Jaaa leuk, kunnen we allemaal weer in hetzelfde rondje blijven draaien en in herhaling vallen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verheug me nu al op het 2e seizoen van de Ueda discussie!
Net als al die oefenwedstrijden, meer minuten voor de bank.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom duurde dit eigenlijk 120 minuten?
En het was De Kuip Cup.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Net als al die oefenwedstrijden, meer minuten voor de bank.
Ah ok.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Net als al die oefenwedstrijden, meer minuten voor de bank.
Wellicht scoort hij dit seizoen enkel tegen de grote en faalt hij tegen de kleintjes als gezonde twist.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jaaa leuk, kunnen we allemaal weer in hetzelfde rondje blijven draaien en in herhaling vallen.
En dat herhalen we wekelijks weer.
Vergeet niet dat we ook Van Persie nog altijd de schuld kunnen geven.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wellicht scoort hij dit seizoen enkel tegen de grote en faalt hij tegen de kleintjes als gezonde twist.
Veelbelovend in ieder gevalquote:Op zondag 2 augustus 2026 17:55 schreef bbuddybb het volgende:
ANALYSE
Feyenoord wordt steeds completer
Vandaag om 17:39
4
min
Praat mee!
Stan Spoel
Journalist VI
Feyenoord heeft gewonnen van Atalanta: 2-1. Tactische analyse van een wedstrijd waarin te zien is dat de puzzelstukjes bij Feyenoord langzaam in elkaar beginnen te vallen.
Ik ben om.
Dat lijkt me ook wel. En er gaat nog wel een en ander bijkomen. Zullen nog wel 3-4 mutaties zijn. Feyenoord in september zal er anders uitzien.quote:Op zondag 2 augustus 2026 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Desalniettemin verwacht ik nog altijd wel dat Ueda verkocht gaat worden (net als Moussa), maar we daarvoor even moeten wachten tot half augustus ofzo.
Zeker als Moussa weggaat mag er aanvallend nog wel wat gebeuren ja want dan blijft er echt niks over.quote:Op zondag 2 augustus 2026 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel. En er gaat nog wel een en ander bijkomen. Zullen nog wel 3-4 mutaties zijn. Feyenoord in september zal er anders uitzien.
Vond de eerste helft wel veelbelovend. Hoog druk zetten zat er weer in, bij vlagen prima spel. Tweede helft was dat niet.
Marmol ziet eruit als een goede aankoop. Net als die van Houtte. Ferri en Ernst moet ik nog maar zien.
Ik vind Van Persie wel echt veelbelovend. Maar is te vroeg om al op hem te bouwen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker als Moussa weggaat mag er aanvallend nog wel wat gebeuren ja want dan blijft er echt niks over.
Er moet sowieso een echt goede linksbuiten bij. Borges en Diarra hebben het niveau voor de basis wat je moet nastreven (voorlopig) niet. Linksback zou ik huren als je een goede mogelijkheid hebt, want Marmol zie ik liever in het centrum.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker als Moussa weggaat mag er aanvallend nog wel wat gebeuren ja want dan blijft er echt niks over.
Links moet er sowieso nog wat bij, zowel een linksback als linksbuiten. Is echt onze zwakste kant en kan zelfs in de eredivisie niet. Middenveld is wel prima zo, defensief ook zeker als Marmol naar het centrum kan. Bij een vertrek van Read verwacht ik wel een vervanger van niveau.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Groot talent, maar moet je voorzichtig mee zijn. Heeft al een aardig blessure verleden volgens mij.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik verwacht wel veel van van Persie dit seizoen, dat is echt een groot talent en kan zomaar definitief doorbreken dit jaar. Die gaat echt dik genot worden.
Met andere woorden, Robin kon er niet zoveel aandoen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:56 schreef bbuddybb het volgende:
Het middenveld is de enige prima linie.
De rest is karig.
Mwoah, verdedigend is het ook heel behoorlijk. Zeker als iedereen fit is.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:56 schreef bbuddybb het volgende:
Het middenveld is de enige prima linie.
De rest is karig.
Read zal wel weggaan, dan houd je Deijl en Lotomba over.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah, verdedigend is het ook heel behoorlijk. Zeker als iedereen fit is.
Voor Read komt natuurlijk een directe vervanger als hij gaat. Met je eens dat het daar achter te matig is, maar ik vrees dat ze daar weinig gaan slijten. Op links heb je Bos, Smal en daar achter die Wessels die een prima indruk maakt. Nu kan Marmol daar ook tijdelijk, die vult dat prima in. Als iedereen fit is, staat daar voor de NL top een prima verdediging.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Read zal wel weggaan, dan houd je Deijl en Lotomba over.
Beide linksbacks zijn geblesseerd. Een fitte Smal speelt ook hooguit eens in de twee weken, lijkt het wel.
Marmol is een CB die met name om zijn voetballende kwaliteiten is gehaald. Zou zonde zijn om hem dan als LB op te stellen.
En voorin... Tja. Moussa en Hadj zijn je beste spelers met de beste cijfers. Van Ueda weet ik het niet, maar van Moussa denk ik wel dat hij nog vertrekt (zeker als Newcastle langskomt). Ferri lijkt mij geen eerste keus en hoeveel talent ik Shaq ook toedicht, hem moet je rustig brengen, zeker gezien zijn geschiedenis met blessures.
Diarra, Borges etc.; dat is niet veel.
Oneens. Je moet de trainer beoordelen op wat hij met een selectie doet en juist waar de trainer invloed op had ging slecht. Dus het kan zijn dat je tegenstander een beter tactisch plan heeft dan jij, maar dan moet je in staat zijn je ploeg om te zetten. Ook moet je in staat zijn om routines in een ploeg te bouwen voor waar mensen moeten lopen (zoals dat wanneer een back hoog staat, dat er een middenvelder klaar staat om de positie over te nemen of de counter er uit te halen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met andere woorden, Robin kon er niet zoveel aandoen?
Aged like milk.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Goed koesteren, is de enige die je gaat winnen dit seizoen
Diarra was wel goed vandaag.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:11 schreef fetX het volgende:
Er moet sowieso een echt goede linksbuiten bij. Borges en Diarra hebben het niveau voor de basis wat je moet nastreven (voorlopig) niet.
Ben benieuwd of we ze nog voor de helft van de aankoopprijs kunnen slijtenquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Diarra was wel goed vandaag.
Borges kan je volgens mij wel afschrijven, net als Tengstedt. Als die geen minuten mogen maken in de open wedstrijd weet je eigenlijk hoe laat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |