Ik mis vooral flink wat peper, knoflook, beetje zout en nog best wel andere kruidenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb het gemaakt en geproefd. Wij eten pizza vanavond
Ketting kan er weer of. Deze zou geschikt zijn voor 8 tandwielbladen achter. Niet dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Lager van de trapas zal er niets van merken. Dit is een klassieker. Dus lagers in de bus opgesloten met een moer.
Maar een probleem komt zelden alleen.
Vandaag ook de ketting vervangen. Deze was al wat ouder en wat opgerekt, maar het geklooi van gister was teveel. Zat ineens speling op, alle kanten. En krakend geluid bij het fietsen.
Bedoel je dat het niet smaakte?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt: vroegûh deed ik zonder aardappelen als een quiche in bladerdeeg. Inderdaad met spekjes. En eieren met kaas eroverheen gieten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ik maak 2 personenpreischotel met spekjes
Bakje spekjes (125 gr), uitbakken, 2 fijngesneden preien erdoor, zakje minikriel (500 gr), even samen bakken en husselen. Scheut kookroom erdoor, peper & zout. In ovenschotel, kaas erover en wat paneermeel. 30 min in de oven.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Terecht. Life's too short for boring food.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn! Hopelijk blijft dat zo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 het Renal voer met hert smaak is vandaag binnen gekomen
Hij heeft natuurlijk net wel ook eetlust opwekker gekregen maar tot nu toe is hij er blij mee.
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 het Renal voer met hert smaak is vandaag binnen gekomen
Hij heeft natuurlijk net wel ook eetlust opwekker gekregen maar tot nu toe is hij er blij mee.
2 jaar geleden is ie voor het laatst gewogen bij de DA en in die tijd is ie wel afgevallen. Maar geen idee of dat van de laatste tijd is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh wat fijn!
Was ie inmiddels ook vermagerd?
En poes heeft het natuurlijk ook warm, en als hij meer heeft gegeten dan de afgelopen dagen, moet hij ook uitbuikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2 jaar geleden is ie voor het laatst gewogen bij de DA en in die tijd is ie wel afgevallen. Maar geen idee of dat van de laatste tijd is.
Hij komt wel wat duf over nukan een bijwerking zijn maar vind het ook wel weer sneu.
Daar heb je ook gelijk in. Ik zal hem maar een beetje met rust latenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En poes heeft het natuurlijk ook warm, en als hij meer heeft gegeten dan de afgelopen dagen, moet hij ook uitbuiken
Hangt je oven dan niet ook wat hoog?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:13 schreef AnneX het volgende:
In de vriezer zelfs! 👍🏼
En @:Tuindier Kies asjeblieft een oven(s) waarvan de deur ónder het apparaat schuift. Geeft wat meer ruimte om te manoeuvreren én het scheelt in brandblaren op de onderarmen. Au. Heet.
Dat wel. Wij hadden geen inspraak daarover.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 00:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hangt je oven dan niet ook wat hoog?
Wij hebben bewust geen ooghoogte maar erintilhoogte. Nooit last met onderarmen.
Uitstekend geslapenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:09 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Beetje goed geslapen met/ondanks de warmte? Hier is het niet overdreven warm en ik sliep prima. Liefste niet want die heeft een arm vol heel hard jeukende allergische uitslag![]()
Komt van maaien en dan toch blijkbaar te weinig beschermende kledij aan.
Wij slapen tegenwoordig in een bedstee, dus een klein hok. Daar hebben we ook een plafondventilator in gehangen, mooi klein & stil. Fijn is dat!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Dankzij de plafondventilator heerlijk geslapen. Wel vroeg op omdat de kpn monteur vanaf 8 uur kan komen.
Alle deuren en ramen staan nu tegen elkaar open
Ik kan bijna de ovenschaal op het aanrecht schuiven. Ik ben ook niet groot dus hoger was voor mij geen optie en lager had ik al jaren gehad en dat hurken vonden mijn knieën 10 jaar geleden al niet leukquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:37 schreef Tuindier het volgende:
‘morgen. Dankzij airco prima geslapen.
Qua ovenpositie ga ik inderdaad voor laag genoeg. Liever te laag dan te hoog op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |