Zetten we in juli alvast COEFFICIENTENPOLONAISE in?quote:Istanbul Basaksehir is alweer klaar in Europa. De Turkse club speelde vorige week in de tweede voorronde van de Conference League thuis met 1-1 gelijk tegen Inter Turku uit Finland. De return werd vervolgens donderdag met 2-0 verloren. En dat betekent goed nieuws voor Nederland op coëfficiëntengebied.
Swagquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
Tolu heeft zoals de kinderen dat tegenwoordig noemen wel AURA
De beste.quote:
wel een leuk tripje lijkt me.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Volgende ronde tegen Ieren, die kunnen niet voetballen niet.
Leonardo maakt vanavond nog een hattrick.quote:
Hopelijk laatste keer dit seizoen dat je Ajax kijktquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:14 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Sinds ik meekijk is het gallery play van Ajax.
Wel lachwekkend verdedigd hoor. Schiet hem goed binnen dat welquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
ZOOO wat een goal. Gloukh snoert hier mondjes.
In de 2de voorronde van de confetti leaguequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:14 schreef GGMM het volgende:
Dit is voor het eerst in jaren dat ik weer eens geniet van Ajax
Net op dit moment zag ik op mijn tv een stampij makende Weghorst.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:14 schreef GGMM het volgende:
Dit is voor het eerst in jaren dat ik weer eens geniet van Ajax
Ik ben wanhopig genoeg inmiddels dat ik alles aangrijpquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In de 2de voorronde van de confetti league
Philippe Rommens rood zie ik. Leeft die ook nog.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net op dit moment zag ik op mijn tv een stampij makende Weghorst.
Die mis ik niet.
@maxi-musquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:03 schreef Schanulleke het volgende:
6-1, want corners verdedigen kunnen we nog niet.
Het begint bij klein genot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In de 2de voorronde van de confetti league
Dat zijn kale mannen nooit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Karina het volgende:
Jordi kijkt nou niet echt tevreden of zo.
quote:
Je was erbij toen dit besproken werd. Kappen nouquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je was erbij toen dit besproken werd. Kappen nou
Het is wel begrijpelijk. Het lijkt mij vrij irritant dat je achterwerk op het zwarte woud lijkt maar bovenop haar dienst weigert.quote:
Ik ben geen fanquote:
Stukje autisme.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben geen fan
Maar ik zal niet zo kinderachtig doen als onlogisch om toch constant @:pisces29 te blijven typen
Wel tegen 10 man nu, misschien helpt datquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
wtf staat Twente nou achter?
Wat een DEBIELEN
Die spelen echt heel slecht. Wel tegen 10 man nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een DEBIELEN
Het enorme FLATGEBOUW.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef Karina het volgende:
wat is dat gejuich
oh die nieuwe lange gast zit daar
Niemand neemt Twente serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een DEBIELEN
En dan straks als de competitie begint gaat het daar uiteraard weer draaienquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spelen echt heel slecht. Wel tegen 10 man nu.
Dat wordt echt niks in de EL, beter niveautje lager proberenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spelen echt heel slecht. Wel tegen 10 man nu.
Als je iemand nou niet verantwoordelijk moet maken voor het doen van aankopen is het Ten Hagquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Twente serieus.
Uit dat licht.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand neemt Twente serieus.
Uit dat licht.
Kan ie nu alsnog bondscoach wordenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je iemand nou niet verantwoordelijk moet maken voor het doen van aankopen is het Ten Hag
Dat was nou net wat hij niet kon
Ik heb van dit Twente niet zo'n hoge pet op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan straks als de competitie begint gaat het daar uiteraard weer draaien
Is ook makkelijker zonder Europees voetbal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan straks als de competitie begint gaat het daar uiteraard weer draaien
Erg mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ohja morgen volgt het schaaltopic. @:coco
4-1. Gloukhgod.
Nee dit zei die Ziggo commentatorquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
@:capuchon_jongen vergeleek ze met FC Groningen.
Grunn is wel wat beter of niet @Zipportalquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je ziet wat ze aan transfersommen betalen klopt dat wel aardig. Als je ziet wat ze op het veld doen, ja niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
wtfquote:
Je mist het WK hequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]We gaan Hydrateren[/modbreak]
Gelukkig zijn we daar van af![]()
die kans, het WK vond ik maar zozo eigenlijk. Niet heel veel kunnen kijken door die rare tijden.quote:
Laten we dit niet doenquote:
GROOTquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben er nog één. Een ENORM monster.
Enne?quote:
lol beetje haar implanterenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Davy gaat hem de volgende vakantie de weg wijzen
https://www.iservoetbalvanavond.nl/quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus waar moet ik nu klikken op Twente te zien?
ESPNquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
espn 1quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit was op ESPNquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.iservoetbalvanavond.nl/
Koop een kabel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik zei net nog dat ik m'n ziggo app moest opstarten dan en NIEMAND die me even verbeterde
Je bent toch geen @Caland die we alles wat digitaal is uit moeten leggen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:54 schreef GGMM het volgende:
Ik zei net nog dat ik m'n ziggo app moest opstarten dan en NIEMAND die me even verbeterde
De man scrolt eindelijk zonder reclames op FOK! Ik vind het geniaalquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent toch geen @:caland die we alles wat digitaal is uit moeten leggen.
Groetjes aan @lenny_leonard en @capuchon_jongenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:56 schreef GGMM het volgende:
TV aangezet
Hij stond nog op de vorige zender die ik heb gekeken. (De Belg)
Ik mis het WK
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:24 schreef Pisces het volgende:
[..]
Groetjes aan @:lenny_leonard en @:capuchon_jongen
Komen we ze pas over 2 jaar weer tegen?
Oeps. Al mis ik die Lenny ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel
Zonde ik vind @:lenny_leonard een lieverd
De wedstrijden zijn al afgelopenquote:
Ik ken die ploegen heul nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
De wedstrijden zijn al afgelopen
Maar we hebben het er even over gehad we zouden het heel gezellig vinden als je voortaan ook tijdens Nederlandse wedstrijden komt buurten.
Dat je niet kijkt is niet zo relevant.
Ajax.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ken die ploegen heul niet
Voor wie moet ik dan JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO roepen?
Hm dat kan toch een beetje vrolijker he?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja moet je kijken hoe leuk
[ afbeelding ]
PSV heeft een vrolijk uit tenue.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm dat kan toch een beetje vrolijker he?
Mag ik lui zijn en vragen voor plaatjes?quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef Pisces het volgende:
[..]
PSV heeft een vrolijk uit tenue.
En Brabant past het best bij je.
Dit is het uit-tenue (geen grap)quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm dat kan toch een beetje vrolijker he?
Niet!!!quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het uit-tenue (geen grap)
[ afbeelding ]
Ze kan niks met Amsterdam.quote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh sorry ik wist niet dat jij haar zó goed kendequote:
Wat zo coolquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|