abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:48:30 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221487448
Waarom duurde dit eigenlijk 120 minuten?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221487450
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Verheug me nu al op het 2e seizoen van de Ueda discussie!
Jaaa leuk, kunnen we allemaal weer in hetzelfde rondje blijven draaien en in herhaling vallen. _O_

En dat herhalen we wekelijks weer.
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:51:08 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221487471
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom duurde dit eigenlijk 120 minuten?
Net als al die oefenwedstrijden, meer minuten voor de bank.
pi_221487474
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
En het was De Kuip Cup.

Dat is niet zomaar een wedstrijd.
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:52:07 #155
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221487476
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ah ok.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221487479
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Jaaa leuk, kunnen we allemaal weer in hetzelfde rondje blijven draaien en in herhaling vallen. _O_

En dat herhalen we wekelijks weer.
Wellicht scoort hij dit seizoen enkel tegen de grote en faalt hij tegen de kleintjes als gezonde twist.
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:53:56 #157
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221487489
Eerste helft was wel prima. Daarna zakte het wel in. 2-3 aankopen zijn nog wel nodig om lang bovenin mee te doen.
pi_221487493
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wellicht scoort hij dit seizoen enkel tegen de grote en faalt hij tegen de kleintjes als gezonde twist.
Vergeet niet dat we ook Van Persie nog altijd de schuld kunnen geven.

Dat keert ook elke keer weer terug hier.
pi_221487495
Desalniettemin verwacht ik nog altijd wel dat Ueda verkocht gaat worden (net als Moussa), maar we daarvoor even moeten wachten tot half augustus ofzo.
pi_221487500
ANALYSE
Feyenoord wordt steeds completer
Vandaag om 17:39
4
min
Praat mee!

Stan Spoel
Journalist VI
Feyenoord heeft gewonnen van Atalanta: 2-1. Tactische analyse van een wedstrijd waarin te zien is dat de puzzelstukjes bij Feyenoord langzaam in elkaar beginnen te vallen.

Ik ben om.
pi_221487907
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:38 schreef hhh38 het volgende:
Jaaaaa prijs binnen
OH GIO

ER GLOORT HOOP SINDS JIJ ZWAAIT MET DE SCEPTER
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221487945
twitter

pi_221487982
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:55 schreef bbuddybb het volgende:
ANALYSE
Feyenoord wordt steeds completer
Vandaag om 17:39
4
min
Praat mee!

Stan Spoel
Journalist VI
Feyenoord heeft gewonnen van Atalanta: 2-1. Tactische analyse van een wedstrijd waarin te zien is dat de puzzelstukjes bij Feyenoord langzaam in elkaar beginnen te vallen.

Ik ben om.
Veelbelovend in ieder geval
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 2 augustus 2026 @ 18:51:39 #164
268491 fetX
pi_221487989
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Desalniettemin verwacht ik nog altijd wel dat Ueda verkocht gaat worden (net als Moussa), maar we daarvoor even moeten wachten tot half augustus ofzo.
Dat lijkt me ook wel. En er gaat nog wel een en ander bijkomen. Zullen nog wel 3-4 mutaties zijn. Feyenoord in september zal er anders uitzien.

Vond de eerste helft wel veelbelovend. Hoog druk zetten zat er weer in, bij vlagen prima spel. Tweede helft was dat niet.

Marmol ziet eruit als een goede aankoop. Net als die van Houtte. Ferri en Ernst moet ik nog maar zien.
pi_221488070
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 18:51 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook wel. En er gaat nog wel een en ander bijkomen. Zullen nog wel 3-4 mutaties zijn. Feyenoord in september zal er anders uitzien.

Vond de eerste helft wel veelbelovend. Hoog druk zetten zat er weer in, bij vlagen prima spel. Tweede helft was dat niet.

Marmol ziet eruit als een goede aankoop. Net als die van Houtte. Ferri en Ernst moet ik nog maar zien.
Zeker als Moussa weggaat mag er aanvallend nog wel wat gebeuren ja want dan blijft er echt niks over.
pi_221488098
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:38 schreef hhh38 het volgende:
Jaaaaa prijs binnen
Goed koesteren, is de enige die je gaat winnen dit seizoen
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:10:40 #167
262211 hhh38
pi_221488134
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zeker als Moussa weggaat mag er aanvallend nog wel wat gebeuren ja want dan blijft er echt niks over.
Ik vind Van Persie wel echt veelbelovend. Maar is te vroeg om al op hem te bouwen.
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:11:25 #168
268491 fetX
pi_221488142
quote:

[..]
Er moet sowieso een echt goede linksbuiten bij. Borges en Diarra hebben het niveau voor de basis wat je moet nastreven (voorlopig) niet. Linksback zou ik huren als je een goede mogelijkheid hebt, want Marmol zie ik liever in het centrum.

Ueda zal wel gaan. Dan denk ik dat je toch moet gaan kijken naar een nieuwe eerste spits. Ferri doet goede dingen, maar vind ik er nog niet klaar voor.

Hopelijk gaan ze van Lotomba, Deijl, Nieuwkoop, Kasanwirjo, Ivanusec, Sliti en Tensgstedt ook nog een en ander slijten. Want een betere rechtsback achter Read (of zijn directe vervanger) zou ook wel fijn zijn.
pi_221488440
quote:

[..]
Links moet er sowieso nog wat bij, zowel een linksback als linksbuiten. Is echt onze zwakste kant en kan zelfs in de eredivisie niet. Middenveld is wel prima zo, defensief ook zeker als Marmol naar het centrum kan. Bij een vertrek van Read verwacht ik wel een vervanger van niveau.

Ik verwacht wel veel van van Persie dit seizoen, dat is echt een groot talent en kan zomaar definitief doorbreken dit jaar. Die gaat echt dik genot worden.
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:42:17 #170
268491 fetX
pi_221488470
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:38 schreef alopio het volgende:

[..]
Ik verwacht wel veel van van Persie dit seizoen, dat is echt een groot talent en kan zomaar definitief doorbreken dit jaar. Die gaat echt dik genot worden.
Groot talent, maar moet je voorzichtig mee zijn. Heeft al een aardig blessure verleden volgens mij.
pi_221488589
Het middenveld is de enige prima linie.

De rest is karig.
pi_221488602
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:56 schreef bbuddybb het volgende:

De rest is karig.
Met andere woorden, Robin kon er niet zoveel aandoen?
  zondag 2 augustus 2026 @ 19:59:15 #173
268491 fetX
pi_221488606
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:56 schreef bbuddybb het volgende:

De rest is karig.
Mwoah, verdedigend is het ook heel behoorlijk. Zeker als iedereen fit is.
pi_221488648
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef fetX het volgende:

[..]
Read zal wel weggaan, dan houd je Deijl en Lotomba over.

Beide linksbacks zijn geblesseerd. Een fitte Smal speelt ook hooguit eens in de twee weken, lijkt het wel.

Marmol is een CB die met name om zijn voetballende kwaliteiten is gehaald. Zou zonde zijn om hem dan als LB op te stellen.

En voorin... Tja. Moussa en Hadj zijn je beste spelers met de beste cijfers. Van Ueda weet ik het niet, maar van Moussa denk ik wel dat hij nog vertrekt (zeker als Newcastle langskomt). Ferri lijkt mij geen eerste keus en hoeveel talent ik Shaq ook toedicht, hem moet je rustig brengen, zeker gezien zijn geschiedenis met blessures.

Diarra, Borges etc.; dat is niet veel.
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:11:30 #175
268491 fetX
pi_221488701
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 20:02 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Read zal wel weggaan, dan houd je Deijl en Lotomba over.

Beide linksbacks zijn geblesseerd. Een fitte Smal speelt ook hooguit eens in de twee weken, lijkt het wel.

Marmol is een CB die met name om zijn voetballende kwaliteiten is gehaald. Zou zonde zijn om hem dan als LB op te stellen.

En voorin... Tja. Moussa en Hadj zijn je beste spelers met de beste cijfers. Van Ueda weet ik het niet, maar van Moussa denk ik wel dat hij nog vertrekt (zeker als Newcastle langskomt). Ferri lijkt mij geen eerste keus en hoeveel talent ik Shaq ook toedicht, hem moet je rustig brengen, zeker gezien zijn geschiedenis met blessures.

Diarra, Borges etc.; dat is niet veel.
Voor Read komt natuurlijk een directe vervanger als hij gaat. Met je eens dat het daar achter te matig is, maar ik vrees dat ze daar weinig gaan slijten. Op links heb je Bos, Smal en daar achter die Wessels die een prima indruk maakt. Nu kan Marmol daar ook tijdelijk, die vult dat prima in. Als iedereen fit is, staat daar voor de NL top een prima verdediging.

Ik vind ons met name voorin dun bezet qua kwaliteit. Kwantiteit is wat anders. Daar moet echt nog flink geïnvesteerd worden anders ga je denk ik niet lang meedoen met de titel.
pi_221488738
Het centrum ben ik op zich wel blij mee. Zeker als Beelen ook weer in goede doen is. Moet zeggen dat het me wel teleurstelt dat hij niet aan zijn fysiek heeft gewerkt in het afgelopen jaar. Je zou zeggen dat ie daar voldoende tijd voor heeft gehad. :{
pi_221488927
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Met andere woorden, Robin kon er niet zoveel aandoen?
Oneens. Je moet de trainer beoordelen op wat hij met een selectie doet en juist waar de trainer invloed op had ging slecht. Dus het kan zijn dat je tegenstander een beter tactisch plan heeft dan jij, maar dan moet je in staat zijn je ploeg om te zetten. Ook moet je in staat zijn om routines in een ploeg te bouwen voor waar mensen moeten lopen (zoals dat wanneer een back hoog staat, dat er een middenvelder klaar staat om de positie over te nemen of de counter er uit te halen.

Er is meer dan alleen de individuele kwaliteiten van spelers.
  zondag 2 augustus 2026 @ 20:53:08 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221488990
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Goed koesteren, is de enige die je gaat winnen dit seizoen
Aged like milk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 augustus 2026 @ 21:19:40 #179
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221489108
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:11 schreef fetX het volgende:
Er moet sowieso een echt goede linksbuiten bij. Borges en Diarra hebben het niveau voor de basis wat je moet nastreven (voorlopig) niet.
Diarra was wel goed vandaag.

Borges kan je volgens mij wel afschrijven, net als Tengstedt. Als die geen minuten mogen maken in de open wedstrijd weet je eigenlijk hoe laat het is.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 2 augustus 2026 @ 21:31:41 #180
262211 hhh38
pi_221489164
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Borges kan je volgens mij wel afschrijven, net als Tengstedt. Als die geen minuten mogen maken in de open wedstrijd weet je eigenlijk hoe laat het is.
Ben benieuwd of we ze nog voor de helft van de aankoopprijs kunnen slijten :{
pi_221489226
Zijn de scouts die Borges en Tengstedt hebben geadviseerd inmiddels al gearresteerd?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 2 augustus 2026 @ 23:24:08 #182
268491 fetX
pi_221489593
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mja was wel aardig eerste 20 minuten. Daarna nauwelijks meer gezien. Kan best wat worden, maar er moet gewoon een kanon bij op links.

Ik vond vandaag vooral Zechiël echt heel erg goed. En Valente en Vanhoutte was ook weinig mis mee. Middenveld zit wel goed.
  zondag 2 augustus 2026 @ 23:28:39 #183
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_221489610
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef fetX het volgende:

[..]
Aanvallend mis je nog steeds wapens, grote kans dat Moussa vertrekt alsnog. Je hebt aanvallend gewoon geen top 3 aanval.
enkelband
pi_221489758
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2026 23:24 schreef fetX het volgende:

[..]
, maar er moet gewoon een kanon bij op links.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221489801
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Desalniettemin verwacht ik nog altijd wel dat Ueda verkocht gaat worden
De dranghekken staan nog steeds in de schuur -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221490415
quote:

[..]
Mja was wel aardig eerste 20 minuten. Daarna nauwelijks meer gezien. Kan best wat worden, maar er moet gewoon een kanon bij op links.

Ik vond vandaag vooral Zechiël echt heel erg goed. En Valente en Vanhoutte was ook weinig mis mee. Middenveld zit wel goed.
John het Kanon?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 3 augustus 2026 @ 08:30:33 #187
474254 GurneyIsBestOke
pi_221490465
quote:

[..]

In een transferwereld waar Sauer 17 miljoen moet kosten (en Godts 60) verwacht ik er heel weinig van. Er moet zeker wat bij, maar buitenspelers zonder krasjes die er direct staan bestaan eigenlijk niet op ons niveau

Ik vond Valente niet geweldig, maar goed naar het middenveld hoef je inderdaad niet te kijken.
  maandag 3 augustus 2026 @ 08:43:13 #188
268491 fetX
pi_221490508
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
In een transferwereld waar Sauer 17 miljoen moet kosten (en Godts 60) verwacht ik er heel weinig van. Er moet zeker wat bij, maar buitenspelers zonder krasjes die er direct staan bestaan eigenlijk niet op ons niveau

Ik vond Valente niet geweldig, maar goed naar het middenveld hoef je inderdaad niet te kijken.
Is niet zozeer een kwestie van veel geld uitgeven, maar van goed scouten en de juiste speler halen. Van een speler van 20 miljoen heb je net zo min zekerheid. Er moet gewoon kwaliteit bij op links, want nog een jaar met een niveautje Heerenveen en je wordt gewoon hooguit 3e.

Tal van voorbeelden van de afgelopen jaren van spelers met kwaliteit die voor een prima prijs zijn gehaald.
  maandag 3 augustus 2026 @ 09:38:54 #189
474254 GurneyIsBestOke
pi_221490767
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:43 schreef fetX het volgende:

[..]
Is niet zozeer een kwestie van veel geld uitgeven, maar van goed scouten en de juiste speler halen. Van een speler van 20 miljoen heb je net zo min zekerheid. Er moet gewoon kwaliteit bij op links, want nog een jaar met een niveautje Heerenveen en je wordt gewoon hooguit 3e.

Tal van voorbeelden van de afgelopen jaren van spelers met kwaliteit die voor een prima prijs zijn gehaald.
Dat waren geen buitenspelers die er direct stonden. Paixao, Moussa, Minteh en Sinisterra hadden tijd nodig. De rest was matig of een miskoop.

Zodra een buitenspeler een klein beetje potentie vertoont zijn ze ruim 15 miljoen waard want dan duikt de hele PL erop met al hun financiële geweld, en zoals je zegt dan heb je alsnog geen enkele garantie. Echt de moeilijkste markt om in te scouten. Het lukt PSV, Ajax en AZ ook niet echt.
  maandag 3 augustus 2026 @ 12:36:49 #190
268491 fetX
pi_221491746
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zodra een buitenspeler een klein beetje potentie vertoont zijn ze ruim 15 miljoen waard want dan duikt de hele PL erop met al hun financiële geweld, en zoals je zegt dan heb je alsnog geen enkele garantie. Echt de moeilijkste markt om in te scouten. Het lukt PSV, Ajax en AZ ook niet echt.
Ik snap je punt ook wel, maar toch is het wel de taak van een Rigaux om onze linkerkant aanzienlijk te versterken op korte termijn. Zeker als je bovenin lang mee wil blijven doen. Een jaar met niveau Diarra/Borges kan gewoon echt niet. Ook met een Sauer erbij zou het qua kwaliteit te mager zijn. Veel posities zit je qua kwantiteit goed, maar houdt de kwaliteit niet over. Da's een breder probleem, maar je zal dit seizoen wel een begin moeten maken om dat redelijk recht te trekken.

Op rechts zou je nu met vPersie wel uit de voeten kunnen als back-up voor AHM zolang hij er zit, maar eigenlijk is dat ook wel wat mager. Zeker gezien zijn blessureverleden (en ik vind het meer een spits). Maar goed, ik snap dat daar de prioriteit niet ligt.
  maandag 3 augustus 2026 @ 12:50:21 #191
474254 GurneyIsBestOke
pi_221491851
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:36 schreef fetX het volgende:
Ik snap je punt ook wel, maar toch is het wel de taak van een Rigaux om onze linkerkant aanzienlijk te versterken op korte termijn. Zeker als je bovenin lang mee wil blijven doen. Een jaar met niveau Diarra/Borges kan gewoon echt niet. Ook met een Sauer erbij zou het qua kwaliteit te mager zijn. Veel posities zit je qua kwantiteit goed, maar houdt de kwaliteit niet over. Da's een breder probleem, maar je zal dit seizoen wel een begin moeten maken om dat redelijk recht te trekken.
Ik ben echter bang dat je al gauw nog meer dure klodder hebt die niet aanzienlijk beter is dan Diarra / Borges / Ivanusec (nou ja, slechter dan Ivanusec is bijna onmogelijk).

Ik ben het volledig met je eens dat de positie kwalitatief te zwak bezet is, maar dat is vorig seizoen veroorzaakt toen Paixao verkocht en niet vervangen is. Sauer, Diarra, Sliti, Slory en Borges hadden naar dat niveau moeten toegroeien, maar dat is mislukt, want Sauer is al verkocht en van die anderen komt alleen Diarra een beetje in de buurt (met nadruk op een beetje). Ik hoop dat Rigaux met iets komt, maar ik temper voor mezelf wel alvast de verwachtingen. Er is zo ontzettend veel dure paardenstront ingekocht waar je eerst nog aan vast zit.

Het is wel de enige positie die momenteel te zwak bezet is, los van linksback (maar dat is door de blessures van Bos en Smal). Alle overige posities voldoen, alhoewel alles achter Ueda, Moussa en Read kiele kiele is, behalve porseleinen vPersie. En Ernst maakt een zwakke eerste indruk.
pi_221492178
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben echter bang dat je al gauw nog meer dure klodder hebt die niet aanzienlijk beter is dan Diarra / Borges / Ivanusec (nou ja, slechter dan Ivanusec is bijna onmogelijk).

Ik ben het volledig met je eens dat de positie kwalitatief te zwak bezet is, maar dat is vorig seizoen veroorzaakt toen Paixao verkocht en niet vervangen is. Sauer, Diarra, Sliti, Slory en Borges hadden naar dat niveau moeten toegroeien, maar dat is mislukt, want Sauer is al verkocht en van die anderen komt alleen Diarra een beetje in de buurt (met nadruk op een beetje). Ik hoop dat Rigaux met iets komt, maar ik temper voor mezelf wel alvast de verwachtingen. Er is zo ontzettend veel dure paardenstront ingekocht waar je eerst nog aan vast zit.

Het is wel de enige positie die momenteel te zwak bezet is, los van linksback (maar dat is door de blessures van Bos en Smal). Alle overige posities voldoen, alhoewel alles achter Ueda, Moussa en Read kiele kiele is, behalve porseleinen vPersie. En Ernst maakt een zwakke eerste indruk.
Ik vind sowieso dat we nog steeds te veel pulp hebben, waarvan je bij sommige nog mag hopen dat ze groeien. Daarnaast hebben we een heel aantal spelers die best méé kunnen in een kampioensteam, maar waarvan je (nog) niet kunt verwachten dat ze je naar de bovenste plekken kunnen dragen.

Je kunt bijvoorbeeld niet met én Sliti, én Diarra, én Zinhagel als 'talenten' het seizoen in, ook niet als je er nog een goede speler bij kunt halen. Dan moet er eea verhuurd worden. Ook in de spitspositie klopt het niet, waarbij Ueda echt verkocht moet worden, maar er vooralsnog 0,0 interesse voor lijkt, en je bij Tengstedt ook de nodige vraagtekens kan plaatsen (wil ook volgens mij niet nog een seizoen op de bank zitten). Dat er op rechtsback (naast Read) nog steeds 3 compleet onbetrouwbare krachten rondlopen is ook op zijn minst opmerkelijk. Het keepersgilde, met naast Ernst alleen Bossin en jeugdspeler Berger lijkt ook bijzonder matig, Jammer dat ze van Oevelen of Klaverboer er niet bij hebben gehaald.

Kortom, het is gewoon uit balans. Ik hoop dat Gio er meer uit weet te halen dan Robin, maar met dit materiaal ga je in principe voor de derde plek.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 3 augustus 2026 @ 14:12:15 #193
262211 hhh38
pi_221492279
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 09:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat waren geen buitenspelers die er direct stonden. Paixao, Moussa, Minteh en Sinisterra hadden tijd nodig. De rest was matig of een miskoop.

Op dit moment zou Idrissi (van 3 jaar geleden, geen idee hoe goed ie nu is) een geweldige toevoeging zijn ;(
pi_221492318
Is het gek dat ik zeg dat ik best Sterling had willen zien met een volledige voorbereiding? :@
  maandag 3 augustus 2026 @ 14:49:07 #195
268491 fetX
pi_221492510
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Is het gek dat ik zeg dat ik best Sterling had willen zien met een volledige voorbereiding? :@
Ja.
pi_221492520
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:49 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja.
Daar was ik al bang voor ja.
  maandag 3 augustus 2026 @ 15:19:47 #197
474254 GurneyIsBestOke
pi_221492683
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ligt eraan of je een stevige maandagmiddag borrel hebt.
pi_221492695
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ligt eraan of je een stevige maandagmiddag borrel hebt.
Mijn laatste post in het speciaalbiertopic is van 2,5 jaar geleden, de verder conclusie laat ik aan jou over
  maandag 3 augustus 2026 @ 15:25:01 #199
474254 GurneyIsBestOke
pi_221492712
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Op dit moment zou Idrissi (van 3 jaar geleden, geen idee hoe goed ie nu is) een geweldige toevoeging zijn ;(
Dat was tot aan de winterstop ook behelpen, die had maanden nodig om fit te worden.
  maandag 3 augustus 2026 @ 15:33:42 #200
474254 GurneyIsBestOke
pi_221492756
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:57 schreef De_Pel het volgende:
Ik vind sowieso dat we nog steeds te veel pulp hebben, waarvan je bij sommige nog mag hopen dat ze groeien.

Ik hoop dat Gio er meer uit weet te halen dan Robin, maar met dit materiaal ga je in principe voor de derde plek.
Klopt, ik denk dat we bij bepaalde spelers gewoon geluk moeten hebben. In het kampioensjaar 22/23 hadden we ook nooit verwacht dat Wieffer en Hartman zouden uitgroeien tot steunpilaren, was eigenlijk tamelijk wanbeleid om Aursnes en Malacia te laten gaan zonder serieuze vervangers te halen _O-

Dat geluk zal je nu op bepaalde posities ook moeten hebben, anders wordt het inderdaad spelen voor plek 3. Maar ik vind niet dat Feyenoord dezelfde korte termijn financiële risico’s kan nemen als Ajax. Bovendien hebben die ook nog veel meuk rondlopen (en PSV ook), dus wie weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')