Mja was wel aardig eerste 20 minuten. Daarna nauwelijks meer gezien. Kan best wat worden, maar er moet gewoon een kanon bij op links.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diarra was wel goed vandaag.
Borges kan je volgens mij wel afschrijven, net als Tengstedt. Als die geen minuten mogen maken in de open wedstrijd weet je eigenlijk hoe laat het is.
Aanvallend mis je nog steeds wapens, grote kans dat Moussa vertrekt alsnog. Je hebt aanvallend gewoon geen top 3 aanval.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, verdedigend is het ook heel behoorlijk. Zeker als iedereen fit is.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
, maar er moet gewoon een kanon bij op links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dranghekken staan nog steeds in de schuurquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Desalniettemin verwacht ik nog altijd wel dat Ueda verkocht gaat worden
John het Kanon?quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja was wel aardig eerste 20 minuten. Daarna nauwelijks meer gezien. Kan best wat worden, maar er moet gewoon een kanon bij op links.
Ik vond vandaag vooral Zechiël echt heel erg goed. En Valente en Vanhoutte was ook weinig mis mee. Middenveld zit wel goed.
In een transferwereld waar Sauer 17 miljoen moet kosten (en Godts 60) verwacht ik er heel weinig van. Er moet zeker wat bij, maar buitenspelers zonder krasjes die er direct staan bestaan eigenlijk niet op ons niveauquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mja was wel aardig eerste 20 minuten. Daarna nauwelijks meer gezien. Kan best wat worden, maar er moet gewoon een kanon bij op links.
Ik vond vandaag vooral Zechiël echt heel erg goed. En Valente en Vanhoutte was ook weinig mis mee. Middenveld zit wel goed.
Is niet zozeer een kwestie van veel geld uitgeven, maar van goed scouten en de juiste speler halen. Van een speler van 20 miljoen heb je net zo min zekerheid. Er moet gewoon kwaliteit bij op links, want nog een jaar met een niveautje Heerenveen en je wordt gewoon hooguit 3e.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In een transferwereld waar Sauer 17 miljoen moet kosten (en Godts 60) verwacht ik er heel weinig van. Er moet zeker wat bij, maar buitenspelers zonder krasjes die er direct staan bestaan eigenlijk niet op ons niveau
Ik vond Valente niet geweldig, maar goed naar het middenveld hoef je inderdaad niet te kijken.
Dat waren geen buitenspelers die er direct stonden. Paixao, Moussa, Minteh en Sinisterra hadden tijd nodig. De rest was matig of een miskoop.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Is niet zozeer een kwestie van veel geld uitgeven, maar van goed scouten en de juiste speler halen. Van een speler van 20 miljoen heb je net zo min zekerheid. Er moet gewoon kwaliteit bij op links, want nog een jaar met een niveautje Heerenveen en je wordt gewoon hooguit 3e.
Tal van voorbeelden van de afgelopen jaren van spelers met kwaliteit die voor een prima prijs zijn gehaald.
Ik snap je punt ook wel, maar toch is het wel de taak van een Rigaux om onze linkerkant aanzienlijk te versterken op korte termijn. Zeker als je bovenin lang mee wil blijven doen. Een jaar met niveau Diarra/Borges kan gewoon echt niet. Ook met een Sauer erbij zou het qua kwaliteit te mager zijn. Veel posities zit je qua kwantiteit goed, maar houdt de kwaliteit niet over. Da's een breder probleem, maar je zal dit seizoen wel een begin moeten maken om dat redelijk recht te trekken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zodra een buitenspeler een klein beetje potentie vertoont zijn ze ruim 15 miljoen waard want dan duikt de hele PL erop met al hun financiële geweld, en zoals je zegt dan heb je alsnog geen enkele garantie. Echt de moeilijkste markt om in te scouten. Het lukt PSV, Ajax en AZ ook niet echt.
Ik ben echter bang dat je al gauw nog meer dure klodder hebt die niet aanzienlijk beter is dan Diarra / Borges / Ivanusec (nou ja, slechter dan Ivanusec is bijna onmogelijk).quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:36 schreef fetX het volgende:
Ik snap je punt ook wel, maar toch is het wel de taak van een Rigaux om onze linkerkant aanzienlijk te versterken op korte termijn. Zeker als je bovenin lang mee wil blijven doen. Een jaar met niveau Diarra/Borges kan gewoon echt niet. Ook met een Sauer erbij zou het qua kwaliteit te mager zijn. Veel posities zit je qua kwantiteit goed, maar houdt de kwaliteit niet over. Da's een breder probleem, maar je zal dit seizoen wel een begin moeten maken om dat redelijk recht te trekken.
Ik vind sowieso dat we nog steeds te veel pulp hebben, waarvan je bij sommige nog mag hopen dat ze groeien. Daarnaast hebben we een heel aantal spelers die best méé kunnen in een kampioensteam, maar waarvan je (nog) niet kunt verwachten dat ze je naar de bovenste plekken kunnen dragen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echter bang dat je al gauw nog meer dure klodder hebt die niet aanzienlijk beter is dan Diarra / Borges / Ivanusec (nou ja, slechter dan Ivanusec is bijna onmogelijk).
Ik ben het volledig met je eens dat de positie kwalitatief te zwak bezet is, maar dat is vorig seizoen veroorzaakt toen Paixao verkocht en niet vervangen is. Sauer, Diarra, Sliti, Slory en Borges hadden naar dat niveau moeten toegroeien, maar dat is mislukt, want Sauer is al verkocht en van die anderen komt alleen Diarra een beetje in de buurt (met nadruk op een beetje). Ik hoop dat Rigaux met iets komt, maar ik temper voor mezelf wel alvast de verwachtingen. Er is zo ontzettend veel dure paardenstront ingekocht waar je eerst nog aan vast zit.
Het is wel de enige positie die momenteel te zwak bezet is, los van linksback (maar dat is door de blessures van Bos en Smal). Alle overige posities voldoen, alhoewel alles achter Ueda, Moussa en Read kiele kiele is, behalve porseleinen vPersie. En Ernst maakt een zwakke eerste indruk.
Op dit moment zou Idrissi (van 3 jaar geleden, geen idee hoe goed ie nu is) een geweldige toevoeging zijnquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat waren geen buitenspelers die er direct stonden. Paixao, Moussa, Minteh en Sinisterra hadden tijd nodig. De rest was matig of een miskoop.
Zodra een buitenspeler een klein beetje potentie vertoont zijn ze ruim 15 miljoen waard want dan duikt de hele PL erop met al hun financiële geweld, en zoals je zegt dan heb je alsnog geen enkele garantie. Echt de moeilijkste markt om in te scouten. Het lukt PSV, Ajax en AZ ook niet echt.
Ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het gek dat ik zeg dat ik best Sterling had willen zien met een volledige voorbereiding?
Ligt eraan of je een stevige maandagmiddag borrel hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het gek dat ik zeg dat ik best Sterling had willen zien met een volledige voorbereiding?
Mijn laatste post in het speciaalbiertopic is van 2,5 jaar geleden, de verder conclusie laat ik aan jou overquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een stevige maandagmiddag borrel hebt.
Dat was tot aan de winterstop ook behelpen, die had maanden nodig om fit te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op dit moment zou Idrissi (van 3 jaar geleden, geen idee hoe goed ie nu is) een geweldige toevoeging zijn
Klopt, ik denk dat we bij bepaalde spelers gewoon geluk moeten hebben. In het kampioensjaar 22/23 hadden we ook nooit verwacht dat Wieffer en Hartman zouden uitgroeien tot steunpilaren, was eigenlijk tamelijk wanbeleid om Aursnes en Malacia te laten gaan zonder serieuze vervangers te halenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:57 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind sowieso dat we nog steeds te veel pulp hebben, waarvan je bij sommige nog mag hopen dat ze groeien.
Ik hoop dat Gio er meer uit weet te halen dan Robin, maar met dit materiaal ga je in principe voor de derde plek.
Nog steeds een stuk beter dan wat we nu op linksbuiten hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was tot aan de winterstop ook behelpen, die had maanden nodig om fit te worden.
Toen werd toch die gozer zonder nek gehaald die er helemaal niks van konquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat we bij bepaalde spelers gewoon geluk moeten hebben. In het kampioensjaar 22/23 hadden we ook nooit verwacht dat Wieffer en Hartman zouden uitgroeien tot steunpilaren, was eigenlijk tamelijk wanbeleid om Aursnes en Malacia te laten gaan zonder serieuze vervangers te halen![]()
Bjorkan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd toch die gozer zonder nek gehaald die er helemaal niks van kon
Nee dat was echt vreselijk die eerste potjes, niveautje Sterling, hij raakte bovendien toen het net iets beter ging langdurig geblesseerd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds een stuk beter dan wat we nu op linksbuiten hebben
Blijkbaar heb ik dat verdrongenquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat was echt vreselijk die eerste potjes, niveautje Sterling, hij raakte bovendien toen het net iets beter ging langdurig geblesseerd.
Verder had je toen Alireza, Dilrosun, dood vogeltje Walemark en Paixao die tegen ieder been aanliep en dan krijsend naar de grond ging. Eigenlijk was het begin van het seizoen by far het zwakste team van afgelopen jaren.
Dilrosun speelde alles ja, maar hij stond soms ook op 10. Verder was het stuivertje wisselen maar Wålemark maakte het meeste minuten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat verdrongen
Weet wel dat Dilrosun in eerste instantie veel speelde, maar die stond op rechts volgens mij.
Ik blijf zeggen dat het een pure rechtsbuiten is, dus dit gaat sowieso NIET gebeuren vanaf links.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik blijf hoop houden op de ketchupfles bij Borges.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |