@maxi-musquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:03 schreef Schanulleke het volgende:
6-1, want corners verdedigen kunnen we nog niet.
Het begint bij klein genot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In de 2de voorronde van de confetti league
Dat zijn kale mannen nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Karina het volgende:
Jordi kijkt nou niet echt tevreden of zo.
quote:
Je was erbij toen dit besproken werd. Kappen nouquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je was erbij toen dit besproken werd. Kappen nou
Het is wel begrijpelijk. Het lijkt mij vrij irritant dat je achterwerk op het zwarte woud lijkt maar bovenop haar dienst weigert.quote:
Ik ben geen fanquote:
Stukje autisme.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen fan
Maar ik zal niet zo kinderachtig doen als onlogisch om toch constant @:pisces29 te blijven typen
Wel tegen 10 man nu, misschien helpt datquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
wtf staat Twente nou achter?
Wat een DEBIELEN
Die spelen echt heel slecht. Wel tegen 10 man nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een DEBIELEN
Het enorme FLATGEBOUW.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef Karina het volgende:
wat is dat gejuich
oh die nieuwe lange gast zit daar
Niemand neemt Twente serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een DEBIELEN
En dan straks als de competitie begint gaat het daar uiteraard weer draaienquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spelen echt heel slecht. Wel tegen 10 man nu.
Dat wordt echt niks in de EL, beter niveautje lager proberenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spelen echt heel slecht. Wel tegen 10 man nu.
Als je iemand nou niet verantwoordelijk moet maken voor het doen van aankopen is het Ten Hagquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Twente serieus.
Uit dat licht.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Twente serieus.
Uit dat licht.
Kan ie nu alsnog bondscoach wordenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je iemand nou niet verantwoordelijk moet maken voor het doen van aankopen is het Ten Hag
Dat was nou net wat hij niet kon
Ik heb van dit Twente niet zo'n hoge pet op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan straks als de competitie begint gaat het daar uiteraard weer draaien
Is ook makkelijker zonder Europees voetbal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan straks als de competitie begint gaat het daar uiteraard weer draaien
Erg mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja morgen volgt het schaaltopic. @:coco
4-1. Gloukhgod.
Nee dit zei die Ziggo commentatorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |