Nog steeds een stuk beter dan wat we nu op linksbuiten hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was tot aan de winterstop ook behelpen, die had maanden nodig om fit te worden.
Toen werd toch die gozer zonder nek gehaald die er helemaal niks van konquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat we bij bepaalde spelers gewoon geluk moeten hebben. In het kampioensjaar 22/23 hadden we ook nooit verwacht dat Wieffer en Hartman zouden uitgroeien tot steunpilaren, was eigenlijk tamelijk wanbeleid om Aursnes en Malacia te laten gaan zonder serieuze vervangers te halen![]()
Bjorkan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen werd toch die gozer zonder nek gehaald die er helemaal niks van kon
Nee dat was echt vreselijk die eerste potjes, niveautje Sterling, hij raakte bovendien toen het net iets beter ging langdurig geblesseerd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog steeds een stuk beter dan wat we nu op linksbuiten hebben
Blijkbaar heb ik dat verdrongenquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat was echt vreselijk die eerste potjes, niveautje Sterling, hij raakte bovendien toen het net iets beter ging langdurig geblesseerd.
Verder had je toen Alireza, Dilrosun, dood vogeltje Walemark en Paixao die tegen ieder been aanliep en dan krijsend naar de grond ging. Eigenlijk was het begin van het seizoen by far het zwakste team van afgelopen jaren.
Dilrosun speelde alles ja, maar hij stond soms ook op 10. Verder was het stuivertje wisselen maar Wålemark maakte het meeste minuten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat verdrongen
Weet wel dat Dilrosun in eerste instantie veel speelde, maar die stond op rechts volgens mij.
Ik blijf zeggen dat het een pure rechtsbuiten is, dus dit gaat sowieso NIET gebeuren vanaf links.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik blijf hoop houden op de ketchupfles bij Borges.
Zouden ze ver zijn met een linksbuiten?quote:
Erg mooi dat Rigaux het onderste uit de kan probeert te halen. In het ergste geval blijft Read nog een jaartje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.gianlucadimar(...)atti-prossime-495463
Roma and Feyenoord are still at odds over Read. The Dutch full-back is valued at more than ¤30 million by his club, which appears to be holding firm on that valuation.
Roma, however, is not giving up, also strong in the player's desire to move to Italy. In the coming hours, further contact will be held between the two clubs to try to reach an agreement.
Ik denk dat Sliti sowieso wel verhuurd mocht worden. Stond nog achter Zinhagel in de pikorde.quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zouden ze ver zijn met een linksbuiten?
Hardlooplichaam mag wel opschieten
die jongen had volgens mij een fanclub van 1 persoon, die toevallig ook trainer wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sliti sowieso wel verhuurd mocht worden. Stond nog achter Zinhagel in de pikorde.
Nieuwe Cristiano Ronaldoquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nikolaus Wurmbrand dus. Precies de speler die @:fetx en ik willen!
Walemark-vibes!!!1quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nikolaus Wurmbrand dus. Precies de speler die @:fetx en ik willen!
Adolf?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:15 schreef hhh38 het volgende:
Hopelijk net zo'n succes als onze vorige Oostenrijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |