SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:15 schreef INViCTuS het volgende:
Misshobje zit in een mijn
Goeie TT wel. Echt 1 van de beste zomers in jaren
Ik had eerst deze in de week voorspelling maar had hem alsnog 1 graadje hoger gezet.. super stom!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 02:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha ja bizar he!
Deze temperatuur zag ik even niet aankomen.
Trui uit op het terras in januariquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:40 schreef INViCTuS het volgende:
Cancel die winter maar. Zou voor mij goed uitkomen betreft werk
[ x ]
Juli zoals die eigenlijk hoort te zijn. Geen temperaturen onder de 20. Wel sneu voor Wijsterquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:21 schreef bloodymary1 het volgende:
De julimaand was fantastisch! Augustus wordt nog beter!
Ik wil graag een weekend schaatsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Trui uit op het terras in januari
Naast de Denenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik wil graag een weekend schaatsen.![]()
Daarna de Noren naar zolder en de trui aan op het terras.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een zolder vol Scandinaviërs!
Als nog heb je het wel goed gedaan hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]ik heb heerlijk geslapen
[..]
Ik had eerst deze in de week voorspelling maar had hem alsnog 1 graadje hoger gezet.. super stom!
Dat kan ook binnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik wil graag een weekend schaatsen.![]()
Daarna de Noren naar zolder en de trui aan op het terras.
Ja ik zag het 1e gewoon weer eens. Lang geleden hehe. Blijquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als nog heb je het wel goed gedaan hoor
Ja lucky youquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik zag het 1e gewoon weer eens. Lang geleden hehe. Blij
Thanksiequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja lucky youen dat mocht ook wel eens weer
![]()
Hier zon en wolken, en de wind die weer flink aanwezig is bij 21,4gr
Bij jou inderdaad stuk rustiger dan hier, al is de wind wel weer wat afgenomen. Max stoot: 34km/h om 16:24.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanksie![]()
Hier vandaag ook zoiets maar weinig wind en stuk warmer graad of 24 misschien 23. Prima weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |