abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221501611
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:57 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb laatst in een ander topic een recent onderzoek aangehaald dat laat zien dat oververtegenwoordiging van niet-allochtonen in de statistieken weliswaar correlatie laat zien maar dat causaliteit niet gevonden is. Er blijkt wel een causaal verband te zijn tussen slechte sociaal-economische omstandigheden en meer criminaliteit.

Ik benoem dit even hier ter herinnering. Ik hoop wel dat de figuren die meenden in dat topic op de (mijn) persoon te moeten spelen nadat ik dat gepostnheb zich hier wat kunnen inhouden.
Want er zijn geen Nederlanders in armoede? En alle oekraieners zijn natuurlijk rijk.

Koekoek. Misschien eens kijken naar geweld in die culturen, dan snap je iets van de oververtegenwoordiging.
pi_221501620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Wat hij eigenlijk wil zeggen, wat je wel vaker als nonsens links argument ziet, is dat het aan de omstandigheden ligt.. alleen is het meer zo dat laag opgeleide en laag iq volk met een vaak ronduit inferieure cultuur massaal zijn gaan migreren naar landen waar hogere opleidingen en hoger iq meer gewaardeerd word wil je wat verdienen en er op vooruit gaan.

Ja iq is genetisch grotendeels.
Dat kan niet weerlegd worden.
Het is elke keer wat. Overal excuses voor, maar nooit eens de problemen aanpakken. Het is niet voor niets dat veel van die landen nog enorme shitholes zijn. Ze willen niet anders. Leven alleen voor Allah. Thats it. Ontwikkel jezelf eens.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 19:48:33 #78
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221501648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur. Het zou helpen als bijvoorbeeld pepperspray gelegaliseerd zou worden, maar dat durven die laffe herders in Den Haag niet aan.
:') :'(
Krekker is de bom!
pi_221501656
Ik ben voorstander van de legalisering van pepperspray. Nederland is afgegleden naar een low-trust samenleving en dus moet de bevolking zich kunnen verdedigen tegen al die agressievelingen.
pi_221501658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:39 schreef Elan het volgende:

[..]
De gemiddelde westerse persoon is fysiek en mentaal niet opgewassen tegen donkere mensen. Deze zijn van nature gespierder en waant zich terecht superieur.
LOL
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221501701
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben voorstander van de legalisering van pepperspray. Nederland is afgegleden naar een low-trust samenleving en dus moet de bevolking zich kunnen verdedigen tegen al die agressievelingen.
Voor vrouwen ben ik daar 100% voor. Ook tegen Nederlands tuig trouwens.
pi_221501731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 18:51 schreef Moonah het volgende:

[..]
Van welke nep alpha-influencer heb je dit? :O
Waarom zou ik dit van een influencer moeten hebben? :')
pi_221501867
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Zelfs dan staan sommigen met droge ogen dingen te roepen als " We hopen vooral dat de dood van ons kind niet misbruikt wordt door rechtsextremisten".

Complete martelaars voor het doel.
Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.

Haar turbo-deugende ouders hebben na haar dood een inzamelingsactie gehouden voor, jawel, vluchtelingen.

:{
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:14:59 #84
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221501872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Misschien kan je het Duitse meisje Maria Ladenburger nog herinneren. Verkracht en gewurgd door een asielzoeker.

Haar turbo-deugende ouders hebben na haar dood een inzamelingsactie gehouden voor, jawel, vluchtelingen.

Het is hun goed recht maar in mijn ogen ben je niet goed wijs.
- vmi voor intimi -
pi_221501984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:18 schreef Kottnauer het volgende:

[..]

Jij kunt dus wel heel braaf vertellen dat hun criminaliteit niet het gevolg is van hun etnische afkomst, wat niemand beweert
Wat niemand beweert? Oh ja joh? Hierboven werd nog beweert dat Afrikanen van nature agressief zijn. Is door de moderatie terecht weggehaald maar ga niet roepen dat "niemand dat beweert".
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 20:26:30 #86
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221502002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:02 schreef n__n het volgende:

[..]
Waarom zou ik dit van een influencer moeten hebben? :')
Ooooh, je bent alpha van jezelf?! :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_221502010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:42 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Want er zijn geen Nederlanders in armoede? En alle oekraieners zijn natuurlijk rijk.
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.

quote:
Koekoek. Misschien eens kijken naar geweld in die culturen, dan snap je iets van de oververtegenwoordiging.
Onderbuik vs. data.
pi_221502036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Chillegast het volgende:

[..]
Dat is nou exact het punt. Uit dat onderzoek blijkt dat autochtone Nederlanders in slechte sociaal-economische omstandigheden net zo crimineel zijn als allochtonen in slechte sociaal-economische omstandigheden.
[..]
Onderbuik vs. data.
Het random in elkaar slaan of verkrachten van vrouwen heeft niets, maar dan ook niets met armoede te maken en dat weet je zelf ook wel.
pi_221502050
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:35 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Ja, soms.

Alsof je een hele zeldzame pokemon tegenkomt O-)
Het is anders. Ik heb laatst dit topic geopend:

NWS / Dakloze vrouw maanden als seksslavin misbruikt

Gruwelijk verhaal. Eerst werden nog de standaaropmerkingen over buitenlanders gemaakt. Totdat bekend werd dat de hoofdverdachte Dennis heet. Daarna werd het heeeeeeel erg rustig in dat topic.
pi_221502068
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Het random in elkaar slaan of verkrachten van vrouwen heeft niets, maar dan ook niets met armoede te maken en dat weet je zelf ook wel.
Ik heb het over criminaliteit in het algemeen. Er wordt tenslotte druk gegeneraliseerd in dit soort topics.
pi_221502105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Moonah het volgende:

[..]
Ooooh, je bent alpha van jezelf?! :D
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.
pi_221502191
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Het besluit om een inzameling voor Weitblick Freiburg te houden was gemaakt voor haar dood.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:04:10 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221502512
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef n__n het volgende:

[..]
Dat zou ik nooit over mezelf zeggen. Maar wat ik geconstateerd heb is dat 'toxic masculinity', oftewel dat een man 'mannelijk' is met een meer 'grove' uitstraling, keihard wordt afgekeurd. Tegelijkertijd worden hormoonverstorende anticonceptiepillen voorgeschreven alsof het iets onschuldigs is, ofwel (jonge) vrouwen kiezen er zelf voor om deze in te nemen. En je hormoonbalans heeft een invloed op waartoe je je aangetrokken voelt.
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit. En een man die mannelijk is, prima. Maar als je idiote misogyne onzin uitkraamt wordt het idd toxic. Bepaal zelf maar of die schoen je past, ik ken jou verder niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_221502554
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 19:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
:') :'(
Dat is echt een ding hoor.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/6735823/

Wij blanken hebben gemiddeld weer meer massa dan Aziaten. Maar het is geen toeval dat zoveel donkere mannen relatief meer spiermassa met zich mee dragen. Bovendien draaien ze hun hand niet om voor een gevecht, waar ons is aangeleerd die zoveel mogelijk te vermijden en 'verstandige' en correcte keuzes te maken.
blablablabla
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:21:36 #95
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221502728
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:26 schreef Chillegast het volgende:

[..]
[..]
Onderbuik vs. data.
Als je alleen komt voor een uitkering en gratis huis met toeslagen dan kom je ook in 'sociaal-economisch slechte toestanden'. Voor NL begrippen.

Alleen vinden zij dat prima.

Beetje flauw verweer dus.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221502782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Moonah het volgende:

[..]
Correlatie is niet hetzelfde als causaliteit. En een man die mannelijk is, prima. Maar als je idiote misogyne onzin uitkraamt wordt het idd toxic. Bepaal zelf maar of die schoen je past, ik ken jou verder niet.
Tja het valt op, als je een beetje rondkijkt.
pi_221502903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef GGMM het volgende:
De spierbundels van FOK hadden dit heel anders aangepakt.
Wat makkelijk om lekker van achter je toetsenbord te roepen dat die jongen een mietje is
Hij heeft verstandig gehandeld.
Ik en de rechter weten wat de gevolgen gevolg kunnen zijn.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:19:49 #98
441859 crew  Lenny77
pi_221503229
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef n__n het volgende:

[..]
Ja het is een opgezet plan!!!
Stel je voor dat vrouwen die pillen nemen om een zwangerschap te voorkomen... Dat zou zo raar zijn?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:22:34 #99
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221503237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja het is een opgezet plan!!!
Stel je voor dat vrouwen die pillen nemen om een zwangerschap te voorkomen... Dat zou zo raar zijn?
Anticonceptie wordt ook wel gebruik voor een hoop andere jonge meiden hormonen issues. Het zijn geen smarties.
- vmi voor intimi -
  Moderator dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:25:28 #100
441859 crew  Lenny77
pi_221503246
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 22:22 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Anticonceptie wordt ook wel gebruik voor een hoop andere jonge meiden hormonen issues. Het zijn geen smarties.
Dat beweer ik dan ook niet ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')