Portugese kipquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:34 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben dus niet dol op krokettenkunstkroketten.
Serveren ze die waar ik op vakantie ga
Heeft de doorgewinterde @:lucky_strike tips voor niet te romige die vooral naar het smaakje smaken en minder naar roux?
Kun je watermeloenen in Nederland van de koude grond eten? En is de plant wintervast?quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:53 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Kijk: een watermeloen op komst! (Zo groot als een stuiterbal nu)
[ afbeelding ]
[..]
Hier wat handvatten voor zelf determineren:
https://fruitbomen.net/in(...)n-appel-determineren
Of de pomologen inschakelen; hier staat een (niet uitputtende) lijst van verenigingen:
https://www.mijneigenfruitboom.nl/determinatie-rassen/
Lager van de trapas zal er niets van merken. Dit is een klassieker. Dus lagers in de bus opgesloten met een moer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah dat is ruk, dat vindt het lager niet leuk.
Ik moet ook aan het sleutelen; de achterwielnaaf van mijn dochters sportfiets zit een "bonk" in: speling bij het aanspannen van de ketting. Het "riktiktiktiktik" mechanisme is denk ik vuil
Ik? Nee gewoon dat ding op de kop zetten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:16 schreef AnneX het volgende:
Vanavond Zomerse lasagne.
Verrassend vanwege de doperwtjes ! En lekker vanwege de citroen.
Wie is er ook nieuwsgierig naar? https://chickslovefood.com/recept/zomerse-lasagne/
Voor een fiets reparatie ga ik naar de fietsenmaker of de (nieuwe) buurman, die is fietsenmaker.
Heb je de fiets dan hangen aan zo’n systeem aan het plafond om eraan te werken?
Ja, dank je, op het menu gezet voor overmorgenquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:16 schreef AnneX het volgende:
Vanavond Zomerse lasagne.
Verrassend vanwege de doperwtjes ! En lekker vanwege de citroen.
Wie is er ook nieuwsgierig naar? https://chickslovefood.com/recept/zomerse-lasagne/
Ik zal wel wat gemist hebben of alles is echt zo oud dat het niet meer kon opstarten na de storing.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:48 schreef Tele6 het volgende:
www.maptap.gg August 4
97🔥 95🏅 93🏆 80🌞 88🎉
Final score: 882
@:Kaatje1 irritant van je tv, hopelijk snel gefixt!
Hopelijk doet dat iets voor hem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:22 schreef Sarabi het volgende:
Zo maar weer naar de dierenarts om medicatie tegen misselijkheid en eetlustopwekkers te halen. Sinds woensdag is er maar weinig verbetering opgetreden dus hopelijk helpt dit.
Was jij altijd zo goed in topo? Of heb je google maps ernaastquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
www.maptap.gg August 4
100🎯 100🎯 99🎯 99🎯 97🔥
Final score: 986
Zo, uitgespeeld wel lijkt me
Gewoon 2 haken in de dakbalk van de schuur, met aan ieder een ketting met aan het eind een "fietshaak" (die passen om stuur en onder zadel)quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:16 schreef AnneX het volgende:
Heb je de fiets dan hangen aan zo’n systeem aan het plafond om eraan te werken?
Ja! die had mijn vader in de kelder onder de flat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon 2 haken in de dakbalk van de schuur, met aan ieder een ketting met aan het eind een "fietshaak" (die passen om stuur en onder zadel)
Even tillen en klaar.
Oh tof!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een mooie chique messenslijpset gekocht: https://www.meesterslijpe(...)acte-messenslijper-1
Ik hoop dat hij leverbaar is want het is een set die uit productie is en ik wil echt heel graag deze. Geschikt voor motorisch domme mensen, en ook voor kartelmessen, scharen, etc.
Middagsmat van ikea? 0.9kg!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff ben weer eens op zoek naar iets onmogelijks. Ik heb al jaren een creuset wokachtige pan. Steel handvat en aan de andere kant ook een handvat. De pan gebruik ik al niet zo vaak meer want vrij zwaar (1.7 kg) maar van de week wel en wat was ik blij met het andere handvat want de pan (met inhoud) gleed bijna uit m'n handen.
Nu op zoek naar een wokachtige pan. Maar dan wel een stuk lichter, anti aanbak pfasvrij maar met een steel handvat en een ander handvat. En dan ook niet idioot duur. Zo vaak gebruik ik 'm niet. En wanneer er geen bijbehorend (glazen) deksel is, dan 30 cm zodat ik de oude deksel kan blijven gebruikt. Naald in een hooiberg dit.
Daar kan ik wat mee. Maar die kwam ik niet tegen in webshop. Ik ga ze bestellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Middagsmat van ikea? 0.9kg!
https://www.ikea.com/nl/n(...)vrij-staal-50463696/
Deksel Klockren past erbij:
https://www.ikea.com/nl/n(...)enpan-glas-20449206/
Lees even de reviews!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar kan ik wat mee. Maar die kwam ik niet tegen in webshop. Ik ga ze bestellen.
Voor 10 euro (ik doe dan nog even niet de deksel) kan ik me er geen buil aan vallen. Is het bagger kwaliteit dan is het maar 10 euro.quote:
Ik heb het gemaakt en geproefd. Wij eten pizza vanavondquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:02 schreef AnneX het volgende:
OK.
Foutje: het recept is voor 4 personen. En wij zijn met twee.
Het staat al in de oven. Kan best morgen opgewarmd. Toch!?
https://chickslovefood.co(...)-met-5-ingredienten/
Ik mis vooral flink wat peper, knoflook, beetje zout en nog best wel andere kruidenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb het gemaakt en geproefd. Wij eten pizza vanavond
Ketting kan er weer of. Deze zou geschikt zijn voor 8 tandwielbladen achter. Niet dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Lager van de trapas zal er niets van merken. Dit is een klassieker. Dus lagers in de bus opgesloten met een moer.
Maar een probleem komt zelden alleen.
Vandaag ook de ketting vervangen. Deze was al wat ouder en wat opgerekt, maar het geklooi van gister was teveel. Zat ineens speling op, alle kanten. En krakend geluid bij het fietsen.
Bedoel je dat het niet smaakte?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt: vroegûh deed ik zonder aardappelen als een quiche in bladerdeeg. Inderdaad met spekjes. En eieren met kaas eroverheen gieten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ik maak 2 personenpreischotel met spekjes
Bakje spekjes (125 gr), uitbakken, 2 fijngesneden preien erdoor, zakje minikriel (500 gr), even samen bakken en husselen. Scheut kookroom erdoor, peper & zout. In ovenschotel, kaas erover en wat paneermeel. 30 min in de oven.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Terecht. Life's too short for boring food.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn! Hopelijk blijft dat zo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 het Renal voer met hert smaak is vandaag binnen gekomen
Hij heeft natuurlijk net wel ook eetlust opwekker gekregen maar tot nu toe is hij er blij mee.
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 het Renal voer met hert smaak is vandaag binnen gekomen
Hij heeft natuurlijk net wel ook eetlust opwekker gekregen maar tot nu toe is hij er blij mee.
2 jaar geleden is ie voor het laatst gewogen bij de DA en in die tijd is ie wel afgevallen. Maar geen idee of dat van de laatste tijd is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Was ie inmiddels ook vermagerd?
En poes heeft het natuurlijk ook warm, en als hij meer heeft gegeten dan de afgelopen dagen, moet hij ook uitbuikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 jaar geleden is ie voor het laatst gewogen bij de DA en in die tijd is ie wel afgevallen. Maar geen idee of dat van de laatste tijd is.
Hij komt wel wat duf over nukan een bijwerking zijn maar vind het ook wel weer sneu.
Daar heb je ook gelijk in. Ik zal hem maar een beetje met rust latenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En poes heeft het natuurlijk ook warm, en als hij meer heeft gegeten dan de afgelopen dagen, moet hij ook uitbuiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |