgende:

[..]
[..]

Excuusneger gespot.
Vrijwel al dat soort laf en kansloos geweld komt van allochtonen al dan niet met een onderliggend racistisch motief en/of geestenziekte.

quote:
Probeer me maar :)
blablablabla
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:41:00 #13
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_221499627
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_221499688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:41 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze complete documentaire (staat ook in z'n geheel op YT) is een aanrader.
pi_221499770
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:41 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.

Steeds opnieuw gelijk krijgen is helemaal niet fijn :{
pi_221499780
Wat lopen er toch complete debielen rond ;(
pi_221499794
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:31 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ahhh daar is ie weer, Nederlanders doen ook wel eens wat, dus kunnen we nog wel meer tuig gebruiken.
Idd, dit..
Zo vermoeiend om dat steeds te moeten uitleggen...

Ja maar,jamah, ja ma... NLers dan???
Oh, daarom nóg meer gajes binnenhalen???
:')
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:33:55 #18
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_221499862
ik las op reddit dat Lizzy een neuspiercing heeft dus links is dus dat het niks uit maakt
Blaf me vol
pi_221499878
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:33 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
ik las op reddit dat Lizzy een neuspiercing heeft dus links is dus dat het niks uit maakt
Reddit is dan ook een beetje de sociale werkplaats van het internet.
pi_221499891
Ik moet eerst weten op welke partij Lizzy gestemd heeft zodat ik weet of ik me hierover moet opwinden of niet.
pi_221499922
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Idd makkelijk lullen.
Als de dader sterker is dan je en je neer hoekt kan die daarna los gaan op je vriendin.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:46:51 #22
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221499943
Niet iedereen is een grote brede getrainde vechter.

Hij ging ertussen staan en daardoor hield de aanvaller op.
En dat is het belangrijkste.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221499952
Als ze 'dondersgoed weet waarom' dan zal het vast over haar uiterlijk, haar of kleding gaan.
-nee-
pi_221499966
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:48 schreef Marsenal het volgende:
Als ze 'dondersgoed weet waarom' dan zal het vast over haar uiterlijk, haar of kleding gaan.
Zal wel onzedelijk gekleed zijn dan (volgens de norm van de mishandelaar).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_221499971
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat :') . Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit :N
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221499977
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen doen hier net alsof het om een asielzoeker of allochtone fatbike jongen gaat terwijl het volgens de omschrijving om een correct Nederlands sprekende donkergetinte gozer met tattoo en omafiets gaat :') . Het maakt blijkbaar allemaal niks meer uit. Men leest donker getint en al het "importeer derde wereld" en "gajes binnenhalen" racistische drek komt er alweer uit :N
Als hij uit Suriname of De Antillen komt is het net zo goed import, en ook daar hebben we genoeg ellende mee gehad. Zijn nog steeds oververtegenwoordigd in ongeveer elke relevante misdaadstatistiek.
blablablabla
pi_221499978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:
"De gezochte man wordt omschreven als ongeveer 30 jaar oud, tussen de 1.70 en 1.80 meter lang, donker getint en sportief gebouwd.
Wat is nou in hemelsnaam weer donkergetint? Is dat hetzelfde als donkerwit?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221499984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221499985
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.

Lekker bezig weer, journalisten/redactie.
pi_221500014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:
Een 66-jarige man die het ziekenhuis in geslagen is, en daadwerkelijk zwaar mishandeld is. Maar het artikel draait voornamelijk om een 21-jarige jonge vrouw met wat blauwe plekken die "zwaar mishandeld" is.

Vind je dit normaal?

En het verhaal van die man staat er ook gewoon uitgebreid in opgetekend, alleen zonder foto.
blablablabla
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:06:03 #31
441859 crew  Lenny77
pi_221500016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef silverhill het volgende:

Beide hebben een even lang stuk in het artikel, dit is zoeken naar zeik om te zeiken.
Beiden worden door dezelfde mongool mishandeld vanuit het niets, maar jij stoort je alleen aan het 'feit' dat zij zogezegd meer aandacht krijgt? Wat dus niet is?
Raarrrrr
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221500032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Maakt dat jou veel uit als je random door iemand in elkaar geslagen wordt, dan? Zomaar nieuwsgierig.
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221500036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 15:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Uiteraard maakt dat me wat uit. Geweld en mishandeling zijn serieuze overtredingen (helaas wel van alle tijden en vaak alleen relevant voor het lokale nieuws). Het gaat mij om de boeg waarover het wordt gegooid in de reacties.
Het zijn altijd dezelfde slag laffe tyfushyena's die dit soort misdaden begaan. Dat is geen toeval omdat er een onderliggend racistisch of religieus motief achter ligt.
blablablabla
pi_221500129
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:36 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Reddit is dan ook een beetje de sociale werkplaats van het internet.
Ow maar dan moet ik dáárheen! Waarom heeft dit mij nooit iemand gezegd?! Ik dacht dat ik hier moest zijn?! :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221500134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 14:19 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Idd, dit..
Zo vermoeiend om dat steeds te moeten uitleggen...

Ja maar,jamah, ja ma... NLers dan???
Oh, daarom nóg meer gajes binnenhalen???
:')
En als je ze dan vraagt of ze een snoepje willen proeven als er 1 giftige tussen de 100 zit zeggen ze allemaal nee. Maar bij asiel is het blijkbaar geen probleem. En dan ligt het percentage mannelijke jongeren met een niet Europese achtergrond dat zich misdraagt en voor onrust zorgt nog veel hoger.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:32:57 #36
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221500137
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
Één ding is zeker, die bepuiste vetzakken was dit inderdaad nooit overkomen.

De zolderkamerautist heeft namelijk geen vriendin
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')